Beutyblogtopic XL #8

Ja normaal is ze natuurlijk gewend vandaag iets te willen, het morgen te krijgen hè.

73 likes

afbeelding

110 likes

Heeft ze dit zelf gekocht/betaald :rofl: ? Weet niet wat ze precies heeft besteld maar grote meubels zit al snel week of wat levertijd op dus heel gek vind ik het dan niet. En zie op de website zo snel nergens “voor X uur besteld, morgen in huis” dusja, what did she expect ?

5 likes

Eigenlijk wel een bijzondere methode van haar om naar gratis spullen te hengelen. “Ik wil deze kopen van merk A maar ja zoveeel geld vind ik echt te veel”. Vervolgens krijgt ze het van merk A. “Ik heb mn hele winkelmand vol van merk Z maar ja de levertijd duurt me echt te lang!!” … wacht tot merk Z het gratis levert. Lekker negatieven maar ondertussen alles gratis accepteren als het erop aankomt.

16 likes

Mijn god zeg wat zeurt die vrouw… Volgens mij worden meubels altijd pas na enkele weken geleverd en eh corona? Algemeen bekend dat levering nu langer kan duren… Jeeezz woman de wereld draait niet om jou je kan heus wel een paar weken wachten op je blauwe-groene velvet stoel… :sweat:

25 likes

Zo dan, ik las dit ook net.
Nee stel je voooor dat je even moet wachten op je spullen? Schandalig. Wat een prinses.

8 likes

Ik voorspel over 2 weken een ooooh zo leuk gekregen bericht #spon

4 likes

Ugh mevrouwtje Verspon heeft weer wat leuks te pakken hoor

7 likes

Haha ja heb je haar eigen sponpost hierover gezien? Begon met iets van “poh wat een smak geld, ik twijfelde, maar ben er heeel blij mee!” En eindigde met “ik heb deze gekregen hihiihihihi”.

Er kwamen terecht een paar comments over van “hoezo zeg je niet meteen dat je het hebt gekregen”

23 likes

3-6 weken is heel normaal toch voor meubels…

9 likes

Hahaha neee, ben geblokt (geen idee waarom).
Maar omg wauw

1 like

Ik ben ook al een hele tijd geblokt. Weet niet meer precies waarom. Vast door een comment. Jammer want: irritainment.

Niet als je ver van de realiteit verwijderd bent

3 likes

Ik cringe toch zo van die ‘funny wanky’ vorkjes van Mas. Kan het niet helemaal uitleggen maar lijkt me echt verschrikkelijk om van te moeten eten.

hahaha ja ik vond het ook al vreemd, maar volgens mij zegt ze echt wanky

1 like

Ik had haar een bericht gestuurd: hoe moeten wij nou de precieze levertijd van haar bestelling weten? Mail gewoon dat bedrijf sjeezus. Krijg ik terug ja maar misschien weet iemand het. HOE DAN.

30 likes

Misschien werkt 1 van haar volgers bij dat bedrijf, kan die dat mooi aan haar werkgevers doorgeven dat Serena spon wilt :wink:

2 likes

Nou ja, even een nuance: ik heb bij Maison du monde een eettafel besteld. Er stond bij: ‘op voorraad, direct leverbaar’. Ondertussen verkocht ik mijn eigen eettafel. Nadat ik betaald had, bleek dat ‘direct leverbaar’ betekende dat het over 5 weken bezorgd werd. Nu dus lekker 5 weken thuiswerken zonder tafel! :+1:

35 likes

Het is wel gaar dat een webshop lokt met “direct leverbaar” terwijl direct betekent dat het 5 weken duurt omdat het weet ik veel waar vandaan met de boot en de vrachtwagen moet komen? Maar Serena stelt wel domme vragen in haar stories. Inderdaad, mail gewoon dat bedrijf waarom het 5 weken duurt als het direct leverbaar is.

6 likes

Heb t helaas wel vaker meegemaakt en ‘op voorraad’ of ‘meteen leverbaar’ zegt niets over hoe lang het leveren uiteindelijk duurt. Dus tipje, check altijd wat de voorwaarden zeggen over levertijd/uiteindelijke leverdatum !

3 likes