Beutyblogtopic XL #8

Ahh cute! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dat enorme bord in de voortuin met Cynthia’s kinderfotos erop is best heftig aanwezig

11 likes

Kunnen we een crowdfunding starten om een Sara pop in de tuin van Cynthia te zetten? Dat lijkt me nou leuk, naast het bord met haar kinder foto’s. Dat iedereen denkt: ‘zo zij ziet er goed uit voor haar leeftijd zeg, ze lijkt wel 31!’ En dan krijgt ze Sara kaartjes in de bus gestopt.

5 likes

Zullen we allemaal langs haar huis rijden en dan 30x toeteren voor haar verjaardag??

30 likes

Precies. :joy: Sowieso kan ik volwassenen die de dag op Instagram beginnen met een foto van zichzelf en de boodschap dat ze jarig zijn niet serieus nemen. Kennelijk wil je graag gefeliciteerd worden dus dat zal het gros ook geheel spontaan doen.

Sint, mijn kind werd vorige week 10 en stond er nog minder bij stil. :grimacing:

8 likes

Hoe lief van Gregor met die sokjes als cadeau voor Mascha.

1 like

Zonde van m’n benzine joh

1 like

Ik zou me doodschamen, maar tegelijkertijd is het toch superleuk dat je vrienden zoveel moeite doen om nog iets van je verjaardag te maken in deze tijd. Snap ook het sara-pop idee niet, das toch gewoon heel sneu pesten. Laat die meid lekker van haar verjaardag genieten.

Edit: eigenlijk zou ik me niet doodschamen. Ik was echt een vet cute kind.

15 likes

Hahahahaha ik dacht dat je sarcastisch was maar het staat er echt

Wel grappig en attent van dr vrienden! Though, als ze het niet zelf heeft laten doen

1 like

Klopt, zeker leuk van degenen die dit voor haar georganiseerd hebben en zij vindt dat vast hardstikke leuk. Zou een Sara pop wel awkward vinden, mega foto’s van mezelf als kind ook niet erg maar wel een beetje too much.

Leuk als ze ervan geniet, was van mij een beetje lollig en overtreffende trap, uiteraard niet serieus idee om er een Sara pop naast te gooien

Haha ik ben het tegenovergestelde van Cynthia denk ik, als mijn ouders me er niet aan zouden herinneren door me te feliciteren dan vergat ik mijn verjaardag gewoon.

2 likes

Bij ons worden verjaardagen ook nooit groots gevierd maar ik werd onlangs 30 en kreeg zoveel bloemen toegestuurd van vrienden dat ik me nog dagen jarig heb gevoeld, puur door hun lieve gebaar in deze gekke tijden (en het feit dat mn huis door bloemen werd overgenomen). In Corona zijn er weinig hoogtepunten waardoor de ‘kleine’ dingen (zoals allemaal bloemen en kaarten van mensen die aan je gedacht hebben) echt een groot verschil kunnen maken in je gemoedstoestand.

Lang verhaal kort: ergens begrijp ik dat ze toch belang hecht aan haar verjaardag :smiley: (jammer dat ze alleen doet alsof het haar niet veel kan schelen, So Not True)

12 likes

Omdat ze hiermee heel erg de aandacht op zichzelf vestigt en het stralend middelpunt wil zijn vandaag. Alles draait om haar.
En dat heurt niet in Nederland (zeker niet als je er niet voor gewerkt hebt! Iedereen is toch geboren. Een beetje bescheidenheid en doe maar normaal dan doe je al gek genoeg etc).

Ik denk dat het daar (onbewust) wringt?
Ik vind het leuk voor haar dat ze zo’n leuke dag heeft en waarom ook niet, maar ik snap wel dat mensen het een beetje overdreven vinden ook

Edit: en wat @Missflipgloss zegt

6 likes

Wellicht ben ik mega extra, maar ze heeft letterlijk 1) een versierde woonkamer 2) 3 cadeaus van haar vriend 3) twee taarten, waarvan ze zelf ook zegt dat het teveel is en 1 door vrienden gebakken is 4) een wandeling en 5) wat vrienden op afstand 6) tussendoor lekker gegeten. Ze is 30 geworden en was vrij op haar verjaardag, is dit al overdreven?

39 likes

Maar social media is letterlijk haar werk en leven. Ze blogt letterlijk over wat ze mee maakt. Haar blognaam is haar eigen naam😂Dit is wel een beetje op alle slakken zout leggen.

1 like

Ik ben zelf ook van mening dat mijn verjaardag me niet zo boeit (wat denk niet zo is), maar vierde mijn laatste verjaardag met 20 vriendinnen en een kok in de keuken🙈 Elke reden voor een feestje is er 1.

4 likes

Ze heeft het er al weken over daarnaast heeft ze naast wat jij noemt ook
1 blogpost
1 instagrampost
10 stories
6 cadeaus voor zichzelf ingepakt
Gevraagd om verjaardagskaartjes van haar lezers (blijkbaar)
Een bezoekerschema
Een bord in de tuin (niet zelf neergezet)

Ik vind het allemaal wel leuk eigenlijk en sommige dingen in deze tijd ook wel begrijpelijk, maar er is wel wat meer dan de dingen die jij noemt haha

11 likes

Ik vier mijn verjaardag niet, dus heb op nvt geklikt

Ik vind vooral de combi met ‘er niet echt bij stilstaan’ leuk eraan.

Maakt mij niet uit hoe je het viert - elke reden voor taart is voor mij prima en ik ben dol op mijn eigen verjaardag en zeker nu geef ik haar groot gelijk.

3 likes

Ja ze had laatst ook een artikel over hoe je je verjaardag nu leuk kunt maken

Aan het lijstje hierboven kan dus ook nog favoriete bloemen in huis gehaald, een kaartje aan jezelf sturen, speciale kleren, live gaan op insta en je ouders bloemen sturen worden toegevoegd.
Ze zei daar ook dat je er zelf voor moet zorgen dat het een leuke dag wordt. En dat doet ze ook echt! Dat vind ik leuk (al zou ik het zelf niet zo doen)

Met niet erbij stilstaan bedoelt ze misschien bij het feit dat 30 een soort mijpaal is?
Niet stilstaan bij haar verjaardag klopt inderdaad van geen kanten haha

8 likes