Beutyblogtopic XL #8

Zo’n lijst is toch niet meer van deze tijd.

8 likes

Hahahahaha noooo lolllll

2 likes

@Bertie tijdens Expeditie Robinson

1 like

Ah shit, jij was sneller, ik kon de tag niet vinden :joy:

1 like

Ohh je had hem al gelezen! Ik las alleen de eerste vraag in de post wat doet die man? -> boerin bertie. Dacht, heel expeditie robinson schandaal gemist.

7 likes

Ik ga stuk.

1 like

Hij was ooit American footballer in nl geloof ik? En nu heeft die samen met bizzey een management geloof ik? Waarom ik dit weet weet ik ook niet.

Ja en een Youtube kanaal met auto’s oid, wel hele mooie maar hij mag bijna nooit zelf rijden :joy: dat doet ie volgens mij met La Fuente

Denk dat hij niet bij het gaspedaal komt, volgens mij is hij 1.20

7 likes

Nog nooit van deze vrouw gehoord… Even opgezocht maar niet mijn type. En dan heb ik d’r programma’s niet eens gezien.

1 like

Wat bedoel je met dat zegt alles?

Haha ik ging haar even googelen en toen kreeg ik deze video aangeraden. Kijk even wat een reus zij lijkt naast anna nooshin :joy:

15 likes

Ik denk dat het zegt wat voor publiek er meedoet/meestemt/meekiest

5 likes

Ik vind Syl wel lief

11 likes

Ik dacht dat dit over Sylvana Simons ging en ik kon me al totaal niet voorstellen wat zij bij dumpert zou doen :sweat_smile:

61 likes

Ik vind het juist mega goed dat ze deze post deelt. Meer mensen met een platform zouden dat moeten doen.

Als ze dit eerst had gedeeld en daarna dat hele verhaal over Kreks Surinaamse roots was het een ander verhaal maar dit gaat toch de goede kant op.

31 likes

Ik ook ben Syl fan

3 likes

Hee niks tegen mijn mattie he

Ik denk niet dat Mas deze herinnering (of eender welke anekdote uit haar +2000 vlogs) elke 3 weken opnieuw bovenhaalt zoals dat hier gebeurt haha.

9 likes

Godddd die ketting die Mas van Josh krijgt. Net als je denkt dat ze vast niet nóg meer lelijk glitterende smakeloze nieuw geld meuk kan maken doet ze het toch weer hoor!

En Krek als een hyena ekster: hoe staat hij bij mij!?

20 likes