Beutyblogtopic XL #8

Ik heb bij Aimee altijd zoiets van: meid get to the point!!!

24 likes

Volgens mij wil ze het niet precies zeggen, maar ergens in juli.

1 like

Pff ik ook maar kijk haar videos daarom maar op x2

Serena laat dus gewoon een webshop een foto van Marshall op hun eigen account plaatsen, dat gaat gewoon nóg een stapje verder dan je kind voor spon op je eigen feed plaatsen. Je zou er maar later achter komen, als je zelf oud genoeg bent, dat je niet alleen op de instagram van je moeder werd ingezet om geld binnen te harken, maar zelfs op de insta’s van bedrijven bent terug te vinden…:exploding_head:

31 likes

Wacht maar tot je een mail krijgt dat het vertraagd is.

Ik heb begin maart een tafel besteld en ik hoop hem deze week eindelijk binnen te krijgen… kreeg telkens mailtjes dat hij nu Ć©cht verzonden zou worden. Of nee. Toch niet.
Als je belde was hij heel toevallig nĆ©t precies binnen gekomen in het magazijn en de vorige niet door de kwaliteitskeuring gekomen. :sweat: en dat zo’n 3 keer achter elkaar.

Eens maar nooit weer dat Maison du Monde. Wat een flut bedrijf.

3 likes

Halen ze die onderdelen uit Aziƫ of Italiƫ ? Want dan is het wel volstrekt logisch, gezien de huidige omstandigheden. Maar wel ruk dat ze het niet gewoon eerlijk aangeven.

Ik heb geen idee. Het is een dik stuk eikenhout met een beetje metaal. Echt heel simpel.

Had hem ook al besteld voor de Corona lockdown in Frankrijk begon en toen stond er dat hij direct leverbaar was.

Ja, dat is kut. Ik heb ooit eens een tering dure salontafel gekocht bij Rivera Maison en hun fabriek zit blijkbaar gedeeltelijk in Italiƫ. Daar was toendertijd een staking aan de gang. Heb uiteindelijk een half jaar op die tafel moeten wachten.

Oh god, de 5 weken zijn bijna voorbij en ik had me erop verheugd straks weer een tafel te hebben. Maar dat zou nog wel eens anders kunnen lopen dus…

Ik zou ze vooral vaak bellen. Want dan kan er ineens wel verzonden worden of komt hij toevallig net in het magazijn aan. Maar een aanrader is Maison du Monde niet. :frowning:

Ik hoop dat je bestelling snel aan komt. :crossed_fingers:t2:

1 like

Echt zo veel respect voor hoe de Foefs omgaan met de Corona maatregelen. In tegenstelling tot Diana.

1 like

12 juli
1 + 2 = 3

0:14
4 - 1 = 3

Juli
Rijmt op drie

Groetjes Tien

82 likes

Oei

1 like

Volgens mij heeft ze zich destijds wel uitgesproken tegen haar vader en dat Serena gedoe toch? Of heb ik dat verkeerd in mijn hoofd.

1 like

Wat bedoel je precies hiermee, ik vind namelijk niet dat iedereen zich aan instagramacties moet houden

9 likes

volgens mij heeft ze nooit partij gekozen :thinking:

Haha ik vind het altijd verbazingwekkend hoe goed zij in haar eigen bubbel lijkt te blijven, ongestoord door wat er buiten allemaal gaande is. Zijn die dure noise cancelling koptelefoons echt zo goed?

Meedoen aan de actie hoeft overigens uiteraard niet, maar ik vind het wel typisch dat Cynthia hier totaal geen aandacht aan lijkt te besteden op ig.

7 likes

Cynthia heeft hier toch totaal geen last van dus voor haar is het niet boeiend (sorry hoor maar zij komt zo enorm eigengereid en self-centered over).

Ik zet er overigens 5 euro op in dat ze nu meeleest en dit dus gaat weerleggen straks :point_up_2:

7 likes

Al vergaat de hele wereld, dan nog zit zij in haar eigen Shangri-la.

7 likes

Alles buiten Zwolle:Dalfsen (hoe weet ik überhaupt dat dit bestaat) of Terschelling/Curaçao is vér uit haar comfort bubbel.

8 likes