Haha deze pagina is inmiddels verwijderd of was dat al?
Nee wat slecht! ! Nouja voor de liefhebbers hier nog een gedeeltelijke screenshot.
Edit: ik krijg de screenshot niet in mn bericht ??
Dit zouden ze echt eens moeten doen, weten ze ook eens wat echt werken is. Niks om 9.00 even een wandelingetje van een uur om de zon op je gezicht te voelen. Mn baas ziet me aankomen zeg!
And itâs gone! Maar het gerecyclede artikel bevat dan weer wel 11 tips hoor!
Edit: als je via Google zoekt op beautylab haren laten groeien kun je via de desktop site het artikel van 24 oktober 2017 in cache nog terug vinden
Neeee heeft ze het echt verwijderd?
Dan moet ze meelezen toch?
Edit: of gewoon preventief verwijderd voor mochten mensen het gaat opzoeken, kan ook.
Heb via wayback machine proberen het volledige artikel te zoeken, maar dat lukt helaas niet. Echt shady dat ze het oude artikel dan verwijdert. Iedereen zou het snappen als je een oud artikel update met nieuwe of verbeterde tips.
Daar staat tot en met 2016 op, dit artikel is van 2017
Weet je hoe duurzaam dit is, MVO, sustainable, alles! Ook de hedendaagse Influencer draagt haar steentje bij aan een groene planeet!! ''s nachts rode wijn drinken in bed en artikelen recyclen en daarbij ook nog eens een oud artikel opruimen. Scheelt weer server ruimte.
Ergste vond ik vooral dat zij binnen zit met de kids terwijl haar vader boven druk bezig is met het dakterras. Vraag dan bijv oma of een zus om op te passen zodat je in ieder geval wel even je handen uitsteekt ipv als een prinses beneden te zitten met de kids (zo voelde het voor mij in ieder geval).
Nouja het groeit ook als onkruid
Door het jeugdjournaal bevestigd âty-dye is hip!â
Maaarrr: ons Mas was weer de eerste die er mee kwam hè?! Dat we dat niet vergeten!
Maar tye dye is ook gewoon leuk
Smaken verschillen
Lees net op een instapost van Serena dat ze al uit elkaar waren tijdens haar 2e zwangerschap. Pittig lijkt me dat.
Nou nu nog de juicy details aub Sereen
Vroeger was Serena ook heel open over haar relaties op haar blog. Dat ze het nu op Instagram doet verbaast mij ook wel, voelt toch wat heftiger dan op een blog.
Ja onder die laatste video staat ook âeind 2019â en haar zoontje is begin januari geboren. Kan me er echt niks bij voorstellen. Zo heftig lijkt me dat. Hoogzwanger, relatie verbreken, toekomst onzeker (of iig veranderd)
Maar ze is die info toch niemand verschuldigd? Die meid hustlet gewoon om voor haar kinderen te zorgen.
Het blijft speculeren maar bij alles wat ik erover zie of lees denk ik dat daar echt wel meer aan de hand is geweest dan twee ouders die niet meer van elkaar houden. Lijkt me heftig met een kleintje en een baby op komst.