Er zijn miljoenen vrouwen die alleenstaand zijn, 2 of meer kinderen hebben en er gewoon bij werken en geld verdienen, ook overdag. Er zijn er zat die gewoon fulltime werken, dus als ze zou willen zou zij dat ook wel kunnen, in ieder geval deels. Bijvoorbeeld door, zoals zo veel vrouwen, kinderen naar de opvang of ouders te brengen, al is het maar voor 2 uurtjes. Die vrouwen krijgen niet hun halve leven gespond, maar moeten zelf keihard werken voor bijvoorbeeld een leuke tuinset.
Dat zij er voor kiest dit niet te doen is pure luxe, kom me niet aan met dat ze geen keuze heeft en dat dit de enige manier is om geld te verdienen. Als ze zou willen zou ze gemakkelijk haar blog bij kunnen houden, al is het maar met 1 berichtje per dag (wat ik sowieso voor fulltime bloggers schreiend weinig vind), blijkbaar is dit te veel moeite en is dit lekker gemakkelijk.
Benadrukt voor mij maar weer eens hoe lui het gros van de ‘professionele’ bloggers is.
Het zijn op zich je zaken niet als werkgever, maar ik zou het er ook moeilijk mee hebben denk ik. Maar als de arboarts die conclusie trekt zou ik er wel op vertrouwen. Waarom kan ze trouwens geen zware zaken tillen etc?