Ja, dat is kut. Ik heb ooit eens een tering dure salontafel gekocht bij Rivera Maison en hun fabriek zit blijkbaar gedeeltelijk in Italië. Daar was toendertijd een staking aan de gang. Heb uiteindelijk een half jaar op die tafel moeten wachten.
Oh god, de 5 weken zijn bijna voorbij en ik had me erop verheugd straks weer een tafel te hebben. Maar dat zou nog wel eens anders kunnen lopen dus…
Ik zou ze vooral vaak bellen. Want dan kan er ineens wel verzonden worden of komt hij toevallig net in het magazijn aan. Maar een aanrader is Maison du Monde niet.
Ik hoop dat je bestelling snel aan komt.
Echt zo veel respect voor hoe de Foefs omgaan met de Corona maatregelen. In tegenstelling tot Diana.
12 juli
1 + 2 = 3
0:14
4 - 1 = 3
Juli
Rijmt op drie
Groetjes Tien
Oei
Volgens mij heeft ze zich destijds wel uitgesproken tegen haar vader en dat Serena gedoe toch? Of heb ik dat verkeerd in mijn hoofd.
Wat bedoel je precies hiermee, ik vind namelijk niet dat iedereen zich aan instagramacties moet houden
volgens mij heeft ze nooit partij gekozen
Haha ik vind het altijd verbazingwekkend hoe goed zij in haar eigen bubbel lijkt te blijven, ongestoord door wat er buiten allemaal gaande is. Zijn die dure noise cancelling koptelefoons echt zo goed?
Meedoen aan de actie hoeft overigens uiteraard niet, maar ik vind het wel typisch dat Cynthia hier totaal geen aandacht aan lijkt te besteden op ig.
Cynthia heeft hier toch totaal geen last van dus voor haar is het niet boeiend (sorry hoor maar zij komt zo enorm eigengereid en self-centered over).
Ik zet er overigens 5 euro op in dat ze nu meeleest en dit dus gaat weerleggen straks
Al vergaat de hele wereld, dan nog zit zij in haar eigen Shangri-la.
Alles buiten Zwolle:Dalfsen (hoe weet ik überhaupt dat dit bestaat) of Terschelling/Curaçao is vér uit haar comfort bubbel.
En dat ondanks haar wandellust
Ik vind er wat van. Dat zwarte tegeltje posten zegt toch niks? Wanneer je je hele leven niet actief hebt uitgesproken over dit onderwerp en nu meedoet aan het zwarte tegeltje… daar vind ik ook wat van. Ik kan van niemand zeggen wat hij of zij in zijn privé leven met dit onderwerp doet, maar wanneer iemand het tegeltje plaatst, boeken plaatst die je gelezen moet hebben over dit onderwerp maar vervolgens de boeken niet oppakt of zich over een maand hier niet meer over uitspreekt (omdat het op de socials in die zin verwaterd) dan ben je toch niet de activist?
Misschien heeft Cynthia bewust niet gepost (begrijpelijk). Het is een moeilijk beladen onderwerp en de verwijten gaan alweer alle kanten op (niet per se alleen hier, maar overal op social media). Belangrijk is (vind ik/denk ik) dat je je hier actief in opstelt op welke manier dan ook. Misschien bespreekt Cynthia het met Willem, met een vrienden groep op de app, is ze zichzelf aan het educaten door zich eerst in te lezen. Je weet het niet.
Cynthia heeft eergisteren in haar stories wel iets gepost over white privilege, dus het is niet geheel aan haar voorbij gegaan (als ik haar niet verwar met iemand anders, maar volgens mij niet).
Maar precies gisteren alleen iets posten over je nieuwe witte nagels is toch op zijn minst heel ondoordacht, lomp en onwetend? (Ze had haar nagels dus wit laten lakken en was daar blij mee trouwens, voordat er misverstanden over bewoordingen ontstaan)
Aan de andere kant, ik zie veel influencers alleen een zwart vlak plaatsen als in kijk mij eens even goed bezig en betrokken zijn. Terwijl ze er verder nooit meer iets mee doen. Vind ik ook hypocriet.
Inderdaad, spreek je uit. Maar met alleen een zwart vlak bereik je niets. Informeer je volgers, geef mensen die weten waar ze het over hebben een podium.
Ik vind het één ding om je er niet over uit te spreken dmv een zwart vlak. Maar zo toondoof zijn en gewoon doodleuk een ad over Terschelling plaatsen terwijl de wereld in de fik staat is van een andere orde.
Bij de post van het zwarte vierkantje vroeg iemand wat ze heeft gedaan voor de black community. Begint ze met: naast dat ik een diverse vriendengroep heb… …
Hahaha. Mascha’s vriendschap is een gunst aan de black community. Jeetje.