Beutyblogtopic XL #8

Is dat net zo pretentieus geschreven als dat ze praat in de podcast? Want dan sla ik even over.

2 likes

Beetje wel, maar toch heb ik het boek in 2 middagen uitgelezen. Vond het wel echt interessant!

2 likes

Ik wel, daarom volg ik nu bijvoorbeeld ook wel de verbouwvideo’s van Dee, al zette ik een video altijd af zodra het overduidelijk spon was. Dat was toevallig het geval met de keukenvideo.

2 likes

Sint is alleen eerlijk over beuty

6 likes

Haha oké! Wist niet dat daar echt publiek voor was.

No shame in my game :crazy_face:

1 like

Oeh ik heb t gevraagd

3 likes

Heb je de keuken verbouw video van interior junkie gezien? Die vind ik wel echt leuk.

1 like

Al krijgt ze 1 euro korting, dan is het gesponsord. Ze krijgt namelijk iets in natura in ruil voor haar diensten. Je kijkt in die zin naar een reclame en als consument heb je het recht om te weten dat je naar een reclame kijkt. (Dit is mijn mening want in het geval van instagram zijn hier geen harde regels over in Nederland.)

13 likes

Jezus, die nieuwe video van Serena is spon van nakd en het zijn gewoon dezelfde outfits als ze laatst in dr insta stories had. Ga toch weg met al je spon, echt naïef van mezelf om een video van haar te kijken en niet te bedenken dat het spon is. Álles is spon bij mevrouw Verspon.

12 likes

Ja ik ben haar deze week gaan ontvolgen. Was er zo klaar mee, al die reclame

Hoe vaak gaat Serena nog benadrukken dat ze alleenstaande moeder is? Ze heeft nu zgn ‘op verzoek’ een dag in het leven van een alleenstaande moeder op insta gezet en er zijn ook al mensen in de comments die vragen om vlogs op youtube. Ze moet lekker doen wat ze zelf wil maar ik zou het een stuk beter kunnen hebben als ze niet steeds benoemt dat ze single mom is. Wat is er mis met gewoon ‘mom vlogs’? Het komt een beetje over als een schreeuw om medelijden/compassie terwijl we Serena echt niet zielig hoeven te vinden met dat huis van d’r en haar bij elkaar gesponde interieur. Maar misschien ben ik zuur omdat ik haar sowieso vrij onsympathiek vind.

20 likes

Geen idee, ik luister nooit podcasts en ken haar verder ook niet. Het is me in het boek in elk geval niet opgevallen.

1 like

Holy moly ja!!! Voordat ze begon met koken lagen er ook 4 van die zakjes chemische kaas op het aanrecht :joy: Die zijn er vast allemaal ingegaan.
En dan die ‘murrican’ hotdog als lunch.

Ik denk dat mensen nu wel gaan zoeken waarom het over is tussen sjors en sjereen, waarom ze een single mommy is en ze zo extra views krijgt. En views = meer spon = meer money = blije single mommy

15 likes

Er zijn veel forummers die de laatste tijd hier schrijven hoe geweldig ze het vinden dat Mascha nu alles eet wat ze wil. Ik ben geen grote fan van de supergezonde youtubers maar dit kan toch nooit gezond voor haar zijn. Geloof best dat als je zwanger bent je meer gaat eten maar de dingen die ik zie wat ze eet en de hoeveelheden, echt ongezond.

12 likes

Can we not.

59 likes

Mac & cheese is vies lekker :drooling_face: Het liefst eet ik nog de instant m&c waar je heet water aan toevoegt en dan kaas poeder er over heen :sweat_smile:

6 likes

HOU OP.

2 likes

Is dit nu (onbewuste) zelfspot?
Edit:Dat over die training dan hé.

2 likes