Dit geeft precies weer hoe je kijk tegen spullen veranderd als je alles gesponsord krijgt. Als je je zuur verdiende centjes hebt uitgegeven aan dure kussen leg je die zeker wel binnen.
Help ik ben geinfluenced ik ging gisteren hardlopen en toen ik een klaproos zag dacht ik meteen aan Poppy
Maar wat had er wel moeten staan dan?
Gietvloer
haha ik had precies hetzelfde! Maar ik heb er onderweg echt superveel gezien dus ik vond het ook meteen een stuk minder speciaal en meant to be dat er bij Mas precies een voor de deur groeide
dat ie luxe is? :â-)
Dat ze staaltjes hadden gehaald van een bepaalde vloer bij een kleine zaak in Den Haag, toen gingen ze naar het hoofdkantoor van dat merk en toen ze daar de staaltjes vlogde duwde de verkoper zijn visitekaartje in beeld. Uiteindelijk ergens anders een vloer gekocht en toen ze in een vlog die eerste staaltjes liet zien zo van dit wordt ongeveer de kleur, kreeg ze een mail van de eigenaar van dat hoofdkantoor dat het stom was dat ze hun staaltjes liet zien zonder de vloer te kopen. Zoiets
Gaan ze nu weer voor een gym vloer.
Verbaasd me dat er wel kritische comments onder de vlog staan.
Hahahahaha ik ben aan 't bijlezen, maar dit schreeuwt âKijk mij nou eens 'twerkenâ!!! 1!!!1!!!1!
In straattaal hetzelfde, zonder de eerste P.
er komt een gietvloer in 1 kamer. Maar alleen omdat ze âdaar een cool effect mee kunnen doenâ.
waarschijnlijk heeft greg een matchy matchy pakje al
klaar liggen.
Vond de pregnancy cravings video van Mas leuk maar ik denk ondertussen: Geen wonder dat je maagzuur hebt als je zoveel pittig en zuur eten in je slokdarm stopt.
Ik heb nu wel heel erg trek weer in die dipped strawberries godver.
oh ik heb me er echt met heel veel moeite doorheen geworsteld. Die gezichtsuitdrukkingen van Krek tijdens het eten, brrr. En inderdaad de hele tijd dat geneuzel over maagpijn.
Ik heb altijd al last van eetgeluiden, maar de Foefs zijn echt next level. Soort gesmak en gekraak tegelijk.
Jemig hoe ze die augurk opeet. De foefs zijn echt food fetishists.
Ik ga echt stuk om hoe vals Mascha meezingt met die liedjes in haar instagram stories hahaha
Ik vind het zo jammer dat de video gaat over Mascha, maar dat gregor ongeveer alles op zichzelf betrekt. Hij zegt zelfs op een gegeven moment âvoor de rest heb ik niks gek gegeten, jij?â Hij is toch niet zelf zwanger
Maar wat een anthem eigenlijk, dat nr van Christina
So what am I not supposed to have an opinion
Should I keep quiet just because Iâm a woman
Call me a bitch cause I speak whatâs on my mind
Guess itâs easier for you to swallow if I sat and smiled
When a female fires back suddenly big talker donât know how to act
So he does what every little boy would do
Makinâ up a few false rumors or two
That for sure is not a man for me, slanderinâ names for popularity
Itâs sad you only get your fame through controversy
But now itâs time for me to come and give you more to say
YES WOMAN
Ik zeg het nog maar eens voor de 84628e keer: maar dit album is echt goud
Christna is een cultural appropriator pur sang though.
Ze had tijdens die stripped era een blaccent en ze liep erbij als een oompa loompa.