Beutyblogtopic XL #8

Ik vind het geen teken van een slechte relatie als er irritatie ontstaat wanneer je 24/7 samen bent. Helemaal als je bijvoorbeeld geen aparte ruimtes hebt om apart thuis te werken.

Als m’n vriend niet buiten de deur had gewerkt de afgelopen maanden had ik allang zo’n leegstaande hotelkamer gehuurd denk ik, moet er niet aan denken om hem dag in dag uit om me heen te hebben als ik probeer te werken.

4 likes

Oh leeeeuk nu gaat iedereen over hun relatie vertellen zin in.

90 likes

Ik bedoel dat mensen zich echt heel veel ergeren. Dat er ergernissen ontstaan als je 24/7 samen bent vind ik zelf inderdaad ook niet ongezond, maar als je je praktisch heel de tijd ergert.

Was misschien niet helemaal duidelijk verwoord

Haha sorry!

1 like

Oeps haha, dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling van dit topic, sorry!

1 like

Nou dan hou ik vandaag mijn spreekbeurt over mijn relatie met mezelluf

12 likes

Is Serena verhuisd?

1 like

Maar wie zegt dat het normaal is als je je de hele tijd ergert?

Dit inderdaad… en in alle varianten die mogelijk zijn op dit vage verhaal denk ik hmmm maar hoezo moet je je huurhuis ‘zomaar’ uit en hoe hangt dat samen met je zieke moeder ? Is me iets te vaag omdat je in NL een vrij sterk huurrecht hebt, aka ik geloof er geen bal van

2 likes

Maar ook, hij is in de story van Serena 19 en in zijn eigen verhaal krijgt hij geen wezenuitkering want die is tot 21 jaar. Nu hoor je weleens hele schrijnende verhalen dat mensen huis uit moeten als ze niet geregistreerd staan als medehuurder dus het zou in theorie kunnen. Maar ik vind het ook een wazig stuk.

2 likes

afbeelding

3 likes

Ooh zie nu dat de moeder is overleden, ja dan zou het wel kunnen… ga toch maar eens mensen naar Serena doorverwijzen als dit zo makkelijk gaat haha (dit is nl een situatie die wel vaker voorkomt, helaas)

1 like

Serena doet niks voor gratis :rofl:

6 likes

Hoe anders zou het boek van Massa en die knul zijn als Serena het had geschreven?

Edit: Max de Vries is zijn naam

1 like

'Ik krijg het toch wel gratis?’

59 likes

Wat ik ook bijzonder vind is dat niet één influencer (of merk) lijkt te begrijpen dat ze op deze manier, door alleen maar te sponnen en alleen maar positief te zijn, hun geloofwaardigheid verliezen, en dát was nou juist de toegevoegde waarde t.o.v. gewone reclames. :woman_facepalming: ben soms wel geneigd zelf een blog en insta te maken en daar gewoon weer ouderwets eerlijke reviews te gaan maken, gewoon als tegengeluid, maar twijfel nog teveel of ik wel met gezicht en al op internet wil haha

13 likes

Lol :rofl:

Nou als je in tijden zoals nu 24/7 samen bent en verder niet tot nauwelijks andere bezigheden hebt en persoonlijk contact met andere mensen is het toch helemaal niet raar dat je aan elkaar irriteert? Ook al doet mijn man nu niets verkeerds maar soms reageer ik mij toch af op hem omdat ik dan zelf gewoon even in een dip zit of stress heb o.i.d.
Normaal hebben we hier geen last van, maar we zitten nu gewoon continue bij elkaar, we werken ook in dezelfde ruimte dus ja die ergernissen is normaal. Nou is het niet zo dat we elkaar kunnen villen, maar ik hoef niet zo jaren te leven met 24/7 vrijwel alleen persoonlijke contact met mijn man.

2 likes

ik dacht PAPA EN IK??? GORGOMEL EN ZIJ??? maar ze bedoelt natuurlijk robenrita

het was ook gewoon aftellen tot dit zou gebeuren. maar er is nog niet genoeg binnen gehengeld want ze moet nog even voor de 16e keer noemen dat ze dit aan het vastleggen is op vlog.

36 likes

dit is zo ergerlijk, kittehscupcakes deden dat ook permanent fout (nu vast nog steeds wel maar ik kijk nooit meer wat ze posten)

4 likes