Beutyblogtopic XL #8

Klopt, die doen / deden dat ook fout. “Een meisje die”, “een jasje die”. Verschrikkelijk.
Ik volg ze ook niet meer.

3 likes

Zie je niet dat Robenrita verstopt ligt onder dat kleed?

68 likes

ik ging ook nog kijken :’-) kijk nergens meer van op bij deze familie

42 likes

Hahaha ik moest hier hardop om lachen :joy:

1 like

Slechte buur hier, maar ik zou echt geen zware tegels 4 trappen op gaan tillen voor mijn buurvrouw de influencer.

35 likes

47 likes

Wat zag Nikkie er prachtig uit gister :heart_eyes:

5 likes

Ik heb geen Poolse tv, maar in Spanje was er op die momenten reclame. Dus wellicht dat zij het online gedeelte deed in de tijd dat sommige landen reclame uitzendden?

ik vind dit een prima reden om een land het songfestival uit te kicken

(ik weet dat er meer landen zijn waar de LGBT acceptatie onacceptabel is - maar wanneer de uitzender, dus de samenwerkingspartner van de EBU (organisatie) bewust censureert…)

58 likes

Is ontkenning dat ze toch echt ouder begint te worden.

Jaaa en ze deed het mega goed! Gewoon heel natural en helemaal zichzelf. Zij zou zó geschikt zijn om het volgend jaar te presenteren. :heart:

1 like

zooo, ze deed het echt goed he! Was helemaal trots ofzo, haha

2 likes

Ik ga even een hele domme vraag stellen: Er was toch geen songfestival gister? Ik dacht dat de mensen die de boel zouden presenteren in NL het volgend jaar mogen doen? Of krijgen we volgend jaar andere hosts? Nikkie is juist zo geschikt hiervoor, ik mag hopen dat ze het ook een keer ‘echt’ mag doen?

5 likes

Het Eurovisie songfestival heeft altijd wel wat. Dingen die politiek gezien heel erg gevoelig liggen. En ja sommige landen zijn niet lgbt-vriendelijk en censureren. Goed dat ze op de vingers getikt worden en jammer dat zulk soort landen er niet uitgegooid worden. Of beter nog , zich terugtrekken van deelname!

Zeggen hoe oud je wordt is ontkennen dat je ouder wordt?
huh

1 like

Ze wil graag horen dat ze net 20 lijkt.

Yep, ik doe het zelf ook. Zeggen hoe oud ik wordt en dan hopen dat iemand zegt dat ik er niet als die leeftijd uitzie😂 gewoon een soort ontkennen dus dat je oud begint te worden.

2 likes

Ze hebben een special gemaakt waarbij alle deelnemers toch ‘gepresenteerd’ werden, en een aantal thuisoptredens. maar in 2021 komt het songfestival toch naar Rotterdam en volgens mij gewoon met deze presentatoren!

1 like

Chantal sowieso zei ze laatst op insta

Elke keer als Krek sport en die rare sprongetjes en vuistjes doet denk ik echt: meid waar ben je mee bezig.

29 likes