Beutyblogtopic XL #8

Sorry! Mijn sarcasmeradar was even kapot denk ik :thinking:

1 like

Kijk hoe woke ze was ze schilderde een zwart persoon.

37 likes

Zeker ik denk dat een nagesprek altijd heel goed is. Wij vergeten soms ook hoe heftig het kan zijn. En denken: ach ze heeft toch een gezonde baby! Maar het gaat natuurlijk om meer dan dat.

1 like

Ik gil echt om Mascha. Ze bedoelt het goed, dat weten we wel maar nog steeds
 :woman_facepalming:t5: Ik was gisteren alweer afgeleid toen ik nav haar instastories naar het forum kwam maar ik zag dat haar antwoorden op ‘wat doe je nog meer’ al besproken waren :weary:. Je weet gewoon dat als je niet rechttoe rechtaan antwoord kan geven op die vraag, je beter je best moet doen, want dat antwoord introduceerde ze ook met 4-5 vage stories over haar ‘diverse vriendengroep’. Zeg dan liever dat je beseft dat je nog maar weinig tot niets doet maar er na vandaag verandering in gaat brengen ofzo. Hopelijk denken haar ‘volwassen’ volgers nu niet dat donkere vrienden hebben of een ‘diverse vriendengroep’ iets bijzonders is
 :upside_down_face: Ik ga echt stuk om dit. Het is zo ongemakkelijk :joy:

3 likes

Alsof je vriendengroep een kwartetspel is of een spaaractie van de ah

15 likes

Nee echt? :scream:

5 likes

Deze vrouw :joy: Ik zag laatst nog een draadje op twitter waarin een Japan-kenner het programma zowat met de grond gelijk maakte omdat er zoveel niet klopt.

6 likes

ik vertrouw japan-kenners per definitie niet zolang ze niet de opleiding daarvoor hebben (misschien deze wel hoor)

van die mensen die hun roeping vinden in japan en dan in nederland altijd beginnen met: “MAAR in japan is het 
 (zoveel beter geregeld/doen ze het zo/etc)” sHinkANseN

24 likes

Vooral omdat je na een maand in een land vakantie vieren echt weet hoe een land werkt

9 likes

nu mĂłet je wel een boek erover schrijven anders tel je niet mee!

1 like

Ik heb net speciaal een account aangemaakt (na iets van twee weken meespieken) om dit te kunnen melden. Ik ben trouwens op dit forum terecht gekomen omdat ik ergens las dat er drama was met Sjors (Zielsvel), dat hij zijn kind niet mag erkennen.

Serena heeft net het geboortekaartje geplaatst, en ik vind het wel heeeeel toevallig, dat het precies zo neergelegd is dat je de achternaam niet kan zien.

(Oja en ik zou graag horen wat de gekke fb post was waardoor jullie George zielsvel zijn gaan noemen, ik had dit forum jaren geleden al nodig gehad)

7 likes

81 likes

Wow ik heb een paar keer boeken van Murakami gelezen en dat boek van Marie Kondo ik kan al bijna een Japans paspoort krijgen.

Ik heb sowieso een hekel aan welklanddanookfielen.

15 likes

Dat was geen fb post maar een huis vol briefjes en rozenblaadjes. Op een van de briefjes had Gorgomel geschreven dat hij zielsvel van haar houdt. Dat was wel net na zijn fb post geloof ik.

2 likes

Er waren post its met het zielsvel houden van Serena en enige tijd later kwam de phylosofische hysterische fb post waarin Gorgomel aangaf dingen verpest te hebben oid en op zoek ging naar een kamer in Amsterdam.

3 likes

Ho ho , filosofies

2 likes

Zo tegen het einde van mijn zwangerschap had ik hele andere dingen aan m’n hoofd, en daarom heb ik nooit geboortekaartjes voor Cameron laten maken. Toch wilde ik dat nog heel graag laten doen, maar ik wilde echt iets bijzonders gratis. Ik was toch al “te laat” dus die extra tijd om iets extra speciaals goedkoops te laten maken kon er nog wel bij, vond ik. Maar wat dan? ⁣

76 likes

Twee weken meekijken en weten dat Sjors zielsvel genoemd wordt. Dat is diepe forum lingo :cautious:

8 likes

Volgens haar bevallingsverhaal heeft hij wel de achternaam van Sjors

https://www.beautylab.nl/mijn-bevallingsverhaal-een-razendsnelle-droombevalling/

Maar wees snel voor ze deze post ook weer verwijdert haha :wink:

6 likes

Ik ben er helemaal ingedoken hoor. Was zelf met een vriendin al lang aan het speculeren of ze uit elkaar waren, dus heb ongeveer twee avonden gespendeerd om bijna alles wat hier is geschreven over die twee zo veel mogelijk terug te lezen. Om te kijken wat wij gemist hadden, en dat bleek stiekem best veel te zijn. Voor ik geobsedeerd lijk, ik werd ondertussen ook afgeleid door andere youtubers en mijn ogen zijn geopend, al vind ik het soms wat jammer dat ik nu al het negatieve zie.

1 like