Beutyblogtopic XL #8

Ze heeft het er al weken over daarnaast heeft ze naast wat jij noemt ook
1 blogpost
1 instagrampost
10 stories
6 cadeaus voor zichzelf ingepakt
Gevraagd om verjaardagskaartjes van haar lezers (blijkbaar)
Een bezoekerschema
Een bord in de tuin (niet zelf neergezet)

Ik vind het allemaal wel leuk eigenlijk en sommige dingen in deze tijd ook wel begrijpelijk, maar er is wel wat meer dan de dingen die jij noemt haha

11 likes

Ik vier mijn verjaardag niet, dus heb op nvt geklikt

Ik vind vooral de combi met ‘er niet echt bij stilstaan’ leuk eraan.

Maakt mij niet uit hoe je het viert - elke reden voor taart is voor mij prima en ik ben dol op mijn eigen verjaardag en zeker nu geef ik haar groot gelijk.

3 likes

Ja ze had laatst ook een artikel over hoe je je verjaardag nu leuk kunt maken

Aan het lijstje hierboven kan dus ook nog favoriete bloemen in huis gehaald, een kaartje aan jezelf sturen, speciale kleren, live gaan op insta en je ouders bloemen sturen worden toegevoegd.
Ze zei daar ook dat je er zelf voor moet zorgen dat het een leuke dag wordt. En dat doet ze ook echt! Dat vind ik leuk (al zou ik het zelf niet zo doen)

Met niet erbij stilstaan bedoelt ze misschien bij het feit dat 30 een soort mijpaal is?
Niet stilstaan bij haar verjaardag klopt inderdaad van geen kanten haha

8 likes

Staat toch gewoon op haar blog?

Haha en ook dat gaat niet op met haar “laatste wijn als twintiger” :sweat_smile: Vind het vieren op zich leuk hoor, ben zelf ook als een kind zo blij op mijn verjaardag, met zenuwen en al, maar die “i don’t care” houding is echt niet nodig, doe net als Mascha en Greg en embrace your inner child

9 likes

Ja allemaal goed en wel, maar doe dan niet alsof je er eigenlijk niet bij stilstaat haha.

14 likes

Ik heb zin in taart

17 likes

Is het thema van het nieuwe palet van jeffree star al besproken?

1 like

Wat is het thema dan?

Cremation toch

Haha wauw zie het nu ook. Tamelijk ongepast.

Ik ook! Op verjaardagen maak ik allerlei hapjes en meestal een monchou taart en dan nodig ik mn hele familie uit en het is altijd supergezellig.

1 like

Zit na jaaaaaren weer eens op de Instagram van fashion is a party/Suzanne en ze heeft dus een kind (j/m?) ik kan het oprecht niet opmaken uit de naam: Veroly Joy. :joy: Lol.

2 likes

Meisje

Alles bij Serena is spon.

34 likes

Het is een stukje vrijheid die ik nu weer terug heb

:weary:

24 likes

Puur bed promotie en een lulverhaal er om heen. Wss was “Hey kijk dit bed hep Cam gekregen” niet goed genoeg.

16 likes

Waarom vat ik dit zo dubbelzinnig op. :sweat_smile:

Ik denk ook dat het spon is omdat ze het bedje anders we getagd had in de foto gewoon (voor het geval er vragen over kwamen). Verrassend!