en
mân britse vrienden werden oprecht bóós toen ze erachter kwamen dat we in Nederland die tweede cheddar noemen
Die onderste hoef je eigenlijk niet eens meer uit te pakken. Gewoon met plastic en al op je burger
En terecht.
Er zijn hele landen die cheddar eten zoals wij Goudse kaas eten, is gewoon een hartstikke normale milde kaas (die soms oranje is geverfd met een soort zaadje). Die tweede is American cheese en kan van cheddar zijn gemaakt, maar is geen cheddar.
True
Maar veel mensen in NL zeggen cheddar als ze dat plastic plakje bedoelen en hebben geen idee dat het een echte normale kaas is.
Oprecht gisteren dat ik me even afvroeg bij mân nachoâs of ik het plastic wel of niet van de kaas afgehaald had.
(ik denk het wel)
hahahahahaha achjoh gewoon erbij opeten. Goed voor de weerstand.
Ik vind die apart verpakte plakjes dus echt heerlijk op een beschuit of rijstwafel
Is dit het opbiecht topic?
Nee roast me maar om mijn slechte culinaire gewoontes
Hier ging het toch ook wel eens over Fadimâs beautyspace? Ik kwam deze podcast tegen over wat er in dergelijke groepen gebeurt:
Vind het echt ontluisterend. Een soort onveilige schaduwsamenleving waar bijna niemand weet van heeft.
Geen idee waarom ik dat precies schreef want is weet heel goed dat er echte lekker cheddar is
Of dat is wat zij in de Mac ân cheese hebben gegooid weet geen mens.
https://www.ah.nl/producten/product/wi454161
Het is deze, ik stop hem zelf ook wel eens in kaassauzen en hij is helemaal prima!
Ik zie nu dat het licht pittig is maar ik vind cheddar echt wel een milde kaas.
Is dit een grap?
Lol lijkt wel alsof ik op een website uit 2004 ben terechtgekomen
Zegt Serena nou serieus in haar stories dat ze een artikel maakt over hoe je haar sneller kan groeien
https://www.beautylab.nl/hoe-haren-snelste-laten-groeien/
Waren toen maar 8 tips dus ze hoeft er nog maar 2
Nog 2 tips uit haar mouw schudden, als de kids op bed liggen gaat ze âwerkenâ . Zelf in bed liggend met een glas rode wijn erbij een uurtje tikken en je hebt weer een artikel. Jongens jongens, dit is toch niet serieus werk meer te noemen. Ja ze heeft het druk met van alles en nog wat, maar op deze manier kun je toch ĂŒberhaupt geen kwaliteit meer leveren.
Kunnen al die influenzas niet een keer een maand âmeedraaien in de zorg/bouw/retailâ gespont krijgen?
Inclusief het bijpassende salaris en de onregelmatige diensten?
Lijkt me een leuk format.
( En nee, want ik voel het al weer aankomen, dit is geen âmijn hamster is doderâ verhaal)
Dit gedeelte wordt tegenwoordig meestal overgeslagen door Cynthia toch?