Beutyblogtopic XL #8

Poppy is ook een Griekse naam haha. De over buurvrouw van mijn giagiá (oma) heet zo en die 2 schreeuwde altijd vanuit hun huizen naar elkaar ( zat ong 500 meter tussen hahaha)

Nja anyhow. Konden jullie met 37 weken al lopen… Ofzoiets

26 likes

Ja dit… Best gek om een naam zo sterk te associëren met een huisdier van iemand die je niet persoonlijk kent :woman_shrugging:

3 likes

Ik had 538 op voor m’n cito

8 likes

Nou dat valt toch wel mee?

2 likes

Ik lees net dit, krijg ik de volgende Instagram add…toeval? Haha

5 likes

Heet de hond van Diana niet ook Poppy?

1 like

Ja!

2 likes

Anastasia toch? Of heb ik dit zelf bedacht lolol zou goed kunnen

2 likes

Heb je toevallig gekeken waarvan de add is? Vind wel mooi

Heel flauw maar moest stiekem wel lachen met Mascha’s typo in de video van vandaag :joy:
Mascha

84 likes

Ik vind dit zo’n leuke naam maar in het Italiaans betekent het pijpbeurt.

52 likes

Ik vind poppy best leuk, als je 6 bent.

3 likes

Dit geeft precies weer hoe je kijk tegen spullen veranderd als je alles gesponsord krijgt. Als je je zuur verdiende centjes hebt uitgegeven aan dure kussen leg je die zeker wel binnen.

14 likes

Help ik ben geinfluenced ik ging gisteren hardlopen en toen ik een klaproos zag dacht ik meteen aan Poppy

5 likes

Maar wat had er wel moeten staan dan? :face_with_monocle: :flushed:

Gietvloer

3 likes

haha ik had precies hetzelfde! Maar ik heb er onderweg echt superveel gezien dus ik vond het ook meteen een stuk minder speciaal en meant to be dat er bij Mas precies een voor de deur groeide

dat ie luxe is? :’-)

5 likes

Dat ze staaltjes hadden gehaald van een bepaalde vloer bij een kleine zaak in Den Haag, toen gingen ze naar het hoofdkantoor van dat merk en toen ze daar de staaltjes vlogde duwde de verkoper zijn visitekaartje in beeld. Uiteindelijk ergens anders een vloer gekocht en toen ze in een vlog die eerste staaltjes liet zien zo van dit wordt ongeveer de kleur, kreeg ze een mail van de eigenaar van dat hoofdkantoor dat het stom was dat ze hun staaltjes liet zien zonder de vloer te kopen. Zoiets

7 likes

Gaan ze nu weer voor een gym vloer.

9 likes