Beutyblogtopic XL #8

Er zijn veel forummers die de laatste tijd hier schrijven hoe geweldig ze het vinden dat Mascha nu alles eet wat ze wil. Ik ben geen grote fan van de supergezonde youtubers maar dit kan toch nooit gezond voor haar zijn. Geloof best dat als je zwanger bent je meer gaat eten maar de dingen die ik zie wat ze eet en de hoeveelheden, echt ongezond.

12 likes

Can we not.

59 likes

Mac & cheese is vies lekker :drooling_face: Het liefst eet ik nog de instant m&c waar je heet water aan toevoegt en dan kaas poeder er over heen :sweat_smile:

6 likes

HOU OP.

2 likes

Is dit nu (onbewuste) zelfspot?
Edit:Dat over die training dan hé.

2 likes

Dat vind ik heel leuk nieuws :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Stop maar

Edit: ho met zn alle erbovenop is ook weer niet de bedoeling

Zo weinig zelfbesef die meid :woman_facepalming:

3 likes

:crazy_face: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

10 likes

Heeft iemand Cynthia al gevraagd waarom ze niet meer met Mascha omgaat?

24 likes

Ik moet altijd denken aan Smos van Safety First als ik iets zie als ‘vies lekker’, ikhoor het hem gewoon zeggen :rofl:

2 likes

Helemaal mee eens. Ik wilde gewoon niet de eerste zijn die het zei :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik vind je laatste twee zinnen dan wel weer een beetje jammer, want waar baseer je op dat ik afgunstig zou zijn? Ik doe niets meer dan commentaar geven op hetgeen dat ik zie op haar instagram, zoals iedereen in dit topic doet, en volgens mij moet dat gewoon kunnen zonder dat je iemand dan gelijk moet ontvolgen. Irritainment is ook een vorm van entertainment, zoals op het forum wel vaker wordt gezegd.

Ik vind het smakeloos overkomen dat zij nu, zoals @Spaarlamp ook zegt, een verdienmodel/trademark lijkt te willen maken van het single moeder zijn en zou haar veel meer credible vinden als ze gewoon haar leven als moeder laat zien in plaats van steeds het single-mom-die-nog-nooit-een-moederdagcadeau-heeft-gehad gemekker.

21 likes

Er zijn miljoenen vrouwen die alleenstaand zijn, 2 of meer kinderen hebben en er gewoon bij werken en geld verdienen, ook overdag. Er zijn er zat die gewoon fulltime werken, dus als ze zou willen zou zij dat ook wel kunnen, in ieder geval deels. Bijvoorbeeld door, zoals zo veel vrouwen, kinderen naar de opvang of ouders te brengen, al is het maar voor 2 uurtjes. Die vrouwen krijgen niet hun halve leven gespond, maar moeten zelf keihard werken voor bijvoorbeeld een leuke tuinset.

Dat zij er voor kiest dit niet te doen is pure luxe, kom me niet aan met dat ze geen keuze heeft en dat dit de enige manier is om geld te verdienen. Als ze zou willen zou ze gemakkelijk haar blog bij kunnen houden, al is het maar met 1 berichtje per dag (wat ik sowieso voor fulltime bloggers schreiend weinig vind), blijkbaar is dit te veel moeite en is dit lekker gemakkelijk.

Benadrukt voor mij maar weer eens hoe lui het gros van de ‘professionele’ bloggers is.

55 likes

1 blogpost per week zou voor haar al hard werken zijn, 4 x zo veel als normaal.

Stel dat ze nou 1 dag per week effectief zou werken en oppas of opvang voor de kinderen zou regelen, dan moet er toch echt nog wel wat leven in Beautylab geblazen kunnen worden. Of iig iets gepost kunnen worden wat geen spon is.

2 likes

Het probleem is, voor mij, niet per se dat ze veel gespond krijgt. Dat krijgen Mascha en nog velen anderen ook. Het probleem is dat ze zoveel krijgt, maar al maanden geen werk levert. Sporadisch een bericht op haar blog, soms een filmpje op YouTube en vooral veel gesponde foto’s op IG. Er is niks persoonlijks meer aan en de gunfactor is daardoor ook verdwenen.
Die sneer voor het laatst naar George hielp ook niet echt mee met de gunfactor.

8 likes

Is goed meit. Je leest dingen die ik helemaal niet zo heb gezegd. Maar ik zal niet weer in herhaling vallen met mijn mening en waarom ik dat vind, want blijkbaar worden daar verkeerde conclusies uit getrokken.

1 like

Heftig voor Aimee dat ze is ziekgemeld. Ik zou het als werkgever dan wel erg ingewikkeld vinden om haar te zien klussen op haar YT, geregeld uploaden (dat is ook een onderdeel van haar inkomen). Ik zeg niet dat ze de hele dag op de bank moet gaan zitten maar het voelt gek? Of zie ik dit verkeerd? Kan ook hoor.

3 likes

Heeft onze Sereen eigenlijk een opleiding gedaan? Ik kan me echt niet voorstellen dat ze nog jaaaaaaren zo kan door sponnen?

Ze heeft volgens mij wel echt veel last maar laat het niet echt merken. Ik vind haar niet iemand die zegt ik neem even 6 weken vakantie zodat ik kan klussen. En ik geloof dat ze ook veel hulp krijgt van familie.

9 likes