Heeft Mascha een nieuw verdienmodel ofzo? Kleding bestellen, en dan met met een affiliatelink in dr stories.
Teveel
Moest wel een bietje lachen dat ze die ene al gedeeld had voor ze hem zelf had besteld en dat hij toen dus al uitverkocht was.
Haha ik vind dit weer zo typisch van Cynthia
Dagboek zondag:
Ze ging zelf haar uitgroei bijwerken en ze was heel zenuwachtig maar (ik citeer): “Maar: het ging SUPERgoed. Ik werkte de uitgroei bij en ook de lengtes en het resultaat is helemaal top.”
nou oké het lijkt inderdaad wel mooi op die foto
maar dan de foto van de dag erna (die in haar dagboek als dag ervoor staat dus verwarrend maar goed):
haha dit is toch gewoon compleet anders. Ik zou dit in elk geval niet SUPERgoed of helemaal top noemen

haha ohja en dan plaatst ze erna deze foto:
“Hier ziet het er veel feller uit, maar dit is wel meer hoe het in het echt is.”
ja maar je ging je uitgroei bijwerken Lip en die zie je dus precies niet op deze foto
Hm het is ook wel deels de zon die de kleur feller maakt en de filter er over, op die tweede foto ziet het er wel goed uit.
ik zou zeggen dat juist die foto in het bos een “echte” foto is en die tweede selfie eentje waarbij ze zelf rekening houdt met lichtinval / goede hoek / voorste plukken / haar krullen etc
Los daarvan. Hoe raakt zij niet uitgekeken op dat eeuwige rode haar?!
De halve natie loopt z’n hele leven met dezelfde grauwe donker blonde kleur rond.
Sorry!
Ja, oké, dat is wel zo. Heb zelf 2 keer rood gehad en vind dat altijd tof voor even en dan ben ik het helemaal zat. Krijg dat gevoel ook als ik naar Cynthia kijk ofzo .
Ik heb zelf ook al minstens 8 jaar rood haar en kan echt niet meer zonder. Als ik nu foto’s van mezelf zie zonder rood haar, vind ik mezelf echt saai
Hoor ook van andere mensen dat dit haar nu wel gewoon echt bij mij hoort.
Dus?
Oké Klaas Dijkhof
Shittie ben ik nu na 2 jaar exposed
Je hebt het over de vrouw van de jamie oliver turkse pizza he.
Op hobby’s raakt ze misschien snel uitgekeken maar ze heeft zeker ook dingen die ze aaaaaaltijd houdt zonder dat ze vervelen
Ik vind (ook geverfd) rood haar zoals ze het vroeger had op zich wel mooi, maar die felle stukken van de laatste jaren echt niet. Zo’n kek kleurtje neigt teveel naar kort pittig denk ik. Alsof het haar het enige is dat “lekker mag knallen” aan haar
Ik zou bruin denk ik veel mooier vinden bij haar, maar ja, zij is hier duidelijk dol op.
Hahaha voor lip is de achterkant van dr haar sowieso onbekend terrein. Alles naar voor borstelen/touperen om volume te faken, 3 flessen droogshampoo erin en klaar!
Wisten jullie trouwens al dat Cynthia introvert én HSP’er (hooggevoelig persoon) is? Dat schrijft ze in haar artikel van vandaag!