Beutyblogtopic XL #8

Echt ongelooflijk! Voel me echt een domme & arme sloeber als ik dit zo lees.

3 likes

Denken jullie dat Mascha dagelijks blijft vloggen als hun baby er straks is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ze heeft ook pas 2 moederdagen achter de rug, toch weer een indirecte sneer naar George vind ik dit.

You know you spon me,

Xoxo Serena Verspon

29 likes

Ik weet niet wie ik vervelender vind: Marko (de vriend van Sarah) of Gregor. :no_mouth:

11 likes

Het is 30 graden op de zolderkamer van Serena maar ze trekt toch maar mooi wat spon kleding aan om te showen en ons te plezieren hoor!

Influencer taal voor:
Hierbij vast een eerste aanzet voor een spon airco. Komende tijd nog 5 keer roepen dat het warm is op zolder en ooo heeft iemand nog tips tegen hitte op zolder? Airco’s zijn zooo duuuuur! Tips anyone?
Daarna nog even een spondeal regelen voor de energie rekening.

44 likes

Echt onzin maar ik kan bij Marko alleen maar naar z’n boventanden kijken. Fascinerende vorm.

Maak een poll!

Voor iets waar we allemaal al het antwoord op weten?

4 likes

Ik ga als het goed is volgend jaar roadtrippen in w-amerika (even los van corona enzo haha, dus als het goed is). Ik besloot de honeymoonvlogs van de foefs terug te kijken. Los van de nodige irritatiepunten was die roadtrip best leuk om te kijken, maar het moment dat ze las vegas zijn. My god! Ze beginnen dus in LV en gaan eerder terug naar LV.

Mascha zegt volgens mij wel 10.000x dat ze gaan feesten en daarna hoe brak ze is (incl gekreun). Tegelijk zegt ze dat alles om 20u begint en rond 02.00 wel klaar is. Terwijl zij vaak pas rond 23u ofzo gaan. Dan heb je 3 uurtjes GEFEEST en dan gaat ze tot 13u slapen ofzo en dan middagdutje om die avond het feesten aan te kunnen. Zij drinkt niet eens toch?

Het komt zo overdreven en geforceerd over. Kijk ons feesten de hele tijd! Of onderschat ik de wildheid van Las Vegas nu gewoon enorm haha?

8 likes

Nou nou twin… Max met ducktape over z’n mond vind ik prima te pruimen. Gregor daarentegen uhh niet bepaald.

1 like

Verklaar je nader.

Las vegas valt echt mee met feesten. Het leukste is urenlang met dikke amerikanen gaan gokken en alle hotels bekijken, af en toe een show kijken. Maar die feesten die worden gegeven zijn ook megaduur en exclusief dus kleine kans dat je binnenkomt bij een echt groot feest. Ze hebben wel in verschillende cafe’s kleine feestjes en die zijn wel leuk. Maar na drie dagen heb je Las Vegas echt gezien.

1 like

Maar die feestjes zijn toch best duur, ik was een keer als skere student naar Las Vegas gegaan maar heb mij top vermaakt verder hoor

1 like

Overdrijven is Mascha’s middle name.

5 likes

Er zijn ook best veel proppers op de strip waardoor je gratis entree krijgt voor clubs. En veel clubs hebben ook happy hour speciaal voor vrouwen waardoor drank goedkoper is. Wij gingen gewoon door tot 5-6 uur sochtends :sweat_smile:

3 likes

Off topic maar als ik het woord propper hoor moet ik gelijk denken aan de film Costa :rofl: vroegah

62 likes

Ja en bij de zwembaden van die hotels zijn overdag ook nog van die feesten en die zijn gewoon gratis als je in dat hotel slaapt!

1 like

Whahah ja ik typte het en ik had gelijk riiiitmoooo in mijn hoofd :joy:

17 likes

en allemaal van die vreselijke vip tafels en mannen van 1.60.

hahaha

8 likes