Beutyblogtopic XL #8

Eens met jou.

En ga ervan uit dat als sint 'm had gekregen, ze # gekregen had gebruikt.

1 like

In totaal 9 maanden

(Sorry :joy:)

121 likes

totdat ze letterlijk uit elkaar valt

129 likes

ja kun je idd wel van uit gaan. ze heeft echt een reputatie van #betrouwbaar opgebouwd met de jaren. #eerlijkoveralles

20 likes

Ik moet wel zeggen dat ze gelijk heeft

123 likes

ik vind eigenlijk wel dat ze gelijk heeft…

13 likes

Ze leek een beetje op Carole Baskin. Hey all you cool cats and kittens

102 likes

Laat die meid zichzelf complimentjes geven joh. Zouden meer mensen moeten doen,

69 likes

Dr dadels in spek rollen

33 likes

Oh ik geloof wel dat ze daarvan heeft geleerd en nu echt wel eerlijk is…

Maargoed, terwijl ik dat typ heb ik al het idee dat ik nu wellicht heel dom overkom en naĆÆef ben. Terwijl ik soms juist twijfel of een aantal van jullie wellicht de neiging hebben te wantrouwig te zijn.

(Niet zonder reden trouwens, want uit het Tumblr account blijkt ook wel dat genoeg influencers op hun bek zijn gegaan in het verleden. Ecnter, hebben we niet allemaal dingen gedaan waar we ons voor schamen en die achteraf niet zo’n goede zet bleken te zijn? Mensen kunnen leren en groeien lijkt me/hoop ik/wil ik graag op vertrouwen.)

Edit: heb net even bijgelezen in mommybloggerstopic en als ik dan weer lees over Annic, realiseer ik me heel goed hoe ā€˜vies’ er gewerkt kan worden. Ik wil alleen ver weg blijven van de overtuiging dat alle influencers zo zijn.

3 likes

Als ze de keuken (deels) krijgt doet ze wel iets fout, want dan is het gewoon #welspon

9 likes

Cynthia heeft een ask me anything open gezet op Instagram. Mocht iemand willen vragen hoe het precies zit met de keuken: hier is de ultieme kans! :smile:

2 likes

Dit. Als ze normaal minstens 1000€ kan vragen voor een mention in haar stories dan zou ze wel gek zijn om dit bedrijf tot vier keer toe gratis te noemen.

4 likes

This makes sense, yes, go on

1 like

Tipje: Gouden Bergen van Doortje Smithuijsen. Gaat dan wel voornamelijk over de fashioninfluencers, maar erg interessant boek.

3 likes

Haha sint op IG story weer ik verdien nu niks meer met mijn blog. En als wij dat willen dan laat ze het hele keuken proces zien.
Ik denk dat er wel een deel gratis/gekregen is want ik ken geen een influencer die gratis reclame maakt voor wie dan ook

10 likes

Wat irritant dat ze haar antwoord filmt. Ik wil mijn geluid niet aan zetten :sweat_smile::sweat_smile:

7 likes

Ik heb ook maar een keukenvraag gesteld hoor :crazy_face:

3 likes

Dat gestreepte jurkje is van loavies, die is zo leuk!! Heb er al naar gezocht op united wardrobe maar staat er niet op.
Als iemand hem heeft liggen houd ik me aanbevolen!

Ik heb de afgelopen 2 dagen al minstens 10x een gesponsorde structuurnunkie IG story voorbij zien komen, of ik een cursus uitstelgedrag wil aanschaffen met €10 korting. Volgens mij loopt er, naast haar blog, wel meer niet goed.

Overigens ben ik al een kei in dingen uitstellen, heb daar geen ā€œcursus uitstelgedragā€ voor nodig, Cynthia. :smile2:

12 likes