Negatief? We zijn een en al kumbaya en regenbogen hier hoor.
Een tweede kindje krijgt automatisch dezelfde achternaam als het eerste kindje, als het van dezelfde ouders is.
Kan me wel voorstellen dat ze die naam niet per se wil te delen, en zeker niet als er geen spon aan gekoppeld is
Ja maar dan moet de vader wel eerst het kind erkend hebben, anders gaat dat niet op.
Ik struikel dan meer over de mij ipv ons🤔
Cameron gaat inmiddels bijna op kamers maar het geboortekaartje is de deur uit hoor
Maar dan moet de vader het tweede kind toch wel erkend hebben (of mogen erkennen)?
Ho wacht even, dit weekend gaan ze pas op de bus. Eerst nog even vragen of iemand weet hoe je aan postzegels komt en hopelijk spon postzegels erop plakken
Heb niet het idee dat Sjors hier ook maar enige inspraak in heeft gehad en Sereen is natuurlijk SINGLE MOM dus dat moet het ook uitstralen.
Die Veras die de tekst voor dat kaartje heeft geschreven was vroeger toch ook een goede vriend van Sjors?
Die mensen zijn mij niet echt bekend, maar dit is wel gewoon een onderzoeker.
Het is heel duidelijk nog een extra steek onder water naar George. Lekker over de rug van je kinderen Serena vind dit echt naar
Oooh god, na het lezen van de tekst op het geboortekaartje lijkt het net alsof dat kind geen vader heeft. Wat een trieste actie van haar zeg!
Vind het ook een beetje sneu dat geboortekaartje! Serena is zelf wel zo snugger geweest om twee kinderen met die man te krijgen, dus op dat moment was het kind (neem ik aan) door beide gewenst.
Niet chique om het geboortekaartje van je kind op deze manier te gebruiken als een soort steek onder water. Wees gewoon volwassen en je kind komt er zelf wel achter hoe betrokken zijn ouders zijn.
mascha die in de vlog van vandaag vertelt dat ze door haar zwangerschap haar eigen kleding niet meer past en daardoor nu soort van noodgedwongen ervaart hoe het is om met minder kleding te doen. haha sure jan
Ze moet oppassen dat ze hier geen trauma’s aan overhoudt net als met het ov. Arme meid.
Ik vind dit ook vreemd; zo nadrukkelijk geschreven. Leuk ook als je kind later het kaartje leest.
Pfoeehhhh hoe krek die mok uit massa’s handen pakt als die mug cake klaar is. Ik zou helemaal uit elkaar flippen
Heeft ze nou zo lang op dit kaartje gewacht? En idd, niet chique deze actie
Ik vind dat Serena haar ‘single mom’ status een beetje uitbuit ofzo. Ze maakt er haar hele identiteit van. Net als Kelly met haar #armywife vroeger.
ik vind het echt zon vreselijk gedicht. los van het singlemom zijn of de rol van sjors of wat dan ook.