Ik las ‘gaat het buurjongetje grillen’ en dacht ‘wat is er nu mis met grillen?’
Er is wel iets mis als je het buurjongetje gaat grillen hoor
Ja ultieme klusoutfit dat
En zo niet, dan hoop ik dat de verf op waterbasis is
Ik moet toegeven dat ik als ik sommige kinderen hoor ook wel eens denk ‘was ik vroeger ook zo’n schreeuwlelijk?’ maar dat zal vast wel want alle kinderen schreeuwen volgens mij
Ja dat ben ik met je eens hoor! Sowieso snap ik soms die drang om maar alle gedachten/irritaties te delen niet zo, maar dat is bij meerderen haha. Debbie heeft natuurlijk twee fantastische kinderen dus ik denk dat je dan een heel fel antwoord kan verwachten
Lekker ook als je de moeder van het kind bent en dat bij de buurvrouw in haar stories voorbij ziet komen voor duizenden volgers
Hahaha ja daar dacht ik ook aan, ze zal die buurvrouw vast kennen en zij zal Debbies instagram ook wel kennen? Awkward
Ja irritant zeker. Maar ik zou het dan wel met de ouders bespreken niet op social media gooien
Al heb ik de hele dag geen flikker gedaan als iemand in mn buurt vervelende geluiden maakt dan erger me ik daar aan. En ja dat doe ik soms ook in mn stories
Als je buren gitaar gaan spelen bijvoorbeeld
He ja meid. Soms moet je er wat van maken.
Klussen, koken, huishouden…
Cynthia heeft vandaag een artikel “wat ik tijdens de quarantaine niet doe wat ik normaal wel doe” (sterke titel wel ) en daarin staat dit stuk:
Geld verdienen met mijn blog
Mijn blog is al tien jaar mijn werk, en al focuste ik me het laatste jaar meer en meer op Structuurjunkie, het was wel nog steeds een vast onderdeel van mijn inkomen. Inmiddels is dat het niet meer en verdien ik de laatste maanden praktisch niks met Cynthia.nl. Er komt nog wel iets binnen door de banners, maar dat gaat rechtstreeks naar de kosten die ik maak voor de website, zoals de hosting, onderhoud en Emmy. Dat betaal ik met alle liefde natuurlijk en dat blijf ik ook doen, maar daardoor verdien ik zelf niks meer aan. Dat is natuurlijk jammer, want er gaat genoeg tijd in zitten, en er komen nog steeds dagelijks tienduizenden mensen hier kijken. Maar goed, het is wat het is, en ik kan het niet veranderen door er over te gaan zitten janken en gelukkig heb ik genoeg inkomen uit Structuurjunkie.
Sneu voor haar, maar dit heeft toch totaal niets met de quarantaine te maken? En het is ook niet alsof dit weer verandert als de lockdown straks voorbij is? Waarom zet ze dit in dit artikel?
Het doet me denken aan die keer dat ze een lijstje maakte met “rare dingen die gebeuren tijdens het bloggen” waarin ze een random ruzie van jaren geleden met de buurvrouw naar boven haalde en ging beschrijven wat voor seksgeluiden ze hoorde. Dat kwam ook zo totaal uit het niets
Nou je bent me net voor, maar wilde dit ook komen posten idd. Totaal niet relevant voor deze blogpost? Ik vat het echt zo op als: kijk mij nou zielig zijn, ik stop hier zoveel werk in maar ik krijg er helemaal niks voor terug boehoe. Maar ik doe het graag VOOR JULLIE hoor!!!
sommige mensen hebben echt collega’s nodig om eens mee te sparren.
Of gewoon een chef die zegt “meit dit is het toch niet meer hé”
(Is chef te Vlaams trouwens? ik bedoel dus baas he haha)
Tienduizenden mensen? Dagelijks…?
Dít is nou precies wat een humble brag is mensen.
Ehh… wat dacht je van daadwerkelijk aandacht aan je blog besteden ipv recepten herhalen, nutteloze blogposts typen en fotodagboeken waarin je elke dag hetzelfde doet. Ze doet nu net alsof het haar allemaal overkomt ‘nouja het is niet anders’, terwijl ze volgens mij echt heel prima het in stand had kunnen houden als ze dat echt had gewild. Wees dan gewoon dapper en zeg ‘ik stop met m’n blog want ik vind het niet meer leuk, het kost me teveel energie en ik verdien er ook niets aan. joe!’