Dat is gewoon de act die zij altijd opvoert. Like really bitch. Ken die meid niet aan
Ja eigenlijk wel. Je kunt niet met en niet zonder he
Het heeft een bepaalde glans wat me heel erg doet denken aan barbiehaar. Vind de kleur wel mooi, wat zachter dan heel blond of heel donker.
Er is op Tiktok een parodie account aangemaakt over de foefjes. Ik moet hier echt zo hard om lachen:
Ik denk dat ze begin juli uitgerekend is, maar dat is dan toch nog steeds juli?
Hahaha geweldig
Ze zei iets in de trant van: ben benieuwd hoe zwaar het nog gaat worden de komende vier weken
Het kindje kan in theorie nu al komen, dus daar zegt ze niks geks. Ik denk ook niet dat Massa expres een andere uitgerekende datum zou noemen eerlijk gezegd. Waarom zou ze? De tijd van minions die voor het ziekenhuis gaan liggen is wel voorbij.
Ja ze zei inderdaad nog 4 weken op t eind, en daarvoor bedoelde ze waarschijnlijk gewoon âJe weet het nooit, het kan zomaar veel eerder komenâ.
denk dat ze bewust de datum niet heeft genoemd om te voorkomen dat iedereen rond de uitgerekende datum gaat vragen âis poppy er alllllâ
Dacht mijn moeder ook. Ik bleef nog lekker 19 dagen na de uitgerekende datum zitten
Wow waar is dat andere filmpje van waar ze zo moet huilen dat ze het zo erg vindt?
Een of andere dierentuin? Of aquarium oid in Japan volgens mij
Aquarium in osaka
Ik ook! Vind dat echt lekker achtergrondgeluid
Wow das wel heel lang dat âmagâ nu niet eens meer.
Ja die 19e dag ben ik ook met de vacuĂŒmpomp gehaald
Denk rond 1 a 2 juli ik ben zelf 2 juli uitgerekend
Nou mooi weten we dat ook weer