Balkan??
Ik wilde een grapje maken omdat haar moeder toch Anita heet. Dus had de ‘o’ doorgestreept. Maargoed, grap mislukt
Haar moeder heet Rita het is rob en rita en niet rob en anita
Nu voel ik me zoals een comedian als degene denkt dat ie een goede grap maakt maar niemand lacht
Man man man ik ga wel verder Spaanse serie kijken
Sukkel alert
Cremated.
Misschien ben ik teergevoelig maar ik vind ‘cremated’ überhaupt nogal smakeloos, corona of niet. Maar JS doet dat niet per ongeluk natuurlijk. Controversy is zijn middle name.
*Dit gaat dus om de naam van het palet niet om opmerkingen van forummers
Is niet veel anders dan mijn ‘dead’ toch.
Edit: oh never mind, je hebt er nog wat achter getypt.
Haha ja ik bedoel de naam van het palet! Niet jullie opmerkingen. Daar moest ik smakelijk om lachen. (Gadver wat klinkt dat eigenlijk vies, smakelijk lachen. Even naar een ander topic…)
Schaamteloos van Sereen. Vreselijk.
Vooral ook erbij dat ze veel vragen kreeg naar het buitenkleed hahahaha
Schandalig
Misschien ben ik wel zuur hoor. Want ik moet gewoon 40u per week op kantoor rotten. Uren in de file. Alles zelf betalen. Geen toeslagen. Bonus boodschappen. Etc.
Ik vind die poepknot van Mascha helemaal niet mooi.
Bij Serena denk ik steeds: óf jij bent super gierig en wil zelf gewoon geen cent uitgeven terwijl je genoeg geld hebt om zelf zulke luxe aan te schaffen óf ze harkt echt veel minder binnen dan andere influenza’s en zo’n uitgave voelt net als voor de ‘gewone mens’/niet-influenza gewoon als grote uitgave.
Vraag mij ook af of dat ik het anders zou doen. Qua persoonlijkheid fix ik graag mijn dingen zelf en zullen er weinig tot geen mensen zijn die kunnen zeggen dat ik door hun geld X of Y kon. Maar misschien was mijn mindset wel anders geweest als ik 10 jaar lang mijn leven bij elkaar kon sponnen. Dan ben je ook wel een klein beetje dief van je eigen portemonnee als het gratis kan, toch? Ik ben zelf echt te trots ofzo om te schooien, of ja: ik vind het echt gênant ofzo, maar brutalen hebben niet voor niets de wereld…
En dat ze het vraagt is één, dat zo’n bedrijf het dan ook opstuurt terwijl de meesten van haar volgers dat waarschijnlijk niet eens kunnen betalen, is een tweede…
Heb echt niks met haar maar ergens snap ik het wel. Toch lekker zo’n gratis dakterras.
Ik heb weleens een campagne gedaan met oa Serena en haar tarieven zijn echt niet stukken lager dan de rest, ze zijn eerder aan de hoge kant
Ik vind naar Serena haar stories/posts kijken tegenwoordig een beetje zoals kijken naar een reclameblok… naar mijn gevoel is er ook niets echts of oprechts aan, alles moet in functie van #spon #gekregen…
Ik heb ook een keer om een offerte gevraagd bij een mode ‘influencer’. Volgens mij had zij nog geen 10.000 volgers en zij vroeg… schrik niet: 750EU + reiskosten om 2 uurtjes bij ons een praatje te houden over de mode industrie. Bizar. Ging mooi niet door natuurlijk.
Ik heb Serena een tijd geleden al ontvolgd omdat het alleen nog maar reclame/gekregen/… was. Ik vind haar zo ongelooflijk schaamteloos.
Zo’n zonde want haar blog was destijds echt leuk dankzij het wetenschappelijke luik.
Ik heb ook echt het gevoel dat zij echt élke potentiële campagne/samenwerking aangaat, zonder enige selectie.
Ik vraag me echt af of zij fier naar zichzelf kan kijken wat haar ‘werk’ betreft.