Beutyblogtopic XL #8

En dan later in een weekoverzicht per ongeluk een foto van het scherm van haar laptop waar een mail op te lezen is waarin ze om een gesponsorde keuken vraagt #ereadergate

65 likes

10% korting en een gratis bol burrata!

2 likes

Dit heb ik gemist, tell me more plz

De C van Coolbluegate.

13 likes

Echt een gluiperd die meid hoor.

5 likes

Ze was vorige week wel jarig. Had als ik haar was minimaa geprobeerd de keuken gratis te krijgen.

Dan ben je influencer, wordt je boos dat iemand geinfluenced door je is.

Zij is nu toch écht niet gemaakt voor dat werk, zou beter iets anders zoeken.

30 likes

The good ole days.

1 like

Dit is bijna een humble brag met dat “#nospon”. Dat moeten we dan ook weer allemaal weten dat het NIET GEKREGEN MAAR ZELF VERDIEND is. En dat allemaal ten tijde van de zeer zware coronacrisis, waarbij ze ons ook nog eens elke dag een cadeau geeft door haar verlieslijdende blog in de lucht te houden.

14 likes

Wrs heeft ze net als iedere keuken-koper eerst een ziek hoge ‘aanbod’ gekregen waarna de gladde keuken verkoper na sluitingstijd zegt ‘luister
 voor jullie kan ik er een gratis oven in laten zetten, andere groepjes op de kastjes en een cooker
 Alleen voor jullie! (Zoals hij dat tegen iedere klant zegt
) echter vraagt hij de Sint nog wat Posts eraan te wijden.
Iedereen blij :partying_face:

10 likes

als je ogen in je hoofdje zou hebben, zou je zien dat flamoes over de muurkleur begon :joy:

context ogen in je hoofdje

50 likes

ok sint.

Ben nu wel benieuwd of die posts van @Mexi gesponsord worden door Cynthia. Wil je dat er voortaan bij vermelden @Mexi. Is wel zo transparant.

9 likes

Dunno, ligt eraan hoe graag je een titel wilt :yum:

28 likes

“Piet van Sint”

26 likes

De keuken is “nospon”, wedden dat ze heeft liggen drammen totdat ze de apparatuur wel gratis krijgen.

2 likes

So many memories komen nu boven door deze ABC, weet weer precies waarom ik me zo irriteer aan haar, al ben ik haar eeuwig dankbaar dat ze me op dit forum heeft geattendeerd (maar ze probeert niet meer mee te lezen hoor :laughing:)

5 likes

Zucht, het is ook nooit goed. Spon is gierig, nospon is humblebrug? Wat wil je nou?

Edit: Iemand was me al voor zie ik nu. Afijn

8 likes

Dit inderdaad, snap ook eigenlijk niet dat dat mag, ‘nospon’ vermelden terwijl je het product wel gratis hebt gekregen :woman_shrugging:

1 like

kun jij haar even vragen wat ze precies bedoelt met #nospon? dat ze er geen geld voor krijgt om hun te taggen, of heeft ze de keuken ook daadwerkelijk zelf betaald?
bvd xoxo

7 likes