Beutyblogtopic XL #8

Ik huil :joy::joy:

1 like

Foefighter.

28 likes

Cynena
Serenthia
Cyrena
Serenia

8 likes

Poppy
Ze gaan dat kind echt zo noemen :neutral_face:

7 likes

Ben ook zo gewend aan die naam haha. Zou een grote error worden als ze dโ€™r ineens Nadia noemen ofz.

4 likes

In het WWF tijdschrift. Kon alleen maar aan Cynthia denken die ook een gelijknamig boek wilde uitbrengen (komt die eigenlijk nog? Of is dat gecanceld?)

Nee volgens mij is die uitgesteld omdat ze dezelfde naam hebben, maar die van Twan al eerder uit kwam

1 like

Oh ja, ik ben benieuwd naar de overeenkomsten

1 like

Lala lovie toch?

3 likes

Zag ik ook! Appte dat nog naar mijn zus. Ongelooflijk. :sweat_smile:

1 like

Ik vind Poppy dus wel echt leuk en zou zelf wel zo willen heten. Haat aan mijn ouderwetse naam die niemand goed schrijft.

Maar ik denk niet dat het kindje zo gaat heten.

1 like

Ponelope! poppy is de verkleinnaam

1 like

Ik vind het echt een belachelijke naam, hoe verzint iemand het. Smaken verschillen heel duidelijk. Poppy vind ik dan ook erg leuk.

Poppy is erg leuk! Hoe zijn ze ook alweer op Poppy gekomen?

Omdat ze ergens in de eerste weken zo groot was als een poppy seed, volgens de zwangerschap app

1 like

Ik vind lala lovie beter dan poppy, wat een afschuwelijke naam. Maar het was een close call hoor

3 likes

Ik vind poppy ook leuk. Maar wel een kindernaam. Maar toch leuk.

1 like

Ik denk dat het iets is met de naam van Mascha haar moeder, geen idee hoe ze heet maar vind dat iets voor Mascha.

1 like

Jammer! Hou echt van die naam :sweat_smile:

Ik vind Poppy juist megaleuk ! Alleen niet in NL maar in Engeland zou het echt te gek zijn, net als Pippa (klinkt ook veel beter op zโ€™n Brits-Engels). Lala daarentegen is voor my een synoniem voor :eggplant: en vind ik echt vreemd haha

4 likes