Bedoelt ze met “het was donker, stil en klein” niet gewoon de baarmoeder waar hij eerst in zat? Er wordt toch wel vaker zo verwezen naar geboorte, dat je vanuit het donker door een tunnel naar het licht gaat
Ik ook. Vind die laatste zin echt meer voor een rouwtekst.
ik denk dat in deze kaart wel “symbolisch” is voor de relatie hoor
Hoofdletters waren net te duur, want echt bladgoud kost een smak met geld!
Gregor.
Ik heb er ook 3 en merk echt verschil haha
Mas: spreek je uit over dingen die belangrijk zijn, gebruik je platform, zo haal ik er alles uit wat kan!
Ook mas: ik heb een diverse vriendengroep en ik voel me ongemakkelijk bij zp.
Ook beginnen met dagelijks plannen? Bestel mijn gloednieuwe Mascha Planner hier:
Hahahaha neeeeee
Maar het lijkt erop dat ze webinar van Maretingvrouw heeft gevolgd, credits daarvoor want dat is een goed begin.
mensen kunnen toch leren… mag ze het nu niet “goed” doen omdat ze het in het verleden “fout” deed?
ze is tot een bepaald inzicht gekomen, ze hoeft zich nu alleen niet beter te voelen dan anderen. waar maak je uit op dat ze neerkijkt op anderen? (bedoeld als vraag, niet als kritiek. misschien staat in een andere post die ik niet gezien heb bijv)
Do not be a Karen
Wat een motto.
Topmotto!
Maar wel alleen op zaterdag hoor, op maandag kan je gewoon Karen zijn.
Die eeuwige ‘systemen’ inderdaad. Niet elk opbergbakje/rekje/mandje is meteen een systeem
Ik zou als ik Sanne zou tegenkomen op Tinder of Happn of alles waar ze op zit, denk ik gelijk wegswipen want dadelijk zeg je wat verkeerds en komt je gesprek gelijk met screenshot en al op Twitter. Waarom
Zij kan echt niets anders dan zeiken, hè? Snap niet dat ze niet moe wordt van zichzelf.
Volgens de IKEA wel…
Mascha moet echt haar mond houden want het is niet zo dat ik haar iets heb horen zeggen over andere grote problemen in de wereld toen die speelden. Ik haat mensen die zichzelf schouderklopjes geven voor iets. Kom op voor andersmans rechten maar doe niet of je Moeder Theresa bent.
Het was ook wachten op het moment dat Massa aanhaalt dat ze is gediscrimineerd is omdat ze Russisch is…