Beutyblogtopic XL #8

Ik ga als het goed is volgend jaar roadtrippen in w-amerika (even los van corona enzo haha, dus als het goed is). Ik besloot de honeymoonvlogs van de foefs terug te kijken. Los van de nodige irritatiepunten was die roadtrip best leuk om te kijken, maar het moment dat ze las vegas zijn. My god! Ze beginnen dus in LV en gaan eerder terug naar LV.

Mascha zegt volgens mij wel 10.000x dat ze gaan feesten en daarna hoe brak ze is (incl gekreun). Tegelijk zegt ze dat alles om 20u begint en rond 02.00 wel klaar is. Terwijl zij vaak pas rond 23u ofzo gaan. Dan heb je 3 uurtjes GEFEEST en dan gaat ze tot 13u slapen ofzo en dan middagdutje om die avond het feesten aan te kunnen. Zij drinkt niet eens toch?

Het komt zo overdreven en geforceerd over. Kijk ons feesten de hele tijd! Of onderschat ik de wildheid van Las Vegas nu gewoon enorm haha?

8 likes

Nou nou twin… Max met ducktape over z’n mond vind ik prima te pruimen. Gregor daarentegen uhh niet bepaald.

1 like

Verklaar je nader.

Las vegas valt echt mee met feesten. Het leukste is urenlang met dikke amerikanen gaan gokken en alle hotels bekijken, af en toe een show kijken. Maar die feesten die worden gegeven zijn ook megaduur en exclusief dus kleine kans dat je binnenkomt bij een echt groot feest. Ze hebben wel in verschillende cafe’s kleine feestjes en die zijn wel leuk. Maar na drie dagen heb je Las Vegas echt gezien.

1 like

Maar die feestjes zijn toch best duur, ik was een keer als skere student naar Las Vegas gegaan maar heb mij top vermaakt verder hoor

1 like

Overdrijven is Mascha’s middle name.

5 likes

Er zijn ook best veel proppers op de strip waardoor je gratis entree krijgt voor clubs. En veel clubs hebben ook happy hour speciaal voor vrouwen waardoor drank goedkoper is. Wij gingen gewoon door tot 5-6 uur sochtends :sweat_smile:

3 likes

Off topic maar als ik het woord propper hoor moet ik gelijk denken aan de film Costa :rofl: vroegah

62 likes

Ja en bij de zwembaden van die hotels zijn overdag ook nog van die feesten en die zijn gewoon gratis als je in dat hotel slaapt!

1 like

Whahah ja ik typte het en ik had gelijk riiiitmoooo in mijn hoofd :joy:

17 likes

en allemaal van die vreselijke vip tafels en mannen van 1.60.

hahaha

8 likes

Dit is echt goed nieuws, alle afleveringen zijn nu elke dag op rtl lounge. Echt een goede dagbesteding

5 likes

Alle seizoenen en de film staan ook op Netflix

7 likes

Jammer, vind bij voorbaat zo’n remake van welke film dan ook stom :rofl::crazy_face:

4 likes

gelukkig gaat het wel goed genoeg met sintia zodat ze een nieuwe keuken kan kopen.
ben weer gerustgesteld

21 likes

maar is het ook #zelfbetaald ??? heb het idee dat bij veel bloggers het nog steeds niet duidelijk is dat #gekregen ook gewoon #spon is
voor niks gaat de zon op he

11 likes

Valt letterlijk uit elkaar? Echt zo’n Mascha uitspraak… denk wel dat het #gekregen is trouwens, aan die grote glimlach te zien. Wordt vervolgd natuurlijk, ik noteer eind augustus even in mn Madiwodo

16 likes

Sinds wanneer woont ze daar en was die keuken toen nieuw? Kan me niet voorstellen dat ze die keuken betaald heeft. Anders had ze al 5 blogs geschreven over waarom ze een keuken zoekt en inspiratie voor keukens.

13 likes

Nou ik weet niet wat zij dan met haar keuken gedaan heeft, maar ik vind het echt knap dat alles opeens spontaan uit elkaar valt.

26 likes

Die keuken zat er al in toen ze het huis kochten.
En ze heeft inderdaad een paar maanden terug al een blogpost gewijdt aan haar keukenwensen :’-)

3 likes