Beutyblogtopic XL #8

Hahahaha

1 like

Ik heb best wel wat dingen van Nakd en er zit echt wel veel leuks tussen! Is niet allemaal troep. Maar moet toegeven dat dit er niet al te best uit ziet nee

6 likes

Heb de honeymoon vlogs van Greg en Mas weer toegevoegd aan mijn ‘to Watch’ lijst. Blijf die vlogs toch leuk vinden! (misschien juist nu nog meer omdat we niet op vakantie kunnen dit jaar)

6 likes

Wat toevallig dit! Heb er net een aantal gekeken. Blijf dat toch wel de leukste vlogs van Mascha vinden, krijg toch een vakantiegevoel erbij ofzo

3 likes

Dan wachten we nog even een paar jaar tot nasi goreng 5 jaar oud is en de verkleedkist van mama ontdekt

7 likes

Ja dat waren echt leuke vlogs, kijk die ook wel eens terug als ik me verveel.

Lees dit nu pas, maar ben het hier helemaal mee eens!

Het valt me ook vooral op dat iedereen helemaal met hooivorken en fakkels op iemand ingaat als er ‘iets niet klopt’ maar als die persoon zichzelf rectificeert komen de “Oh wat goed dat ze het toch zelf inziet!!” “Knap dat ze durft te zeggen dat ze fout zat”
en dan op naar de volgende die men kan bekritiseren want anders wordt het natuurlijk weer saai.
Check yourself is in dit geval heel toepasselijk.

100% FF hahaha.

12 likes

Elke influencer die zegt: “Ik kreeg ZOVEEL vragen over (vul in)!!!” Leest hier mee. Dit zijn ‘de vragen’.

29 likes

Ook echt die ENORM veel comments :roll_eyes:
Hoeveel volgers zullen daadwerkelijk een berichtje sturen over die vlogs? Ik kan me niet voorstellen dat dat er meer dan vijf zijn.

7 likes

Moet wel zeggen dat als ik vloggloss kijk er de laatste 2 weken steevast allemaal Honeymoon vlogs bij ‘aanbevolen’ staat, dat was hiervoor nooit. Dus het zou heel goed kunnen dat veel mensen dat hebben en iedereen massaal aan de honeymoon vlogs zit

4 likes

Toen ik nog blogde schreef ik wel eens over iets en dan zei ik ook “ik kreeg echt veel vragen of ik hier iets over wilde schrijven” en hoeveel reacties ik daar dan over had gehad? Precies nul.

38 likes

Nou idd. Ik heb toevallig die vlogs gekeken en naar aanleiding daarvan hier gepost, over irritatie. Maar ik zou haar daar nooit over dm’en? Ik kijk haar normale vlogs verder ook niet per se

Ben benieuwd.

Verhaal begint om 1:30, op 6:10 begint ze over haar vriendengroep (in relatie tot het ‘niet zien van kleur’) en om 7:09 over haar eigen afkomst maar zegt hierbij dat ze het niet om zichzelf willen laten draaien. Credit waar credit is due: ik denk dat dit voor haar doelgroep een prima verhaaltje was. Vraag me af waarom ze niet gewon het beestje het zn naampje noemt, ze zegt niet een keer het woord racisme. Ze is verbaal gewoon niet zo sterk maar denk dat dit voor jonge kinderen prima is.

Oh oh ik was te snel, om 10:00 zegt ze dat het je geen racist maakt als mensen je wat leren en het is juist goed om je mening bij te stellen :ok_hand:t2: En ze zegt ook nog: ga het gesprek aan, probeer te leren en trek je bek open als er dingen gezegd worden die niet door de beugel kunnen :clap:t2:

38 likes

Ze gebruikte het woord “bek” vaak, heel bijzonder en sloeg voor mij de plank mis

okeetjes :+1:t2:

5 likes

Bakkes heeft meer impact!

1 like

Joe joe

Moet je kommen?

Ok even serieus, ik vind het er nogal vaag uitzien en soms ook armoedig. Bij veel jurken zit het vaak net te hoog

Groate slaoi-emmer.