Dead.
Dit verhaal heb ik dus nooit gehoord! :o wel van de rascistische beschuldigingen maar ik ben zelf een getint persoon (haha hoe zeg je dit over jezelf) en daar heb ik zelf wel mijn mening over gevormd nav de documentaire. Maar dat andere verhaal ga ik dus wel ff research naar doen
Haha alsof emmy een soort hosting contract is. Het staat er vreemd geformuleerd.
Waarom maak je een visionboard voor je kind? Met andere woorden, kan iemand de vlog van Mascha even samenvatten?
Ze had een lijst gekocht voor een andere poster, maar de lijst bleek te klein. Terug sturen was te veel moeite dus bedacht ze im mooie plaatjes en teksten voor de baby te maken. Ze noemde het in de vorige vlog niet echt een visonnoard volgens mij.
Welke documentaire bedoel je? Toch niet de pro-JS propaganda gemaakt door Shane Dawson?
Oee ik ga eens even lezen, ben wel benieuwd what all the fuss is about. Vond het juist wel fijn dat JS zich soms openlijk afzet tegen celebrities zoals de Kylie Jenner kwasten van een paar honderd euro, het Jordyn Woods schandaal etc. Niet dat ik ooit iets heb gekocht van zijn lijn maar vind wel fijn om een volledig beeld te hebben van iemand mocht ie ooit nog iets leuks uitbrengen.
Enne wat dat warme kleuren betreft; is een leuke hype en kan heeel mooi zijn, maaaar met roodtinten in je make-up kun je ook de plank flink misslaan en rondlopen alsof je ontstoken ogen hebt haha (ja heb ervaring haha )
Ik snap eigenlijk niet hoe het komt dat Cynthia het gevoel heeft (want dat zal het zijn) veel tijd kwijt te zijn met haar blog. Ik blog zelf voor een platform, dus ik heb niks te maken met de website, vormgeving enzovoort, maar toch. Iedereen van ons produceert individueel meer nieuwe artikelen per maand dan Cynthia, en bijna iedereen heeft nog een een fulltimebaan en gezin erbij.
Ik denk dat als ze eens zou kijken waar ze daadwerkelijk haar tijd aan besteedt, ze erachter zou komen dat dat niet strookt met haar eigen perceptie. Dat kan ik me althans voorstellen.
Mogen de buren vast weer omhoog sjouwen
Wanneer Robenrita een oude bekende tegenkomen en die vraagt wat de dochters nu doen, wat zullen ze dan zeggen? Alle drie schooieren ze voor gratis producten en verder doen ze eigenlijk niks?
Ik denk dat ik Serena ga ontvlogen, ik kan het echt steeds slechter handelen dat ze ergens om loopt te schooien en het dan ook nog krijgt
Exotan heeft wel een bamboo collectie.
Maar geen hemelbedje helaasch…
De doelgroep en bedrijven gaan gewoon met de leeftijd mee natuurlijk. Op boomer leeftijd een elektrische fiets, spondeal met TENA lady…
Is dit niet waar ze haar hele (structuurjunkie)bedrijf op gebaseerd heeft? Dat ze dat zo goed weet en doet?
Ik ga het hier echt posten: dan zie ik 1000x liever een makeover van de Huisslof.