Beutyblogtopic XL #8

Welke documentaire bedoel je? Toch niet de pro-JS propaganda gemaakt door Shane Dawson?

7 likes

Oee ik ga eens even lezen, ben wel benieuwd what all the fuss is about. Vond het juist wel fijn dat JS zich soms openlijk afzet tegen celebrities zoals de Kylie Jenner kwasten van een paar honderd euro, het Jordyn Woods schandaal etc. Niet dat ik ooit iets heb gekocht van zijn lijn maar vind wel fijn om een volledig beeld te hebben van iemand mocht ie ooit nog iets leuks uitbrengen.

Enne wat dat warme kleuren betreft; is een leuke hype en kan heeel mooi zijn, maaaar met roodtinten in je make-up kun je ook de plank flink misslaan en rondlopen alsof je ontstoken ogen hebt haha (ja heb ervaring haha :rofl:)

Ik snap eigenlijk niet hoe het komt dat Cynthia het gevoel heeft (want dat zal het zijn) veel tijd kwijt te zijn met haar blog. Ik blog zelf voor een platform, dus ik heb niks te maken met de website, vormgeving enzovoort, maar toch. Iedereen van ons produceert individueel meer nieuwe artikelen per maand dan Cynthia, en bijna iedereen heeft nog een een fulltimebaan en gezin erbij.
Ik denk dat als ze eens zou kijken waar ze daadwerkelijk haar tijd aan besteedt, ze erachter zou komen dat dat niet strookt met haar eigen perceptie. Dat kan ik me althans voorstellen.

6 likes

Wat is bedelen toch lucratief! Kleed heeft mw. Verspon al gehad en nu ook een loungeset. Wtf.

39 likes

Mogen de buren vast weer omhoog sjouwen :sweat_smile:

30 likes

Ben benieuwd of ze deze set heeft gekregen waar ze laatst om bedelde

23 likes

Wanneer Robenrita een oude bekende tegenkomen en die vraagt wat de dochters nu doen, wat zullen ze dan zeggen? Alle drie schooieren ze voor gratis producten en verder doen ze eigenlijk niks? :woman_shrugging:

85 likes

Ik denk dat ik Serena ga ontvlogen, ik kan het echt steeds slechter handelen dat ze ergens om loopt te schooien en het dan ook nog krijgt

29 likes

Exotan heeft wel een bamboo collectie.
Maar geen hemelbedje helaasch…

Is dit niet waar ze haar hele (structuurjunkie)bedrijf op gebaseerd heeft? Dat ze dat zo goed weet en doet? :sweat_smile:

1 like

Ik wacht met spanning

Balkan?? :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Ik wilde een grapje maken omdat haar moeder toch Anita heet. Dus had de ‘o’ doorgestreept. Maargoed, grap mislukt :joy:

37 likes

Haar moeder heet Rita :joy: het is rob en rita en niet rob en anita :joy::joy:

57 likes

Nu voel ik me zoals een comedian als degene denkt dat ie een goede grap maakt maar niemand lacht :disappointed:

75 likes

Man man man ik ga wel verder Spaanse serie kijken :joy:

7 likes

Sukkel alert :rotating_light: :joy:

2 likes
5 likes

Cremated.

7 likes

Misschien ben ik teergevoelig maar ik vind ‘cremated’ überhaupt nogal smakeloos, corona of niet. Maar JS doet dat niet per ongeluk natuurlijk. Controversy is zijn middle name.

*Dit gaat dus om de naam van het palet niet om opmerkingen van forummers

30 likes