Mascha’s review over Skittles (vlog van gisteren):
“Als je van Skittles houdt vind je dit wel lekker denk ik”
Baanbrekend.
Mascha’s review over Skittles (vlog van gisteren):
“Als je van Skittles houdt vind je dit wel lekker denk ik”
Baanbrekend.
Niet te vergelijken met Boef hoor, maar ze werd wel goed gesponsord elke keer.
Ze is toch ook zangeres!!!
Van Selma begrijp ik ook echt niet waar het geld vandaan komt. Ze heeft ook een birkin en ze uploadt niet eens regelmatig.
Shifra had ook zo’n ding gekregen toch? Die was er toen ook lyyyyyrisch over. Maar je ziet Zara nu nooit meer met dat ding.
Weet overigens niet zeker of het Shifra was. Wel een mom-blogger iig
Vind tiktok zo’n nare plek. Heb er wel eens uit verveling op zitten kijken, maar er worden echt rotreacties geplaatst door kinderen van 8 - 15. Echt bizar hoe mensen de grond ingetrapt worden daar.
Wil en Tien op Tiktok is de ergste cringe die je ooit hebt gezien. Waarom doen mensen zichzelf dit aan
Wow zo’n Wobble is gewoon 100/150 euro?? Het is een gebogen plank, meer niet. Ik ben in shock. Ik zie ze wel eens voorbij komen maar ik dacht dat het maximaal 20 euro zou zijn, en dat is al overpriced.
Ja en het nare is ook dat de ouders van kinderen met bijv. autisme of verstandelijk beperkte mensen de schuld krijgen, want zij moeten er maar voor zorgen dat die kinderen niet zichzelf op tiktok/insta zetten. Terwijl de pestende kinderen in eerste instantie gewoon hartstikke fout zitten. Zag op tiktok ook complete housetours van kinderen en de politie reageerde daar zelfs op met dat ze dat niet moeten doen, want het is gevaarlijk etc, maar zelfs de politie wordt gewoon keihard uitgelachen daar.
Joy wordt toch niet gepest? Ik ben meer outraged over hoe slecht die kids playbacken Gvd zo moeilijk is het niet om je mond juist te bewegen.
Nou ja, wel audio-fragmenten van hele oude filmpjes erbij gehaald om haar belachelijk te maken. Zag ook filmpjes met audio-fragmenten en dan “beautynezz als ze krijgt”. Plus, de hoeveelheid filmpjes vind ik echt we heftig? Vind het persoonlijk wel echt pestgedrag.
Edit: dat is ook wel het trieste. Dat er zoveel filmpjes zijn dat de drempel om ze te maken en mee te doen als meelopertje super laag is.
Ja mee eens! Maar dat neemt niet weg dat het wel gebeurt.
Je kunt je ook afvragen in hoever iets pesten is als jij een succesvolle youtuber bent en kinderen die waarschijnlijk jonger zijn dan jij je pesten met filmpjes waar je vroeger al succesvol mee was. Is het pesten als het bij een machtiger/succesvoller iemand gebeurt?
Is het bijv. ook pesten als ik de stem van Mark Rutte nadoe? Denk dat hij er niet mee zou zitten.
(Beetje een gare vergelijking, Joy en Mark, snap ik ook wel. Hoop dat jullie de strekking snappen.)
Hm maar dat ze succesvoller is betekent niet dat ze geen gevoelens heeft. Joy is ook nog redelijk jong kan mij wel goed voorstellen dat ze dit niet leuk vindt. Maar misschien doet het er ook wel helemaal niks.
Het is natuurlijk veel minder persoonlijk, omdat je elkaar niet ‘echt’ kent. Dat snap ik wel, en het is natuurlijk ook de keerzijde van online en bekend zijn. Vond zelf gewoon de hoeveelheid filmpjes wel shocking en vooral dat er echt gezocht word naar gekke zinnetjes die ze heeft gezegd, om die vervolgens uit te vergroten en belachelijk te maken of in verkeerde context te plaatsen. (In mijn ogen is dat pestgedrag, maar het begrip gepest worden heeft weer een andere lading wmb)
Het ligt echt aan hoe je filmpjes kijkt. Mijn feed is behoorlijk saai. Gewoon beautyfilmpjes, mode ontwerpen, muziek en films.
Ik keur natuurlijk het gedrag van sommigen niet goed en ik zou ook willen dat TikTok beter op kinderen onder de 18 let.
@Skadi Ja jullie hebben wel gelijk natuurlijk. Ik heb alleen het idee dat Joy hier op het forum vaak gezien wordt als een super jong en gevoelig meisje terwijl ze dat (misschien) helemaal niet meer is.
Volgens wikipedia is ze 17, niet super jong maar denk ik wel een leeftijd dat dit nog veel met je kan doen. Zeker als het op zo’n populair platform is waar al je vrienden etc. het waarschijnlijk ook zien. Maar ik hoop voor haar dat ze er boven kan staan ja en zich er niet te veel van aantrekt.
Eens. Ze is ook heel likeable als persoon. Als ik heel eerlijk ben zou ik er waarschijnlijke bij een andere beautyblogger helemaal niet zo over denken. Als ik kijk naar alle memes en gifjes waar ik hier om het forum dubbel om heb gelegen
Joys volgende tiktok: