Beutyblogtopic XL #8

Haha jemig als je al geen stress mag hebben omdat je vriendin binnenkort een mens uit haar vagina gaat persen weet ik het ook niet meer hoor. Ik kan wel minder ingrijpende dingen bedenken waar ik stress van krijg.

Omg ik bedoel VROUW**

61 likes

Alsof je favoriete kroeg in de fik vliegt natuurlijk Ha ha ha

26 likes

Haha omg sorry ik bedoelde niet per se vanwege de vagina maar meer vanwege of de bevalling wel goed gaat en het feit dat je daarna dus een mens moet verzorgen en opvoeden. :flushed:

3 likes

Weet ik, was n grapje!!

Ik zou ook liever bevallen dan een kind hebben. Die bevalling is zo gepiept, dat kind is 18 jaar geen vrijheid en rust meer.

7 likes

Of je doet een Tiger Kingetje en kiest de jongste, strakste blondste babysitter uit en je vrouw moet gewoon Ff niet zo zuur en akelig doen!

4 likes

Het kinderachtige deel van mijn brein nam het even over het dacht “haha had leuk geweest als je ervan gemaakt had dat ze een kind uit haar foef moet persen”

Nu ga ik weer even doen of ik echt volwassen ben en m’n Ikea aankopen opruimen

19 likes

Wat heb je bij de Ikea gekocht?

10 likes

Ik zou willen dat ik zo lekker werd gepamperd met complimentjes als Gregje (niet echt eigenlijk. Krijg het al benauwd als ik eraan denk). Hij duwt een boterkoek in de springvorm en krijgt daarbij zo’n vijf veren in zijn reet. “Kijk nou hoe nĂ©tjes hij dat doet” Lijkt wel alsof ze het over een vierjarige heeft.

26 likes

Nou meiden wat vinden we van de nieuwe massa plannurrr?

Tering hysterisch

13 likes

En hij wint ook aaaaaltijd met spelletjes!!! (misschien laat ze hem stiekem wel winnen, om in de vierjarige vibe te blijven)

6 likes

Volgens mij is dat een contradictie haha

8 likes

2012 belde, ze willen hun design terug

8 likes

1 like

Lelijkste editie tot nu toe. Die zilveren lijnen slaan nergens op.

33 likes

V&D schoolcampus deed in ieder geval nog een poging om chic te zijn. Ging hard op z’n bek dat wel.

28 likes

Ah ja doorgestikt “Chanel” dat eigenlijk meer deed denken aan regenjassen die oude vrouwen hun Jack Russel geven.

13 likes

ja inderdaad. had of de verfspetters of alleen de holo lijntjes gedaan, nu is het erg ‘ik ben 8 en wil roze, paars en glitter en unicorn graag’

18 likes

Ja echt precies dit.
Aan de andere kant, het is wel heel erg Mascha dus persoonlijker kan d’r planner niet worden :joy:

1 like

Ohhhhhja! Zo nice