Beutyblogtopic XL #8

Staat toch gewoon op haar blog?

Haha en ook dat gaat niet op met haar “laatste wijn als twintiger” :sweat_smile: Vind het vieren op zich leuk hoor, ben zelf ook als een kind zo blij op mijn verjaardag, met zenuwen en al, maar die “i don’t care” houding is echt niet nodig, doe net als Mascha en Greg en embrace your inner child

9 likes

Ja allemaal goed en wel, maar doe dan niet alsof je er eigenlijk niet bij stilstaat haha.

14 likes

Ik heb zin in taart

17 likes

Is het thema van het nieuwe palet van jeffree star al besproken?

1 like

Wat is het thema dan?

Cremation toch

Haha wauw zie het nu ook. Tamelijk ongepast.

Ik ook! Op verjaardagen maak ik allerlei hapjes en meestal een monchou taart en dan nodig ik mn hele familie uit en het is altijd supergezellig.

1 like

Zit na jaaaaaren weer eens op de Instagram van fashion is a party/Suzanne en ze heeft dus een kind (j/m?) ik kan het oprecht niet opmaken uit de naam: Veroly Joy. :joy: Lol.

2 likes

Meisje

Alles bij Serena is spon.

34 likes

Het is een stukje vrijheid die ik nu weer terug heb

:weary:

24 likes

Puur bed promotie en een lulverhaal er om heen. Wss was “Hey kijk dit bed hep Cam gekregen” niet goed genoeg.

16 likes

Waarom vat ik dit zo dubbelzinnig op. :sweat_smile:

Ik denk ook dat het spon is omdat ze het bedje anders we getagd had in de foto gewoon (voor het geval er vragen over kwamen). Verrassend!

Dat. Een stukje vrijheid DAT ik nu weer terug heb. Of bedoelde je dat niet?

1 like

Het zal wel op zijn Engels worden uitgesproken (?) maar in mijn hoofd kan ik het alleen maar heel verkapt uitspreken: Vuhrooolie of Verrelie (net als in Gooische Vrouwen. Sjeroll en Taiker Lillie)

2 likes

Sowieso als mensen “een stukje
” al gebruiken :cry:

5 likes

Ik denk dat het eerder wordt uitgesproken zoals veronique?

2 likes