Staat toch gewoon op haar blog?
Haha en ook dat gaat niet op met haar âlaatste wijn als twintigerâ Vind het vieren op zich leuk hoor, ben zelf ook als een kind zo blij op mijn verjaardag, met zenuwen en al, maar die âi donât careâ houding is echt niet nodig, doe net als Mascha en Greg en embrace your inner child
Ja allemaal goed en wel, maar doe dan niet alsof je er eigenlijk niet bij stilstaat haha.
Ik heb zin in taart
Is het thema van het nieuwe palet van jeffree star al besproken?
Wat is het thema dan?
Cremation toch
Haha wauw zie het nu ook. Tamelijk ongepast.
Ik ook! Op verjaardagen maak ik allerlei hapjes en meestal een monchou taart en dan nodig ik mn hele familie uit en het is altijd supergezellig.
Zit na jaaaaaren weer eens op de Instagram van fashion is a party/Suzanne en ze heeft dus een kind (j/m?) ik kan het oprecht niet opmaken uit de naam: Veroly Joy. Lol.
Meisje
Alles bij Serena is spon.
Het is een stukje vrijheid die ik nu weer terug heb
Puur bed promotie en een lulverhaal er om heen. Wss was âHey kijk dit bed hep Cam gekregenâ niet goed genoeg.
Waarom vat ik dit zo dubbelzinnig op.
Ik denk ook dat het spon is omdat ze het bedje anders we getagd had in de foto gewoon (voor het geval er vragen over kwamen). Verrassend!
Dat. Een stukje vrijheid DAT ik nu weer terug heb. Of bedoelde je dat niet?
Het zal wel op zijn Engels worden uitgesproken (?) maar in mijn hoofd kan ik het alleen maar heel verkapt uitspreken: Vuhrooolie of Verrelie (net als in Gooische Vrouwen. Sjeroll en Taiker Lillie)
Sowieso als mensen âeen stukjeâŠâ al gebruiken
Ik denk dat het eerder wordt uitgesproken zoals veronique?