Beutyblogtopic XL #8

En zich maar afvragen waarom ze nog steeds single is… :grimacing:

1 like

Hahaha jaa jezus wat slecht hey. Ik snap dat niet. Oke ik ben ook een half bloedje en ik heb ook vaak die standaart onzin gehoord maar ik ben wit. Ik vind het dan een beetje “All lives matter” achtig om te roepen van jaa ik heb dit ook meegemaakt. Ookal is discriminatie nooit oke , Mascha zal nooit aangehouden worden of vooroordelen krijgen over dr huidskleur.

4 likes

Ja ik vind dit inderdaad in de categorie all lives matter. Niet dat het minder erg is als ze met vooroordelen/discriminatie te maken heeft omdat ze in een ander land is geboren, maar daar GAAT het nu niet over

4 likes

Ik vind het stiekem best grappig dat het account dat ze dus tagt ook deze uitspraak op de tijdlijn heeft staan:

58 likes

Tering ik dacht dat je een grapje maakte maar ze deelt die shit echt? Wtf.

2 likes

Ik denk dat ze idd of reacties heeft gekregen of meeleest. Het is een goed bericht maar het was krachtiger geweest als ze het gelijk erachter aan had geplaatst.

1 like

Ik heb haar een DM gestuurd

2 likes

Krijg echt dit gevoel bij Mascha haar instastories :unamused::unamused:

6 likes

Ik weet niet of Serena nog in dit topic hoort, maar hoeveel nakd shoplogreclames kan een mens hebben in zo’n korte tijd. Ik vind het ene kledingstuk ook nog lelijker, ouwelijker en goedkoper ogen dan het andere. Gelukkig vindt ze het zelf allemaal heel stijlvol.

20 likes

Ja ze vindt het mooi en stijlvol omdat het gratis is, dan vindt single mommy Verspon alles mooi.

16 likes

Hahahaha het lijken allemaal pyjama’s???

Kreukvrij en snel droog aka polyester, heerlijk

“Lekker boho” hahaha wat een cliché deze vrouw

Sorry ben nogal salty vandaag

51 likes

Die eerste broek zit voor geen meter. Krijgt er een pamperkruis van.

97 likes

Zooo mom boss zijn die broeken allemaal, zoals ze zelf zou zeggen.

1 like

Zegt ze nou… date night? :eyes: :eyes: :eyes:

7 likes

Die witte broek zit toch voor geen meter, vraag me af hoeveel van die kledingstukken ze nou echt zelf zou kopen. Hoeveel kleding / rommel kan een mens hebben. Over 2 maanden is ze weer enoooorm druk met spullen opruimen en te koop zetten. En o ja zogenaamd goed bezig want er gaat ook nog een deel naar de kringloop.

6 likes

Die witte broek lijkt alsof ze een pamper aan heeft en die 2e witte jurk is zo een dynasty pyjama. Ik denk nou niet oh lekker shoppen bij Nakd bij het zien van deze outfits

6 likes

Die roze jurk lijkt iets wat je voor €3 koopt via A.li of W.ish. Heeft iemand überhaupt ooit iets gekocht via Na.kd?

Edit: ben even op de site van Nakd gaan kijken en er is sowieso al een code voor 25% korting op alles. Mocht iemand iets willen kopen en Verspon niet willen laten cashen, haar code hoef je dus niet te gebruiken voor 25% korting

2 likes

De lilleke witte broek kost nog €56,95 ook. (zonder korting). De roze jurk €68,95 before discount. Zou dit gratis nog niet eens willen hebben. Wait, al kreeg ik geld toe niet eens.

7 likes

Maar Serena krijgt toch geld toe? Nu gratis krijgen en straks verkopen :joy:

1 like

Ongelooflijk

1 like