Beutyblogtopic XL #8

Ja zelfs dan zou ik die lilleke troep niet 2 maanden in huis willen hebben

Die halve voering I just can’t :sob:

2 likes

Die koop je voor een tientje op de markt

4 likes

Het mooiste vind ik de popup: 37 mensen kijken hier nu naar. Sowieso allemaal nu van FF

13 likes

Ik ging naar de insta van Sereen om even die jurken te checken. Hardop lachen om de highlights. Alsof Nasi Goreng ook haar kind is. :joy:

105 likes

Hahaha ja nu 34. En 11x gekocht in de afgelopen dagen. Na.kd gaat straks nog meer van deze vodden op de site zetten na deze ongekende populariteit

Die roze jurk is wel echt :heart:
Ook al heeft het een vierkante hals (staat bijna niemand moet je kommen dan)
Maar ik kan me niet voorstellen dat het die prijs waard is.

1 like

Cameron, Marshall en Nasi Goreng. Een collectie van wat in haar buik heeft gezeten.

49 likes

Ik kwam hier naar toe om mijn mening te uiten over de lelijkheid van de nakd kleren. Het is allemaal zooooo lelijk en onflatteus van slechte stoffen met een super slechte snit.
Het ziet er gewoon echt niet uit

10 likes

Het is gewoon echt niet mooi en dat ziet serena ook heus wel. Zoals Manon tilstra van haar geloofde ik wel dat ze haar nakd en boohoo en comegetfashion kleren echt mooi vindt maar van serena niet

1 like

Die witte jurk is de jurk die ik op mn 70ste ga dragen als nacht hemd wanneer mn rijke man net is overleden.

60 likes

Correctie: over je bijeen ge#sponde dakterras in Houten.

Liefst met dat afgrijselijke hemelbed erbij

image

4 likes

Eindelijk een reactie van haar hierop…

71 likes

wel netjes opzich

2 likes

Fijn dat ze op haar uitspraken terug komt, maar no way dat ze ‘heel blij’ was toen mensen haar daarop aansprak.

19 likes

Stop! Modepolitie.

Schortje erbij en 't kan door als dirndl

1 like

Ik woon ook in Houten!

Get yourself a ugly dress honey!!

6 likes

Maar daar kan ze nu terugkijkend toch wel blij mee zijn?

1 like