Beutyblogtopic XL #8

Misschien ben ik wel verpest door de gages die wij op mijn werk betalen voor bn’ers, maar ik vind 750 euro in dat geval eigenlijk helemaal niet gek. Een presentatie van 2 uur is echt lang, dat moet je goed voorbereiden en dat kost gewoon tijd. Je betaalt niet alleen voor die 2 uur dat hij/zij er is, maar ook voor de tijd die hij/zij erin moet steken om dit voor te bereiden om er een mooie en boeiende presentatie van te maken.

70 likes

Ik vond het ook niet schrikbarend veel eigenlijk.

13 likes

Nee vind die 750 best een koopje

1 like

Als je ziet wat Cynthia voor die cursussen/whatever vraagt vind ik het inderdaad helemaal niet gek.

zo even inventariseren wat heb ik nog nodig:
plantjes, accessoires

Beste @Intratuin,
ik ben mijn dakterras aan het volzetten met gratis spullen, willen jullie je steentje bijdragen aan deze single mom die nog nooit een kadootje op moederdag heeft gehad? Alvast bedankt.
Vr Gr
Sereen

49 likes

Bedoel je niet bloggende groet

8 likes

Goffer gaan jullie me nou vertellen dat ik mijn lege nieuwbouw tuin kan vol bedelen?!

Ik moet nog een tuinset, zonwering, overkapping, grasmatten en planten. Misschien kan ik de (tyfus dure) schutting nog met terugwerkende kracht gespont krijgen.

5 likes

Trouwens ik hoor mensen nog regelmatig zeggen: oh jammer van serena’s blog, vond haar wetenschappelijke kijk op beuty wel interessant/onderscheidend
maar dat is toch echt al jaaaaaaaaaaren niet meer zo? hoeveel spannende blogs heeft zij nou geschreven in haar hele spon carrière?
staat wat mij betreft in ieder geval niet in verhouding met het geschooi wat 90% van haar content is van de afgelopen jaren

17 likes

62 likes

Je plaatst een foto en zet erbij: ik krijg trouwens superveel vragen over waar deze schutting van is! Deze schutting is van @schuttings.nl en zij bezorgen én plaatsen schuttingen door heel Nederland!
En dan een paar detailfotos van hoe netjes hij in de grond zit en aan het eind van de story reeks bedank je ze.
Vervolgens influence je je directe omgeving om daar een schutting te kopen (buren etc) en dan benader je @schuttings.nl en wijst ze op je story en de zes schuttingen die je daardoor hebt verkocht en vraagt of ze iets voor je kunnen betekenen :kissing_closed_eyes::slight_smile::kissing_heart: Liefs

19 likes

Until next time,

Snerena Verspon

26 likes

In de twee uur zou ze ongeveer een kwartier een presentatie geven. Verder vooral netwerken en ideeën uitwisselen. Dan vind ik 750 EU erg veel. En al zou ze wel 2 uur lang moeten presenteren, dan nog denk ik dat ze dan iets uit haar archief trekt en dat hier en daar aanpast. 750 EU verdien ik nog niet eens in een week. Liggen de verhoudingen dan erg ver uit elkaar of moet ik eens met mijn baas gaan praten?:joy:

1 like

Maar 750eu is voor haar bruto dan he, dus daargaat nog wel een hoop vanaf verwacht ik. Denk dat je dat ook mee moet nemen. Neemt niet weg dat ik het ook aardig aan de prijs vind. Zeker nu je zegt dat ze maar 15min moest presenteren.

3 likes

Ja, dat snap ik. Het was allemaal erg informeel, het was meer om de collega’s wat inspiratie te geven. Maar goed als deze specifieke ‘influencer’ (want zo zie en zag ik haar écht niet​:rofl:) al 750 vraagt dan ben ik wel heel benieuwd wat Sereen vraagt om een paar uurtjes haar gezicht te laten zien. 2000? Warm? Koud? 2500? 1500?:joy: Nu wil ik het weten, hahaha.

Zeker wel denk ik. Ons bedrijf wilde eens iets met een influencer en de wat grotere (niveau Yara/Huismuts) vragen zo’n 1500/2000 voor een story of wall post op insta. Is natuurlijk wat anders dan presenteren maar nog veel minder werk ook :sweat_smile: Van 750 schrik ik iig totaal niet en mijn bedrijf zou dat ook zo neerleggen denk ik.

2 likes

2500 is nog lachen. Ik heb de prijslijst van Influencers als Bram Krikke gezien en dat was (als ik het me goed herinner) echt een keer of 10 dit voor het aan elkaar praten van een presentatie van een paar uur (overigens nog voor een non-commercieel evenement). Meer dan een half jaarsalaris op een middag.

3 likes

Ja kost dan wel tijd, maar ze werkt er geen 60 uur aan en ze heeft maar 10.000 volgers. Vind het nog steeds behoorlijk wat,

1 like

Die bedragen kun je toch totaal niet vergelijken met iemand in dienst. Van die €750 moet ook weer afgedragen worden. Geen enkele zzp’er rekent €12,50 bruto per uur.

17 likes

Ja het was kort door de bocht

Echt ongelooflijk! Voel me echt een domme & arme sloeber als ik dit zo lees.

3 likes