Beutyblogtopic XL #8

Ik snap deze palette sowieso niet. Dit palette staat toch sowieso maar weinig mensen? Ben hier zelf echt te koel voor

2 likes

Dat ik reacties op mijn Instagram en op andere plekken online krijg of ik aangekomen ben, zijn dan ook niet zo leuk.

:o_o:

Wat recenter uitgebracht is bestaat vooral uit warme kleuren, eerst die golf aan roestbruine paletten en warme tinten + roze. Ik heb nog geen grote release gezien van een nude palette met zoveel koele kleuren. Wel de bekende zwart-grijs-wit trio’s van vroeger en er zijn ook wel een aantal nieuwere palettes met felle koele kleuren. Maar een koel nude palette met zoveel tinten die wel dicht bij elkaar liggen ken ik nog niet. Ik vind dit palette ook heel anders dan bijvoorbeeld Naked Smoky

6 likes

O in dit artikel staat weer tienduizenden bezoekers per maand… Klein verschil met dagelijks wel.

2 likes

Uwlch ik vind alles wat Cynthia zegt toch zo onsympathiek overkomen. Echt álles

15 likes

Ik vind het ook een mooi pallet! En sowieso is de kwaliteit van JS oogschaduw super fijn dus ik ga deze sowieso kopen :heart_eyes:

2 likes

Ik wil het pallet eigenlijk ook hebben maar het is enkel via zijn eigen website te bestellen deze keer :frowning:
Met verzendkosten en mogelijke douane kosten wordt me dat echt veel te duur.

Zelfs als je weet dat hij wist dat zijn mattie Dahvie Vanity meisjes zo jong als 10 jaar verkrachtte en hij niks zei? Hem gewoon bleef steunen?? :anguished:

Dat JS nog steeds fans heeft na alles wat hij heeft gedaan, ik snap het echt niet.

43 likes

Ik vind dit zo kut ook he. Ik zie weleens producten van hem die ik zo graag zou willen hebben maar ik wil gewoon niks van die engnek kopen. Soms heb ik dan een interne discussie met mezelf om een eventuele aankoop goed te praten maar nee nee nee, JS cosmetics is gewoon off limits.

21 likes

You seem to know dus: in een notendop, wat is er mis met JS?

Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij de h&m maar geen bevestiging gehad. Mijn andere pakket is ook nog steeds kwijt en mijn douglas bestelling is bij mijn ouders. Terwijl ik echt dacht dat ik mijn adres gewijzigd had. Irritant

Ik moet altijd wel lachen om haar maar ook een beetje facepalm.
Bijv. dat ze zegt dat ze ‘normaal’ 2-3x per week naar de sportschool gaat en nu niet meer
Meid dat doe je sinds half januari…
Ik zou haar zoveel leuker vinden als ze zou zeggen: “Sinds januari was ik lekker bezig in de sportschool.”

23 likes

Iemand interesse in het praaaaaaachtigeeeeee kunstwerk van de foefs? Je kan ‘m kopen!:rofl:

Past niet in een notendop, maar hier alvast een paar:

9 likes

Maar dit ook:
Er komt nog wel iets binnen door de banners, maar dat gaat rechtstreeks naar de kosten die ik maak voor de website, zoals de hosting, onderhoud en Emmy. Dat betaal ik met alle liefde natuurlijk en dat blijf ik ook doen, maar daardoor verdien ik zelf niks meer aan.

Emmy is een fucking mens, staat toch niet in het rijtje van hosting, onderhoud en …? Zeg dan: het salaris van mijn medewerker Emmy als je het zo zakelijk wil laten overkomen.
Dat betaal ik met alle liefde? Je hosting ook? Dat betaal je toch vanuit contract niet uit liefde? Of gaat dat over Emmy? Dan beseft ze toch zelf ook dat er iets aan haar rijtje niet klopt.

28 likes
1 like

Gaat t over de liefde voor de lezers van de blog? Ze doet het allemaal voor ons toch

Dat nummer dat je op de achtergrond hoort terwijl ze dat moodboard aan het maken zijn. Is dat muziek?!!l het werkte echt op mijn zenuwen😂 Wel schattig dat ze een moodboard hebben gemaakt.

Het lijkt me sterk om helemaal geen weet te hebben van zijn “kleine kantjes” om het voorzichtig te zeggen. Zeker omdat hij zich al zo vaak heeft moeten excuseren (“I wAs iN a DaRk pLaCe”), ook op zijn eigen kanaal.

4 likes

Oh shit die lijst gaat maar door en door en door
Waarom steunt Nikkie hem dan?