Beutyblogtopic XL #8

Ik snap het probleem niet. Het grootste gedeelte van de wereld zit ook niet op mijn of jullie partners te wachten. Smaken verschillen en meer van dat soort clichés. Ondertussen is Mascha nog steeds happy :woman_shrugging:t4:

99 likes

Dit heb ik in het Nederlands nooit gehoord maar wel in het Engels. He showed her his favorite movie.

1 like

Foto?

Sorry Karl, je mag geen foto’s van anderen plaatsen en ik weet toch al hoe je vriend eruit ziet :kissing_heart:

1 like

Jammer… :cry:

Lekker mannetje he!

Ik krijg juist het gevoel alsof Mascha hem soms ook vervelend vindt. Als zij iets aan het vertellen is voor de vlog komt hij er vaak zo irritant bij staan en haar (te lang) omhelzen of wat dan ook. Ben blij dat ik niet met hem getrouwd ben. Nachtmerrie😱

5 likes

Nou dit is ook niet zo aardig, ik denk niet dat ze hem vervelend vindt aangezien ze met de beste man getrouwd is.

10 likes

Nou zeg

1 like

Ik zit nu op 90% van de tijd…

30 likes

Ik vond 'm gisteren opeens aardig, ook heel verwarrend na een volle week ergernis

73 likes

Ik heb geen partner maar weet nu al dat ik deze vraag met Ja kan beantwoorden.

10 likes

Ik ben blij dat ik weer naar mijn werk toe moet sinds afgelopen week, hahaha. Verder is het een schat, haha

1 like

*dit mooie kleed DAT

31 likes

Zo zat ik ook meteen. Rest vd zin ook niet meer gelezen :’)

1 like

Ik ben meer suprised over die buren dan over de spon.

39 likes

Waarom dragen haar buren die tegels naar boven en niet haar vader en zijzelf?

36 likes

Wow, echt niet normaal hoe haar leven aan elkaar hangt van gesponsorde shit joh. De laatste tijd valt het wel echt extra op. Ook van die random dingen de hele tijd.

4 likes

Hahah daar was ik ook het meest verbaasd over. Misschien ben ik een slechte buur maar ik zou denken dikke doei :sweat_smile:

9 likes

Wie is dit?

Oke geen specifieke antwoord op jouw vraag, maar even puur uit interesse naar sommige antwoorden van forummers: dat is toch wel met een vette korrel zout dat je je echt zoveel ergert aan je partner? Anders snap ik niet zo goed waarom je dan samen wilt zijn met iemand :sweat_smile:

Ik vind echt niet alles perfect aan mijn vriend en hij ook zeker niet aan mij, maar we hebben echt heel weinig ergernissen eigenlijk. Maar wij zijn dan ook allebei wel vrij erg op onszelf met momenten (we kunnen uren in dezelfde ruimte individueel iets aan het doen zijn zonder maar een woord met elkaar te wisselen), kan me voorstellen dat als je daarin verschilt van je partner misschien sneller botsingen krijgt.

5 likes