Beutyblogtopic XL #8

Ik moest zo lachen om die tas, zit ie eerst vol met Josh V kaartjes en boekjes en een keycoard, van die meuk die je sowieso weg gooit want wat heb je er aan, en dan zit er uiteindelijk die ketting nog in. Het is dan een cadeau, maar smaak is niet te koop blijkt maar weer.

2 likes

Ik vind dit een beetje een vreemd artikel van Emmy vandaag

Ik kan er niet precies de vinger opleggen waarom, op zich is het natuurlijk goed om waakzaam te zijn en er zitten handige tips tussen als je ze nog niet kent, maar dit geeft me het gevoel dat je in principe elk moment door iemand de bosjes ingesleurd kan worden. Misschien voelt het ongemakkelijk omdat mijn moeder vroeger echt panisch was dat dat zou gebeuren en overal gevaren zag en ik dacht dat ik daar eindelijk een beetje overheen was, maar dat met zo’n artikel toch lijkt tegen te vallen. In theorie kun je natuurlijk elk moment de bosjes ingesleurd of beroofd worden door iemand maar het leven wordt er niet echt leuker van als je daar constant aan denkt :roll_eyes:

3 likes

Ja dacht ik ook bij die 24 gemeldde verkrachtingen. Het kwam net over alsof die allemaal op straat door onbekenden gebeuren terwijl het tegendeel waar is.

2 likes

en dit is spon voor?

1 like

Ik ook!!!

ahaha ik kende die hele man niet dus ik googelen, en je beschrijving is spot on :joy: moest hardop lachen

1 like

Het ging hier gisteren over Sylvana. Ik zie nu dat ze dit gepost heeft.

1. Wow :drooling_face:
  2. “Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt”

Ik zit die Sylvana te bekijken maar wat zet zij zich suf neer?? Dat “geile poes” imago doet me denken aan Kim Holland in de tv kantine. Die reacties ook allemaal Harrolds en Gerards wat een publiek ook om deze show voor op te voeren

16 likes

Wel verfrissend naast alle Kardashian look a likes.

3 likes

Het is gewoon een leuk mens, ze neemt zichzelf volgens mij totaal niet serieus en is compleet zichzelf.

6 likes

Wat ik wel opvallend vind is dat ze op al haar instagramfoto’s haar kaaklijn en kin heeft gefotoshopt. Op bewegend beeld ze je dat ze daar gewoon babyvet heeft (nee ze is niet dik dat bedoel ik echt niet). En op haar foto’s een strakke kaaklijn.

1 like

Ik snap ten eerste niet waarom dit je reactie is op wat ik zei en ten tweede vind ik het ook een stompzinnige reactie. “Ze bewerkt haar kin”.
Het is alsnog een leuk mens.

Wat een onzin, iedereen wil op haar/zijn meest voordelige manier op de foto staan en een beetje bewerken gebeurt bij de meesten. Dat zegt toch niks of die persoon zichzelf is? Ik vind haar altijd heel erg als zichzelf overkomen als ik haar zie in filmpjes, ik baseer daar mijn mening op.
“Ja maar ze bewerkt wel haar kaaklijn hoor”. Deal with it, denk ik dan.

1 like

Sorry, maar ik heb echt geen mensen in mijn omgeving die zichzelf bewerken op foto’s. Veel verder dan een filtertje hier en wat aanpassingen qua helderheid daar gaat het niet. :sweat_smile: Het photoshoppen van een lichaam als in: verscherpen van de kaaklijn, witter maken van tanden, verlengen van benen of versmallen van een taille vind ik dus wel heel veel zeggen over iemand. Of het nu één ding of een hele waslijst is. :grimacing:

26 likes

Als je je eigen foto’s altijd bewerkt door dingen te veranderen aan je lichaam en gezicht kun je nooit jezelf terug zien zoals je echt was.

4 likes

Maar je kan toch ook niet zomaar zeggen dat iemand compleet zichzelf is tenzij je die persoon echt persoonlijk kent?

7 likes

Kijk ff een paar afleveringen dumpertreeten voor je iets van dr vindt. Op eerste indruk dacht ik ook dat ze niks zou zijn, maar ze is echt lief en grappig en lekker nuchter.

Woont ook nog gewoon in Friesland en heeft niks met Hilversum en al die dingen. Ze is echt wel meer dan een “blond meisje met dikke tieten”, ik vind het eigenlijk vrij raar dat dat hier zo gezegd wordt, niet erg vrouwvriendelijk.

En die kin is ook nogal overdreven, ze heeft alleen een kinnetje als ze op een bepaalde manier praat, niet als ze dr mond dichtheeft en al helemaal niet als ze poseert.

Nooit verwacht dat ik Sylvana zou verdedigen, maar ik vind dit echt zeiken om het zeiken omdat ze voor dumpert werkt

52 likes

Never forget vlog 1728. Kan er met mijn kop niet bij dat ze met die vlog is weggekomen

1 like

Heee heeft Queen of Jetlags voor haar nieuwe nakd collectie nu hetzelfde topje uit China laten komen als Moderosa? :smirk:

vs

14 likes

Hahahaha ik heb de vlog weer gekeken en ze zegt dit:

'Ook als je kijkt naar z’n figuur, heel serieus
kijk even naar de mooie prominente kont. Hij heeft van die mooie volle lippen enzo. En echt gewoon
en hij beweegt gewoon heel goed. Ja klinkt heel gek allemaal. We denken daar ziet iets bloed ver weg.

8 likes