Maar zij is het al jaren hoor. Zij begon ermee, de rest heeft het nageaapt.
Nou ja, haar uitgroei was daarvoor bruin dus het is in ieder geval niet meer bruin-zwart-rood maar zwart-rood. Maar dit ziet er wel heel lelijk uit ja.
@ Cynthia: Ff kappertje meit. Kun je dat rode weer een beetje vloeiend laten overlopen want dit ziet er niet uit.
Omg ik ben echt een bejaarde. Heb deze video vet moeilijk lopen downloaden. Heb jij gewoon een link.
Hahahaha ik kwam dit posten
Hahahahaha
āik wil Foefje voor me alleen maar mascha zit in de wegā
Mag er een link voor forummers onder ons die geen tiktok hebben en het weigeren aan te maken?
Ik zie de link helemaal niet meer, maar misschien ben ik blind?
Mag die link hier niet gepost worden?
Mijn volledige naam stond er bij! Weet even niet hoe ik hem anders kan sturen⦠Will try to fix
Hahahah stuk
Jaa ik had dit ook laatst! Kende haar totaal niet en ze stuurde echt zoān berichtje van āhee ik was benieuwd of je iets wilde bijverdienen!ā
Ehhh how about no
Lol dit bericht had ik laatst ook op Insta. Denk dat dezelfde ābossbabeā ons heeft benaderd
Nouja ze heeft natuurlijk een relatie met de knapste en zeer gewilde man van hun middelbare school dus ze heeft misschien wat bevestiging nodig dat zij ook Hot is.
haha echt de eerste persoon ooit die blij is met het bereiken van een plaats 172 in wat dan ook
Ik was nieuwsgierig hoe men op deze lijst komt en wie dat bepaalt dus ik ging even kijken op de website. Kom ik terecht op de stempagina en het eerste dat me opvalt is dat onder de fotoās van alle vrouwen die meededen die ene classy quote van Bill Clinton staatā¦
Ik ben sowieso te lelijk voor deze lijst dus ik heb lekker makkelijk praten maar ik snap niet waarom je hier als vrouw mee geassocieerd zou willen worden.
Wacht is dit een de knapste vrouwen lijst. Ik dacht een lijst van vrouwen die belangrijk zijn/ iets hebben veranderd of goeds gedaan etc⦠Doet me beetje denken aan die top 10 knapste popsterren lijst in van die tienermeiden magazines. Heb altijd een soort naar gevoel bij dat soort dingen idk kan niet uitleggen.
āGefeliciteerd met waar je mee bent geboren!ā Behalve je haar wassen en je haar leuk doen of een make-upje heb je meestal niet superveel invloed op je eigen lijf en op de schoonheidsidealen. En dat men zo gefocust is op uiterlijk. Ja leuk dat je knap bent, maar misschien ben je wel een klerewijf ofzo. Ik vind het zelf ook veel interessanter om te zien wat iemand heeft bereikt, of wat iemand heeft gedaan om op een bepaald punt te komen om iets te bereiken behalve gewoon mooi zijn.
Het is een verzameling van 500 veelal witte slanke vrouwen
Ik snap wat je bedoelt maar persoonlijk stoor ik me daar nog niet eens zo aan. Ik vind best dat uiterlijk (incl. verzorging etc.) ook een kwaliteit kan zijn waar je iemand voor mag prijzen. Zoān lijst waarbij 500 vrouwen gerankt worden door (de lezers van) een mannenblad vind ik dan weer echt stom of zo. Die seksistische quote erbij en de lijst is verre van divers, dat stoort me meer.