Beutyblogtopic XL #8

Ik vind die apart verpakte plakjes dus echt heerlijk op een beschuit of rijstwafel

8 likes

Is dit het opbiecht topic? :flushed:

15 likes

Nee roast me maar om mijn slechte culinaire gewoontes

27 likes

Hier ging het toch ook wel eens over Fadim’s beautyspace? Ik kwam deze podcast tegen over wat er in dergelijke groepen gebeurt:

Vind het echt ontluisterend. Een soort onveilige schaduwsamenleving waar bijna niemand weet van heeft.

4 likes

Geen idee waarom ik dat precies schreef want is weet heel goed dat er echte lekker cheddar is :heart_eyes:
Of dat is wat zij in de Mac ‘n cheese hebben gegooid weet geen mens.

https://www.ah.nl/producten/product/wi454161

Het is deze, ik stop hem zelf ook wel eens in kaassauzen en hij is helemaal prima!

Ik zie nu dat het licht pittig is maar ik vind cheddar echt wel een milde kaas.

1 like

Is dit een grap?

Lol lijkt wel alsof ik op een website uit 2004 ben terechtgekomen

10 likes

Zegt Serena nou serieus in haar stories dat ze een artikel maakt over hoe je haar sneller kan groeien :woman_facepalming:

https://www.beautylab.nl/hoe-haren-snelste-laten-groeien/

Waren toen maar 8 tips dus ze hoeft er nog maar 2

7 likes

Nog 2 tips uit haar mouw schudden, als de kids op bed liggen gaat ze ‘werken’ . Zelf in bed liggend met een glas rode wijn erbij een uurtje tikken en je hebt weer een artikel. Jongens jongens, dit is toch niet serieus werk meer te noemen. Ja ze heeft het druk met van alles en nog wat, maar op deze manier kun je toch ĂŒberhaupt geen kwaliteit meer leveren.

2 likes

Kunnen al die influenzas niet een keer een maand ‘meedraaien in de zorg/bouw/retail’ gespont krijgen?
Inclusief het bijpassende salaris en de onregelmatige diensten?

Lijkt me een leuk format.

( En nee, want ik voel het al weer aankomen, dit is geen ‘mijn hamster is doder’ verhaal)

25 likes

Dit gedeelte wordt tegenwoordig meestal overgeslagen door Cynthia toch?

4 likes

Haha deze pagina is inmiddels verwijderd of was dat al?

5 likes

Nee wat slecht! ! Nouja voor de liefhebbers hier nog een gedeeltelijke screenshot.

Edit: ik krijg de screenshot niet in mn bericht ?? :woman_facepalming:

1 like

Dit zouden ze echt eens moeten doen, weten ze ook eens wat echt werken is. Niks om 9.00 even een wandelingetje van een uur om de zon op je gezicht te voelen. Mn baas ziet me aankomen zeg!

2 likes

And it’s gone! Maar het gerecyclede artikel bevat dan weer wel 11 tips hoor!

Edit: als je via Google zoekt op beautylab haren laten groeien kun je via de desktop site het artikel van 24 oktober 2017 in cache nog terug vinden

Neeee heeft ze het echt verwijderd?
Dan moet ze meelezen toch?

Edit: of gewoon preventief verwijderd voor mochten mensen het gaat opzoeken, kan ook.

8 likes

Heb via wayback machine proberen het volledige artikel te zoeken, maar dat lukt helaas niet. :joy: Echt shady dat ze het oude artikel dan verwijdert. Iedereen zou het snappen als je een oud artikel update met nieuwe of verbeterde tips.

1 like

Daar staat tot en met 2016 op, dit artikel is van 2017 :pensive:

Weet je hoe duurzaam dit is, MVO, sustainable, alles! Ook de hedendaagse Influencer draagt haar steentje bij aan een groene planeet!! ''s nachts rode wijn drinken in bed en artikelen recyclen en daarbij ook nog eens een oud artikel opruimen. Scheelt weer server ruimte.
:recycle:

2 likes