Beutyblogtopic XL #8

Ik ben nog niet helemaal blij met de vlogs maar maaaannnnnn ik ga echt heel slecht op die muziekjes die de foefs gebruiken bij van die versnelde stukjes als ze koken of sporten ofzo. Een soort Euroshopper Ibiza loungemuziek ofzo

5 likes

Echt bijzonder hoe verwonderd Massa is over een stel bomen en een maisveld

8 likes

pregnancy brain zeker, ze is vergeten hoe de wereld er uit ziet buiten de bunker.

24 likes

Ik heb met verwondering gekeken en weet niet of ik het nou leuk (genieten van de kleine dingen) of debiel vind.

3 likes

Massa: kan het huishouden niet meer doen en niet meer bukken.

Andere vrouwen inclusief mij met 37 weken: zorgt voor andere kinderen doet het huishouden :joy:

10 likes

Je hebt ook vrouwen die na 20 weken niks meer kunnen.

Iedereen is anders hè.

114 likes

Het is geen wedstrijdje toch? Als je al andere kinderen hebt ben je ook ‘genoodzaakt’ sommige dingen te blijven doen en het ene lijf is het andere niet.

31 likes

De ene zwangere is de andere niet he

1 like

Ik kan niet-zwanger niet eens bukken

114 likes

Ik moest wel lachen dat ze op de grond de was zat op te vouwen. Dat lijkt me niet zo prettig als je al niet kan bukken.
Ik zou bij het opstaan voorover donderen denk ik :sweat_smile:

En ik doe al zeker niet het huishouden

6 likes

plebejer

Ik kon niet eens meer lopen met 37 weken. Nu jij weer :wink:

4 likes

Bedoel het niet verkeerd, elke zwangerschap is anders en de eerste vond ik ook makkelijker als deze omdat ik nu wel moet want heb een 3 jarige rondlopen. Ik heb deze zwangerschap ook bekkenfysiotherapie gehad. Bedoel het meer van veel vrouwen moeten gewoon als je man werkt en al kinderen hebt.

Ik vond haar de hele video zo chagrijnig. En dan 14 uur!

Ohh die extensions :sob:. Echt niet mooi. Denk als ze die uit zou laten het wel heel mooi is qua kleur.

2 likes

Ik vind de kleur heel mooi staan. Ze wordt er wat zachter van.

De extensions vind ik echt niks, maar dat vind eigenlijk bij niemand echt mooi.

5 likes

Neee wat erg die extensions. Recht afknippen op borsthoogte dan ziet het er veel mooier uit

1 like

Als ik met debbie in een sportschool zou moeten overleven zou ik ontploffen van irritatie terwijl we eigenlijk hetzelfde zijn. Maar toch

13 likes

Een beetje irritatie tussen moeder en dochter is heel normaal toch?

9 likes