Dít is nou precies wat een humble brag is mensen.
Ik krijg een deja vu, heeft ze dit niet al een keer geschreven?
Ja, en die mensen kunnen allemaal binnen 2 weken 5km hardlopen binnen een half uur. Knap hè?
wow huh ik was helemaal vergeten dat zij nog dingen upload op haar blog… maar als ik even door de content scroll geloof ik niet dat dit echt tienduizenden bezokers per dag trekt?
mijn god dit hele stukje weerspiegelt perfect hoe ik haar zie trouwens; steen en been klagen, een humblebrag door te zeggen dat ze met liefde de hosting, onderhoud en emmy betaalt, en dan net doen alsof ze er niet zo mee zit.

Zoals @Zora zegt heeft ze dit al eens eerder geschreven, ver voor de coronacrisis. Dus het lijkt me sterk dat het daaraan ligt (en anders vertelt ze het verhaal ook verkeerd, uit de tekst hierboven blijkt ook niet dat het door de crisis komt)
Ik denk trouwens dat de reden is dat ze haar blog aanhoudt is omdat ze er op dit moment genoeg uithaalt zonder dat ze er directe inkomsten van heeft. Ik heb geen idee hoeveel bezoekers ze heeft maar er zullen toch best wat mensen regelmatig komen kijken, die haar op die manier niet vergeten. Zonder haar blog zouden een stuk minder mensen haar planners, cursussen en wandelboeken kopen denk ik. Ze gebruikt het best veel als reclamezuil voor haar andere activiteiten.
Ik denk niet dat het echt uit passie of uit altruïsme is (maar dat zegt ze ook niet)
op Cynthia.nl heb ik nu ongeveer 150.000 unieke bezoekers per maand en 600.000 paginaweergaven, wat echt way minder is dan vroeger op Miss Lipgloss, en ik heb het lang eng gevonden deze cijfers te delen
Bron:
Artikel is van 2019, eerder waren de cijfers beter, zie onderstaand artikel over jarig zijn.
150.000/30 = 5000 uniek per dag. Maar gelet op de 600.000 weergaven kan het zijn dat er 20.000 mensen zijn (of meer) die vaak terugkomen? Waardoor 10.000-en haalbaar is maar niet waarschijnlijk.
https://cynthia.nl/persoonlijk/ik-ben-jarig/ ->bezoekerscijfers waren in de tijd na misslipgloss beter dan tijdens MLG.
Staat toch gewoon onder de video gelinkt, Cyell
Ik denk (hoop eigenlijk haha) dat ze er binnen kort lekker mee stopt en het stokje aan Emmy overdraagt… ik schat Cynthia met haar moneymindset niet zo in dat die lange tijd voor niks gaat zitten werken en vraag me vaak af of ze het überhaupt nog wel leuk vindt. Maar als Emmy in haar eentje verder gaat bloggen onder deze websitenaam is ook raar, dus ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt
Hahaha ik ben Vlaams en dacht even dat je het over een chef kok had
Er is een redacteur???
Dat is Emmy, die schrijft elke week stukjes
Sorry maar wat een grap dat er in deze industrie zoveel geld in omgang is 
wat een timing ook om nu een “cremated” palette uit te brengen
Thema daargelaten, het is wel een uniek palette qua kleurencombinatie. Het zou wel echt een aanvulling zijn op mijn collectie (ware het niet dat ik JS boycot)
Indirect is haar blog denk ik een groot aandeel van haar omzet voor Structuurjunkie. Daarom kan ze waarschijnlijk niet stoppen, of motiveert het haar om toch te blijven bloggen 
Cremated?! Ai die naam is inderdaad erg slecht getimed…
Ja of de uitnodigingen voor persreizen, die komen denk ik vanwege haar blog? Die zouden dan ook wegvallen ?
Ik denk dat mensen die niet begrijpen dat je een langere periode doet over een lancering, de naam doet voor misschien misplaatste ophef. Waardoor het pallet toch nog flink onder de aandacht komt…
Ik snap sowieso niet zo goed waarom je een pallette zo zou noemen, zoals Nikkie al zei: dit doet me aan mijn kleine broertje denken.