Ik weet niet of dit nou heel goed nieuws is, maar er wordt momenteel gewerkt aan een nieuwe versie van Costa!
Dit is echt goed nieuws, alle afleveringen zijn nu elke dag op rtl lounge. Echt een goede dagbesteding
Alle seizoenen en de film staan ook op Netflix
Jammer, vind bij voorbaat zo’n remake van welke film dan ook stom
gelukkig gaat het wel goed genoeg met sintia zodat ze een nieuwe keuken kan kopen.
ben weer gerustgesteld
maar is het ook #zelfbetaald ??? heb het idee dat bij veel bloggers het nog steeds niet duidelijk is dat #gekregen ook gewoon #spon is
voor niks gaat de zon op he
Valt letterlijk uit elkaar? Echt zo’n Mascha uitspraak… denk wel dat het #gekregen is trouwens, aan die grote glimlach te zien. Wordt vervolgd natuurlijk, ik noteer eind augustus even in mn Madiwodo
Sinds wanneer woont ze daar en was die keuken toen nieuw? Kan me niet voorstellen dat ze die keuken betaald heeft. Anders had ze al 5 blogs geschreven over waarom ze een keuken zoekt en inspiratie voor keukens.
Nou ik weet niet wat zij dan met haar keuken gedaan heeft, maar ik vind het echt knap dat alles opeens spontaan uit elkaar valt.
Die keuken zat er al in toen ze het huis kochten.
En ze heeft inderdaad een paar maanden terug al een blogpost gewijdt aan haar keukenwensen :’-)
Het is gewoon een verwend nest die met lekker veel spon een nieuwe keuken wilt krijgen. Net als met dat programma een muur in de hal verven en vervolgens snel veranderen.
Deze foto doet me er aan denken dat er toch een blogger was die haar gele muur had nageaapt? Was ze echt not amused over.
Oh zou me niets verbazen als dat willemijn van live laf love was. die deed ook haar kapsel al na hahahaha
In mijn stad hangen super veel reclameposters van Twan Huys z’n Wandellust boek, moet elke keer lachen als ik die tegenkom
Na-geaapt worden is wel echt de rode draad in haar leven, nu je het zegt.
Wat een toeval dat haar haar ook rood is
Haha deze heb ik gemist maar wat typisch het is ook een kleur die al geprefabt is door Flexa dus hoezooo
@Miep42, beetje jammer dat jullie Cynthia’s leed nu bagatelliseren. Hoe kun jij nou weten hoe moeilijk het voor haar was dat iemand precies die kleur nam.
Ik voorspel een blogpost in augustus met een lulverhaal als: we gingen er heen, Lang gezocht och och want waar koop je nou een keuken, we wilden er echt zelf voor betalen en ze boden ons zómaar een nieuwe keuken aan.
En nu heb ik een kortingscode van 10% voor jullie als je de code CYNTHIAKOOKT invoert!!