Beutyblogtopic XL #8

Nou dit is ook weer niet nodig toch?

43 likes

edit.

1 like

Het is ook niet nodig om werkelijk waar ALLES dat hier over kinderen/bevallen/zwangerschap gezegd wordt op jezelf te betrekken. It’s getting old.

20 likes

Ik hoop de 14de want dan ben ik birthdaytwin met Poppy :tipping_hand_woman:t3: #goals

4 likes

Krijg echt kortsluiting als die baby ineens anders genoemd wordt. Ben inmiddels al zo aan de naam gewend haha!

6 likes

Ik verbaas mij echt over de hoeveelheid spon waarmee Serena haar instagram meerdere keren per week kan vullen, in 1 week N. akd, P. earl, Hu.ggies en dakterras-meuk. En dat in ‘crisistijd’.

7 likes

Volgens Serena kunnen de kussens en het kleed op haar dakterras tegen regen en ze laat deze dus ook buiten liggen.

Laten jullie dit soort spullen ook gewoon 's nachts of als het slecht weer wordt buiten in de tuin / op het balkon/ op het dakterras liggen?

Zo ja, wordt dit niet vies en schimmelig?

• Ja, ik laat kussens of kleden buiten liggen
  • Nee, ik haal deze spullen naar binnen

0 stemmers

Ja ik laat het buiten liggen maar dek het wel af met een zeil en in de winter gaat het naar zolder

:wave:

wat bitchy

8 likes

Nee, ook niet onder een afdak. Want dan gaat ‘het weer’ er in zitten.

Nee maar dat kan ook op een normale manier aangegeven worden toch? Waarom meteen meer met zo’n bitchy ondertoon. Maakt het er hier niet gezelliger op

4 likes

Ik heb zo mat paar keer in de regen laten liggen. Nou bij het oprapen brak het helemaal af. Was wel van hema :joy: weet niet of daar nog evt verschil in zit.

1 like

Er zijn al zoveel moeder mommy kind baby zwangerschapstopics hier dat ik het wel snap.
Hoeft ook niet bitchy opgevat te worden
 kan ook gewoon luchtig bedoeld zijn van “bedankt voor de info maar niet echt relevant in deze context”

5 likes

Ik zou Poppy echt een leuke naam vinden! Toch denk ik dat de Foefs voor iets typisch ‘American Girl’ gaan. Ik bedoel Muuhhhricaannnn. Zoals Emily, Madison, Brooke, Spencer, etc.

11 likes

Haha ja een naam uit hun lievelingsfilm/serie vind ik ook een goede mogelijkheid

1 like

Kunnen we geen polletje doen,

Ik gok op.

Florine
Maria
Valentina
Rosa

1 like

Ja of meer een Russische naam misschien? Ben benieuwd, ik denk zelf dat het kind meerdere voornamen krijgt

1 like

Don’t cry for me FOEFENTINAAAA

94 likes

Cynthia

30 likes