Zou toch al anders zijn als ze het verwoord als iets van: van welke onderwerpen willen jullie weten hoe ik er mee om ga?
Staat al een stuk sympathieker ipv deze arrogante vraag
Zou toch al anders zijn als ze het verwoord als iets van: van welke onderwerpen willen jullie weten hoe ik er mee om ga?
Staat al een stuk sympathieker ipv deze arrogante vraag
Hahahaha toen deze story langskwam riep ik hardop ‘HA’. Wie houd die meid voor de gek puh-lease
Wiens voeten zijn dit
Cynthia
Ah oké, dacht haar grote teen al te herkennen
Hoe gek ook dat je op Instagram vraagt: wat willen jullie van mij leren (buiten plannen, structuur, etc. om)? Wat een arrogantie, dat je jezelf ziet als iemand die op alle vlakken het voorbeeld voor iedereen is. Alsof ze zelf de Nintendo game van het leven heeft uitgespeeld en nu alle geheime levels met de wereld wil delen. En allemaal gratis #zobenik
Ik herkende haar oprecht aan de eeuwige neon nagellak.
Holy fuck. Diep
Ja grote woorden van een vrouw voor wie het leven geregeld te zwaar is, terwijl ze ongeveer nul tegenslag heeft.
Ken chihuahua’s met meer Chill dan zij.
Nee @Stoofpeertje, niet gratis. Dàt heeft ze niet gezegd. Anders komt dat huisje op Terschelling er natuurlijk nooit, heh?
Ik had al wat wijntjes op toen dit er uit kwam (was een aanrader van Cynthia natuurlijk, die wijn).
Heeft ze dit zelf gekocht/betaald ? Weet niet wat ze precies heeft besteld maar grote meubels zit al snel week of wat levertijd op dus heel gek vind ik het dan niet. En zie op de website zo snel nergens “voor X uur besteld, morgen in huis” dusja, what did she expect ?
Eigenlijk wel een bijzondere methode van haar om naar gratis spullen te hengelen. “Ik wil deze kopen van merk A maar ja zoveeel geld vind ik echt te veel”. Vervolgens krijgt ze het van merk A. “Ik heb mn hele winkelmand vol van merk Z maar ja de levertijd duurt me echt te lang!!” … wacht tot merk Z het gratis levert. Lekker negatieven maar ondertussen alles gratis accepteren als het erop aankomt.
Mijn god zeg wat zeurt die vrouw… Volgens mij worden meubels altijd pas na enkele weken geleverd en eh corona? Algemeen bekend dat levering nu langer kan duren… Jeeezz woman de wereld draait niet om jou je kan heus wel een paar weken wachten op je blauwe-groene velvet stoel…
Zo dan, ik las dit ook net.
Nee stel je voooor dat je even moet wachten op je spullen? Schandalig. Wat een prinses.
Ik voorspel over 2 weken een ooooh zo leuk gekregen bericht #spon