Beutyblogtopic XL #8

Valt me tegen dat ze niet net als Sanne zo’n “cakesmash fotoshoot” gedaan heeft :’)

7 likes

Ik heb me dus ooit aangemeld voor iets gratis van Structuurjunkie en krijg nu meerdere keren per week nieuwsbrieven van haar (moet me daar echt eens voor gaan afmelden)

Vandaag begint de mail zo:

Het is maandag 18 mei en dat betekent dat ik jarig ben! Woop, vandaag ben ik 30 jaar geworden. 30! Dat voelt toch wel als een bijzonder moment.

Eigenlijk zou ik op dit moment in Tokio zijn. Zouden we zaterdag aangekomen zijn in deze stad om een maand door Japan te reizen.
Nou, we weten allemaal dat dat niet door kon gaan dus we hebben dat verzet naar volgend jaar. En dus vier ik mijn verjaardag in deze gekke corona-maatregel-tijd.
Maar het is prima, het is niet anders, Japan wacht wel, en wij genieten op een andere manier minstens zoveel van deze dag en deze week.

Ja nee heel relevant, ik weet nu meteen hoe ik meer structuur in mijn leven krijg, vertel me meer!

102 likes

Ik heb al 100 jaar niet naar sints site of insta gekeken en nu blijkt dat ze nog steeds dat rode haar heeft en dat wekt zo’n irrationele irritatie bij mij op

43 likes

Hahaha ze geeft ook precies aan dat niet alles te plannen is :rofl::rofl:
Met d’r planner.

5 likes

Hahaha ze verstuurt je dus eigenlijk gewoon haar dagboek?

61 likes

wtf

1 like

Hahaha ik ga stuk. Wie gaat er nou z’n adres ergens neerzetten om om kaartjes te bedelen voor je VERJAARDAG. Als het nou voor je kindje is of je zieke oma… Heel bijzonder. En áls je dan kaartjes krijgt, lekker spontaan ook :roll_eyes:

28 likes

Jemig de laatste keer dat ik zo excited was over mijn verjaardag was ik 8 of zo.

40 likes

Och Facebook staat er vol mee met dit soort verzoekjes.

Serieus, voor jezelf? Van mensen boven de 12? Haha

3 likes

Ja vooral in de heel plaatsnaam in een groep groepen zie ik dat de laatste tijd veel voorbij komen, apart wel.

1 like

Nee ze heeft het alleen in een instagram post, 30 stories, op haar blog, en in een newsletter voor alle mensen die geinteresseerd zijn in hun eigen leven op orde brengen - even tussen neus en lippen door genoemd. Maar verder niet hoor.

31 likes

Moet je je voorstellen wat er allemaal was gedaan als ze er wél bij stil had gestaan, pfoeeeeeeejjj

22 likes

Haha die Cynthia. Elk jaar weer een feestje.
Ik vind het wel schattig dat ze zich zo jarig en vrolijk voelt. Gewoon dat iemand daar zo blij/in feeststemming van kan zijn of zo?
En grappig dat ze een hele stapel cadeautjes voor zichzelf heeft ingepakt. Het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen haha

Even een polletje want ik ben benieuwd.
Als ik jarig ben:

• Koop ik één cadeautje voor mezelf maar pak ik dat niet in
  • Koop ik één cadeautje voor mezelf en pak ik dat ook in
  • Koop ik meerdere cadeautjes voor mezelf maar pak ik die niet in
  • Koop ik meerdere cadeautjes voor mezelf en pak die ook in
  • Koop ik niets voor mezelf
  • nvt

0 stemmers

1 like

Ik koop wel altijd een verjaardagsjurk/kledingstuk dus dat is ook een soort kado haha

13 likes

Meestal staat er wel iets op m’n wishlist wat ik eigenlijk helemaal niet nodig heb, maar wel erg graag wil. Rond m’n verjaardag wordt het dan “mijn verjaardagscadeautje voor mezelf”, rond kerst “mijn kerstcadeautje”, rond sinterklaas “mijn sintcadeautje”, als m’n vakantiegeld gestort werd “mijn vakantiegeldcadeautje”, … Elke reden/uitvlucht is goed :laughing:.

32 likes

Ligt eraan. Soms koop ik echt wat moois voor mezelf en laat ik dat in de winkel inpakken. Gewoon voor het gevoel

3 likes

Ik vraag me af waar de nvt voor is. Als je geen verjaardag hebt ofzo haha

27 likes

Haha ja. Ik wilde gewoon zien of er iemand op zou stemmen

1 like

Same! Maar niet altijd hoor want dat vind ik dan zielig extra werk voor het personeel en ook niet per se voor m’n verjaardag. Toen ik m’n nieuwe laptop ging kopen (via b.ol) heb ik hem ook laten inpakken en een kaartje erbij hahaa en daar ook extra voor betaald.

Of als ik een boek koop ofzo om mezelf te belonen. Draagt wel bij aan het goede gevoel.

8 likes