Beutyblogtopic XL #8

Staat toch gewoon onder de video gelinkt, Cyell

Ik denk (hoop eigenlijk haha) dat ze er binnen kort lekker mee stopt en het stokje aan Emmy overdraagt… ik schat Cynthia met haar moneymindset niet zo in dat die lange tijd voor niks gaat zitten werken en vraag me vaak af of ze het überhaupt nog wel leuk vindt. Maar als Emmy in haar eentje verder gaat bloggen onder deze websitenaam is ook raar, dus ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt

Hahaha ik ben Vlaams en dacht even dat je het over een chef kok had

1 like

Er is een redacteur???

Dat is Emmy, die schrijft elke week stukjes

Sorry maar wat een grap dat er in deze industrie zoveel geld in omgang is :joy:

24 likes

wat een timing ook om nu een ā€œcrematedā€ palette uit te brengen

Thema daargelaten, het is wel een uniek palette qua kleurencombinatie. Het zou wel echt een aanvulling zijn op mijn collectie (ware het niet dat ik JS boycot)

7 likes

Indirect is haar blog denk ik een groot aandeel van haar omzet voor Structuurjunkie. Daarom kan ze waarschijnlijk niet stoppen, of motiveert het haar om toch te blijven bloggen :thinking:

1 like

Cremated?! Ai die naam is inderdaad erg slecht getimed…

Ja of de uitnodigingen voor persreizen, die komen denk ik vanwege haar blog? Die zouden dan ook wegvallen ?

Ik denk dat mensen die niet begrijpen dat je een langere periode doet over een lancering, de naam doet voor misschien misplaatste ophef. Waardoor het pallet toch nog flink onder de aandacht komt…

1 like

Ik snap sowieso niet zo goed waarom je een pallette zo zou noemen, zoals Nikkie al zei: dit doet me aan mijn kleine broertje denken.

10 likes

Grijs staat me niet. En de kleuren doen me een beetje aan een naked palette van urban decay denken.

1 like

Ik snap deze palette sowieso niet. Dit palette staat toch sowieso maar weinig mensen? Ben hier zelf echt te koel voor

2 likes

Dat ik reacties op mijn Instagram en op andere plekken online krijg of ik aangekomen ben, zijn dan ook niet zo leuk.

:o_o:

Wat recenter uitgebracht is bestaat vooral uit warme kleuren, eerst die golf aan roestbruine paletten en warme tinten + roze. Ik heb nog geen grote release gezien van een nude palette met zoveel koele kleuren. Wel de bekende zwart-grijs-wit trio’s van vroeger en er zijn ook wel een aantal nieuwere palettes met felle koele kleuren. Maar een koel nude palette met zoveel tinten die wel dicht bij elkaar liggen ken ik nog niet. Ik vind dit palette ook heel anders dan bijvoorbeeld Naked Smoky

6 likes

O in dit artikel staat weer tienduizenden bezoekers per maand… Klein verschil met dagelijks wel.

2 likes

Uwlch ik vind alles wat Cynthia zegt toch zo onsympathiek overkomen. Echt Ɣlles

15 likes

Ik vind het ook een mooi pallet! En sowieso is de kwaliteit van JS oogschaduw super fijn dus ik ga deze sowieso kopen :heart_eyes:

2 likes