Beutyblogtopic XL #8

Ik heb de afgelopen 2 dagen al minstens 10x een gesponsorde structuurnunkie IG story voorbij zien komen, of ik een cursus uitstelgedrag wil aanschaffen met €10 korting. Volgens mij loopt er, naast haar blog, wel meer niet goed.

Overigens ben ik al een kei in dingen uitstellen, heb daar geen “cursus uitstelgedrag” voor nodig, Cynthia. :smile2:

12 likes

Meh. Ik vrees dat je gelijk hebt.

Stel he, dat ze bijvoorbeeld €1000,- korting krijgt op de keuken door het bedrijf te noemen, hoe vinden jullie dan dat ze dat zou moeten noemen? Het is dan niet echt #spon, #gekregen en kan me voorstellen dat #samenwerking ook teveel de suggestie wekt dat ze er niks voor betaalt.

1 like

#gedeeltelijkspon?
En dan in de blogpost (die er sowieso aan komt x 10) uitleggen van ik heb alle kastjes zelf betaald maar de apparaten kreeg ik van X. Oid.

3 likes

#Hebgezegddatikveelvolgersheb #entoenvroegikalsikjullietag #krijgikdankorting? #endatkreegik #vandaaralletags Toch @keukenblablabla

14 likes

Haha dat zou wel cool zijn, om het zo te doen!

Vind het trouwens wel jammer dat ze zegt “ik verdien niks met mijn blog”. Ze vertelde dat alles wat er binnenkomt wordt uitgegeven aan kosten voor haar blog, dus dat betekent dat ze wellicht geen winst haalt uit haar blog. Dat ze als mens niks verdient aan haar blog, omdat haar bedrijf alles wat ze eraan verdient ook weer kwijt is aan de kosten.

Nu word ik ook wantrouwiger :pensive:

Edit: ik twijfel zelfs of wel écht iemand heeft gevraagd of ze over haar keuken ging bloggen, of dat ze die vaag via een ander account wat ze zelf beheert, aan zichzelf heeft gesteld. Hoop dat ik het mis heb maar kan me ook gewoon echt niet voorstellen dat er mensen zijn die graag over keuken verbouwingen lezen.

9 likes

Is dat net zo pretentieus geschreven als dat ze praat in de podcast? Want dan sla ik even over.

2 likes

Beetje wel, maar toch heb ik het boek in 2 middagen uitgelezen. Vond het wel echt interessant!

2 likes

Ik wel, daarom volg ik nu bijvoorbeeld ook wel de verbouwvideo’s van Dee, al zette ik een video altijd af zodra het overduidelijk spon was. Dat was toevallig het geval met de keukenvideo.

2 likes

Sint is alleen eerlijk over beuty

6 likes

Haha oké! Wist niet dat daar echt publiek voor was.

No shame in my game :crazy_face:

1 like

Oeh ik heb t gevraagd

3 likes

Heb je de keuken verbouw video van interior junkie gezien? Die vind ik wel echt leuk.

1 like

Al krijgt ze 1 euro korting, dan is het gesponsord. Ze krijgt namelijk iets in natura in ruil voor haar diensten. Je kijkt in die zin naar een reclame en als consument heb je het recht om te weten dat je naar een reclame kijkt. (Dit is mijn mening want in het geval van instagram zijn hier geen harde regels over in Nederland.)

13 likes

Jezus, die nieuwe video van Serena is spon van nakd en het zijn gewoon dezelfde outfits als ze laatst in dr insta stories had. Ga toch weg met al je spon, echt naïef van mezelf om een video van haar te kijken en niet te bedenken dat het spon is. Álles is spon bij mevrouw Verspon.

12 likes

Ja ik ben haar deze week gaan ontvolgen. Was er zo klaar mee, al die reclame

Hoe vaak gaat Serena nog benadrukken dat ze alleenstaande moeder is? Ze heeft nu zgn ‘op verzoek’ een dag in het leven van een alleenstaande moeder op insta gezet en er zijn ook al mensen in de comments die vragen om vlogs op youtube. Ze moet lekker doen wat ze zelf wil maar ik zou het een stuk beter kunnen hebben als ze niet steeds benoemt dat ze single mom is. Wat is er mis met gewoon ‘mom vlogs’? Het komt een beetje over als een schreeuw om medelijden/compassie terwijl we Serena echt niet zielig hoeven te vinden met dat huis van d’r en haar bij elkaar gesponde interieur. Maar misschien ben ik zuur omdat ik haar sowieso vrij onsympathiek vind.

20 likes

Geen idee, ik luister nooit podcasts en ken haar verder ook niet. Het is me in het boek in elk geval niet opgevallen.

1 like

Holy moly ja!!! Voordat ze begon met koken lagen er ook 4 van die zakjes chemische kaas op het aanrecht :joy: Die zijn er vast allemaal ingegaan.
En dan die ‘murrican’ hotdog als lunch.

Ik denk dat mensen nu wel gaan zoeken waarom het over is tussen sjors en sjereen, waarom ze een single mommy is en ze zo extra views krijgt. En views = meer spon = meer money = blije single mommy

15 likes