Westlands?!
Hahaha ik lees ipv : meeeeega veel dms gekregen of ik het nog eens wil delen.
Lees ik : Oh shit vorige x gedeelt zonder referal link.
ok ik ga wat opbiechten: ik heb dat boek gekocht haha. wel speciaal naar bol gegaan
Misschien kan ze koffie innemen
Jessie heeft haar haren lichter, staat zoveel mooier en zachter.
Staat haar héél mooi inderdaad!
Ik vind Jessie leuk en dit staat haar echt waanzinnig!
Wat voor kleur blond is dit? Noem je dit caramel blond ofzo bij de kapper?
Nee dit noem je bruin
Ja eens maar omdat ze het zelf blond noemt vroeg ik het me af. In de punten zou het nog voor blond door kunnen gaan maar verder is het wel echt lichtbruin.
Het is bijna dezelfde kleur als haar huid
Oke jongens we zijn eruit het is niet blond of bruin maar oranje
Haha god wordt de discussie over deze haarkleur nu in alle bloggerstopics gevoerd of wat.
Ik verbaas me er vooral over dat ze nog maar 24 blijkt te zijn :o
Nou haar nep glanzende punten vallen wel onder blond als je het in ons kleurenboek bekijkt maar de aanzet is echt bruin. Vind het heel mooi staan maar wat een neppe lelijke extensions heeft ze zeg.
Oh huh of toch bruin. Ik zie het eigenlijk niet goed? Snap niet zo goed hoe die kleur nu in elkaar zit.
Denken jullie dat Mascha nog een babyshower krijgt? Wel aangepast dan natuurlijk. Digitaal of op afstand. Ze had het laatst in een vlog erover dat ze de laatste maanden natuurlijk heel weinig mensen heeft gezien en daarom ook niet zo veel cadeautjes heeft gekregen (zoiets). Ik weet niet of ze er zelf waarde aan hecht maar lijkt me toch leuk voor haar als iemand iets organiseert.
Haha, ik heb 'm! Het heeft al met al zoân 5 weken geduurd en een heel vervelend bezorgbedrijf: zoân veel te populair type dat me rond een uur of 9 's avonds belt dat ze de volgende dag om een bepaald tijdstip mijn tafel zouden bezorgen. Terwijl er nog niets over de bezorging was gecommuniceerd. En ik had een afspraak buitenshuis op dat moment. Volgens die gast werd het tijd âom een vriendje te zoekenâ zodat er iemand de deur open kon doen. Ik was te verbouwereerd om iets anders te doen dan een veelbetekenende stilte te laten vallen. Toen ik vroeg of er andere mogelijkheden waren en of we een bezorgafspraak konden maken: ik werk immers hele dagen thuis dus mogelijkheden te over, maar dat je niet de avond van tevoren kunt bellen en dan verwachten dat iemand thuis is, zei hij: âGoh, nog niemand heeft zo gereageerd en iedereen is blij dat we het toch kunnen bezorgen.â
Enfin, het was een lastig gesprek, maar blijkbaar had hij wel met de planning geschoven, want ze stonden de dag erna 1,5 uur eerder voor mijn deur toen ik nog thuis was. En de tafel is prachtig! (Het is dezelfde eettafel als die van Joyce en Scarlet van Ik vrouw van jou. Influenced much�)
Nou, inderdaad. Ze lijkt wel midden 40. Je weet wel, die leeftijd waar je iedereen op schat die door teveel plastische chirurgie leeftijdsloos is geworden.
Nou, zo ver wilde ik nou ook weer niet gaanâŠ
He bah wat onaardig