Beutyblogtopic XL #8

Ik vind dat je als werkgever niks te vinden hebt van een werknemer die ziek is en alle verplichtingen die daarmee gepaard zijn na komt. Misschien kan ze wel klussen op haar eigen tempo, met haar eigen rustmomenten, maar is structureel werken (wat gewoon écht anders is dan dingen doen in eigen tijd en tempo) gewoon teveel. Er is bij langdurige ziekte sowieso een arboarts die kijkt wat ze wel en niet kan en die heeft besloten dat ze niet kan werken. Daar heb je het als werkgever mee te doen.

21 likes

Ik volg haar nog maar kort (sinds dat ze op huizenjacht was) en ik dacht gewoon dat ze fulltime YouTuber was :sweat_smile: Het zijn op zich je zaken niet als werkgever, maar ik zou het er ook moeilijk mee hebben denk ik. Maar als de arboarts die conclusie trekt zou ik er wel op vertrouwen. Waarom kan ze trouwens geen zware zaken tillen etc?

Ze heeft hernia gehad.

Oooh helemaal gemist. Wat heftig in combinatie met dat klussen

En ze heeft chronische pijnklachten waardoor ze soms niet kan lopen etc. En ze heeft ergens de afgelopen jaren ook een soort van opnieuw moeten leren lezen etc. Daarnaast werkt ze toch bij eem managment voor youtubers. Dus ik denk dat haar werkgever prima op de hoogte is en het goed vindt wat ze op youtube doet.

5 likes

Oef ik vind die DAG UIT MIJN LEVEN vlog van Serena best pittig. Ze ziet er behoorlijk uitgeblust uit ook al blijft ze er heel positief onder. Ik geef het haar (en ieder ander) te doen hoor, alleen voor twee kleintjes zorgen.
Ik zou er zelf voor kiezen wat hierboven genoemd werd: kinderen deels naar de opvang en zo tijd voor werk/jezelf hebben. Maar ik ken haar beweegredenen natuurlijk niet.

2 likes

Als je haar vlogs kijkt zie je dus ook dat ze zelf niet zwaar klust. Wandje sauzen, keuken inruimen, dat soort zaken. Het is ook niet dat ze echt aan het klussen zijn in de zin van wanden doorbreken en puin ruimen.

6 likes

Ja ik vind het ook onzin! Leuk voor je dat jij al je spullen bij elkaar schooit, ben echt geen seconde jaloers of afgunstig. Zou dat leven nooit willen

9 likes

haahaha ik zat dus die blog te zoeken en was helemaal vergeten dat het livelifegorgeous was
anyway, deze domeinnaam heeft iemand anders nu genomen en blogt vrolijk door.

hi there gorgeous

:rofl:
https://livelifegorgeous.nl/

28 likes

Het irritante is voor mij dat er niks gewoons (geen spon) meer online komt en daarmee is ze voor mij veranderd in een ordinaire reclamezuil. Ik kan niet voor anderen spreken maar ik kijk naar bloggers/vloggers om te zien wat iemand anders van product X vindt of met situatie Y omgaat en niet omdat ik reclame wil zien. Als ik dat wil ga ik de reclame zelf wel kijken. Als ik dan geen normale/oprechte content meer zie, maar wel een buttload aan spullen die allemaal gespond zijn en niet altijd erbij passen (niet over Sereen naar die VPN-spon van laatst, sloeg nergens op) ben ik toch wel klaar. Ja ik kan stoppen met kijken, maar hoop vooral dat er eens een influencer wakker wordt en hier iets aan verandert. Het is ook geen duurzaam verdienmodel zo omdat je op den duur je geloofwaardigheid verliest. Kan ook nog een heel verhaal maken over waarom ik Serena helemaaaal niet zielig vind maar laat het er wel bij dat ik echt 0 medelijden met haar heb :rofl: #einderant

9 likes

Behalve over Clinique

5 likes

Wow wat schaamteloos? Lijkt me bijna niet mogelijk dat je als beautyblogger niet weet dat dit eerst de domeinnaam van Willemijn en Martine was

1 like

Ik vind het wel slim :smile:

4 likes

Ja dat wel, iedereen die zoekt naar de vroegere blog van Wil en Tien komt bij hun uit. Maar beetje sneaky vind ik wel hoor

De vlog van Serena: ze is de hele dag in de weer met de kleintjes. En dat zal iedere (single) mom met 2 jonge kinderen zijn. Met of zonder baan.

Maar als je hier jezelf en je 2 kinderen mee wil onderhouden en een luxe leven wilt blijven kunnen veroorloven de komende jaren, dan lijkt het me wel verstandig om meer effectieve tijd vrij te maken om de blog of andere content te maken met enige inhoud.
Hetgeen waar ze nu haar instagram mee volgooit is toch echt niet relevant op de langere termijn.

13 likes

Zullen ze bewust hebben gedaan vermoed ik, die domeinnaam zal ook niet ‘zomaar’ weer vrij zijn gekomen denk ik ? Lijkt me dat er toch nog wel wat aan oude bezoekers op af komen, en die moeten toch wat waard zijn #moneyzzmindset

Nooit op fok gekeken? Mannen doen dit net zo goed hoor

1 like

Ik dacht (misschien onterecht hoor) dat ze ziek gemeld is door mentale redenen. Ze zei begin dit jaar dat het mentaal effe niet lekker ging, dacht ik.

1 like

Sinds wanneer is cheddar chemisch?

Ik vind haar mac & cheese er vooral niet lekker uitzien omdat het niet zo creamy is, en als het uit de oven komt moet je er bread crumbs op doen voor wat crunch, maar cheddar is the way to go.

2 likes

Die felgele plakken cheddar noem ik altijd plastic kaas, maar je hebt ook normale cheddar die niet zo ziek bewerkt is.

11 likes