Mogen de buren vast weer omhoog sjouwen 
Wanneer Robenrita een oude bekende tegenkomen en die vraagt wat de dochters nu doen, wat zullen ze dan zeggen? Alle drie schooieren ze voor gratis producten en verder doen ze eigenlijk niks? 
Ik denk dat ik Serena ga ontvlogen, ik kan het echt steeds slechter handelen dat ze ergens om loopt te schooien en het dan ook nog krijgt
Exotan heeft wel een bamboo collectie.
Maar geen hemelbedje helaasch…
Is dit niet waar ze haar hele (structuurjunkie)bedrijf op gebaseerd heeft? Dat ze dat zo goed weet en doet? 
Balkan?? 
Ik wilde een grapje maken omdat haar moeder toch Anita heet. Dus had de ‘o’ doorgestreept. Maargoed, grap mislukt 
Haar moeder heet Rita
het is rob en rita en niet rob en anita 

Nu voel ik me zoals een comedian als degene denkt dat ie een goede grap maakt maar niemand lacht 
Man man man ik ga wel verder Spaanse serie kijken 
Sukkel alert

Cremated.
Misschien ben ik teergevoelig maar ik vind ‘cremated’ überhaupt nogal smakeloos, corona of niet. Maar JS doet dat niet per ongeluk natuurlijk. Controversy is zijn middle name.
*Dit gaat dus om de naam van het palet niet om opmerkingen van forummers
Haha ja ik bedoel de naam van het palet! Niet jullie opmerkingen. Daar moest ik smakelijk om lachen. (Gadver wat klinkt dat eigenlijk vies, smakelijk lachen. Even naar een ander topic…)
Schaamteloos van Sereen. Vreselijk.
Vooral ook erbij dat ze veel vragen kreeg naar het buitenkleed hahahaha
Schandalig
Misschien ben ik wel zuur hoor. Want ik moet gewoon 40u per week op kantoor rotten. Uren in de file. Alles zelf betalen. Geen toeslagen. Bonus boodschappen. Etc.