Beutyblogtopic XL #8

Haha ja heb je haar eigen sponpost hierover gezien? Begon met iets van “poh wat een smak geld, ik twijfelde, maar ben er heeel blij mee!” En eindigde met “ik heb deze gekregen hihiihihihi”.

Er kwamen terecht een paar comments over van “hoezo zeg je niet meteen dat je het hebt gekregen”

23 likes

3-6 weken is heel normaal toch voor meubels…

9 likes

Hahaha neee, ben geblokt (geen idee waarom).
Maar omg wauw

1 like

Ik ben ook al een hele tijd geblokt. Weet niet meer precies waarom. Vast door een comment. Jammer want: irritainment.

Niet als je ver van de realiteit verwijderd bent

3 likes

Ik cringe toch zo van die ‘funny wanky’ vorkjes van Mas. Kan het niet helemaal uitleggen maar lijkt me echt verschrikkelijk om van te moeten eten.

:flushed:
Bedoelt ze wonky? Of laat ze weer zien hoe kinky ze eigenlijk is :grimacing:

4 likes

hahaha ja ik vond het ook al vreemd, maar volgens mij zegt ze echt wanky

1 like

Ik had haar een bericht gestuurd: hoe moeten wij nou de precieze levertijd van haar bestelling weten? Mail gewoon dat bedrijf sjeezus. Krijg ik terug ja maar misschien weet iemand het. HOE DAN.

30 likes

Misschien werkt 1 van haar volgers bij dat bedrijf, kan die dat mooi aan haar werkgevers doorgeven dat Serena spon wilt :wink:

2 likes

Nou ja, even een nuance: ik heb bij Maison du monde een eettafel besteld. Er stond bij: ‘op voorraad, direct leverbaar’. Ondertussen verkocht ik mijn eigen eettafel. Nadat ik betaald had, bleek dat ‘direct leverbaar’ betekende dat het over 5 weken bezorgd werd. Nu dus lekker 5 weken thuiswerken zonder tafel! :+1:

35 likes

Het is wel gaar dat een webshop lokt met “direct leverbaar” terwijl direct betekent dat het 5 weken duurt omdat het weet ik veel waar vandaan met de boot en de vrachtwagen moet komen? Maar Serena stelt wel domme vragen in haar stories. Inderdaad, mail gewoon dat bedrijf waarom het 5 weken duurt als het direct leverbaar is.

6 likes

Heb t helaas wel vaker meegemaakt en ‘op voorraad’ of ‘meteen leverbaar’ zegt niets over hoe lang het leveren uiteindelijk duurt. Dus tipje, check altijd wat de voorwaarden zeggen over levertijd/uiteindelijke leverdatum !

3 likes

Ik heb bij Aimee altijd zoiets van: meid get to the point!!!

24 likes

Volgens mij wil ze het niet precies zeggen, maar ergens in juli.

1 like

Pff ik ook maar kijk haar videos daarom maar op x2

Serena laat dus gewoon een webshop een foto van Marshall op hun eigen account plaatsen, dat gaat gewoon nóg een stapje verder dan je kind voor spon op je eigen feed plaatsen. Je zou er maar later achter komen, als je zelf oud genoeg bent, dat je niet alleen op de instagram van je moeder werd ingezet om geld binnen te harken, maar zelfs op de insta’s van bedrijven bent terug te vinden…:exploding_head:

31 likes

Wacht maar tot je een mail krijgt dat het vertraagd is.

Ik heb begin maart een tafel besteld en ik hoop hem deze week eindelijk binnen te krijgen… kreeg telkens mailtjes dat hij nu écht verzonden zou worden. Of nee. Toch niet.
Als je belde was hij heel toevallig nét precies binnen gekomen in het magazijn en de vorige niet door de kwaliteitskeuring gekomen. :sweat: en dat zo’n 3 keer achter elkaar.

Eens maar nooit weer dat Maison du Monde. Wat een flut bedrijf.

3 likes

Halen ze die onderdelen uit Azië of Italië ? Want dan is het wel volstrekt logisch, gezien de huidige omstandigheden. Maar wel ruk dat ze het niet gewoon eerlijk aangeven.

Ik heb geen idee. Het is een dik stuk eikenhout met een beetje metaal. Echt heel simpel.

Had hem ook al besteld voor de Corona lockdown in Frankrijk begon en toen stond er dat hij direct leverbaar was.