Beutyblogtopic XL #8

Klinkt als een citaat van Carl Linnaeus of een antropoloog uit de 18e eeuw.

13 likes

Omg mijn moeder was in de Linda meiden aan het bladeren en ze zei “dit zijn mooie laarzen van de ditstudio dat merk ken ik niet ga ik zo even zoeken” heb haar ff uit de droom geholpen dat het overpricede Ali troep is

5 likes

Hij stamt waarschijnlijk af van een lichtgetinte slaaf. Hoe fun! Maar dat bedoelt ze niet slecht, ik bedoel, ze heeft heel veel Surinaamse vrienden. Hoe chill voor Foef dat hij gewoon Surinaams en wit is. Volle lippen en dikke kont, maar niet gediscrimineerd worden op de arbeids- en huizenmarkt. Goede moves, maar niet het risico lopen vermoord te worden door politie in awesome Murica

22 likes

Haar comment met verontschuldiging eindige ook met: “Niks aan dit verhaal is vanuit kwade intenties en sorry als iemand zich offended voelt”

4 likes

Aaaarrrggghhh

7 likes

En dan het grootste deel van de kritische reacties onder de video verwijderen. Zo makkelijk, activistische content delen als het haar goed uitkomt. “Tell me how to do better” mn hol

2 likes

Nu ben ik wel nieuwsgierig

Naar die laarzen of die shop?

Deze laarzen volgens mij maar zijn zo te zien niet meer te koop

Ze word leip van de hooikoorts.
Ze weet oprecht niet meer wat ze noet doen.
Haar neus is ook elke nacht verstopt door de zwangerschap.

:woman_shrugging: is haar neus nu verstopt door hooikoorts of door de zwangerschap?

18 likes

ja vind ik ook. hij lost t maar op. boontje komt om zn loontje ja toch

22 likes

Wil iemand nog iets leren van de alwetende Cynthia? Ze doet weer een oproepje via Instagram :roll_eyes:

11 likes

Nee

26 likes

“Best design ever :black_heart: I was looking for the real deal of course but couldn’t find them since they’re sold out everywhere! I found the best knock off boots ever ( check my highlights ) and I am wearing them ever since. The boots on this picture are the Bottega boots and I’m sharing this picture because it fitted well in my feed :rofl: And of course I wanted to share my story about the boots! Ok my loves, have an amazing day! And don’t forget to check out my highlight because you can pre-order these boots yourself!!:black_heart:”

Goed verhaal meid :neutral_face:

5 likes

Een hele tijd geleden had ze een post over hoe je lekkerder slaapt met je armen boven je hoofd. Kan ze daar misschien nog verder over uitwijden?

Edit: ik zie nu haar post over de dingen die het meest gevraagd worden, uiteraard zijn het dingen als “omgaan met negatieve kritiek” en “positief zijn” :roll_eyes:

2 likes

Het meest gehoord: omgaan met kritiek/negatieve mening van anderen en positieve mindset? Are you kidding me? :sweat_smile::sweat_smile: als Cynthia nou ook mindsetcoaching gaat doen hou ik met alles op hoor.

13 likes

Heb je die cursus al gedaan?

4 likes

Hierop is natuurlijk maar één antwoord mogelijk! :grin:

afbeelding

21 likes

Over die medicijnen is ook niet waar trouwens, je mag BEPAALDE medicijnen tegen hooikoorts niet gebruiken bij zwangerschap, maar er zijn prima alternatieve. Googlen zal wel weer te veel moeite zijn bij de foefjes

7 likes

Nee ik had geen idee, dank hiervoor

3 likes