Ik las deze week in een artikel dat ook sommige mannen melk produceren. Vind ik ook wel iets voor foefje
Mas is echt queen AL haar pijntjes en dingetjes downplayen maar toch even benoemen hè.
ik vind haar sowieso de queen of humblebrags. altijd als ze dat doet heeft ze ook een bepaalde gezichtsuitdrukking waar ze haar mond zo schuin trekt
Hoe zit dat nou met het huis van Mascha? Zitten ze al in dat koophuis of is dit nog huur?
Dit is huur, hebben weer nieuwbouw koophuis dus duurt nog even.
Wanneer Poppy zes maanden is gaan ze verhuizen, dacht ik
En wat voor les geeft ze?? Ben helemaal benieuwd, kijk de vlogs nooit meer
Les over social media en hoe je jezelf als merk neer kunt zetten
Ik hou van de glittervloer van de must see/pathé!
Het zijn ook de Muhhhricannnn weken bij de Lidl dus OpperFoef staat morgen waarschijnlijk 8u op de stoep voor creammmmyyy peanutbutttttuhhh & peanutbutter chocolate cookkiiieeess.
Let’s be real: 8u ‘s avonds want eerst uitslapen, uitgebreid ontbijten met de Air, Simsen op de Playstation, wild in het rond slaan (sporten), loempia’s bakken voor lunch, loempia’s bakken voor de snack, loempia’s bakken voor nog een snack. Etc.
Die vlogs van mas hangen echt van snowflake pijntjes en eten aan elkaar he. Waarom moeten al haar maaltijden en snacks zo’n evenement zijn, steek nou eens gewoon wat in je mond zonder daar een heel spektakel van te maken.
Omdat zij letterlijk niets anders doet. Zij leeft volgens mij van maaltijd naar maaltijd.
Is toch ook een jaloersmakend leven. Zo ben ik op vakantie ook vaak, lekker hele dagen plannen wat we waar en wanneer gaan eten.
Haha nee ben niet jaloers. Is trouwens heel makkelijk te doen hoor, hoef je niet jaloers op te zijn bij een ander. Maar nee, ik vind het echt overdreven focus en idd beetje sad
Maar ze is hoogzwanger en zit al een paar maanden thuis vanwege corona. What else kan ze doen? (Ja niet dagelijks vloggen maar dat gaat niet gebeuren)
Jonestown!
Edit: onee die staat op Videoland volgens mij en niet op Netflix
Stress krijg je niet alleen maar door het druk hebben (helaas).
Hij zegt zelf idd dat het door de naderende geboorte komt. Ik denk eigenlijk wel dat hij zich daar mega druk overmaakt, hij komt wel over als iemand die het allemaal goed wil doen met de bevalling en de baby. En zich druk maakt over mas etc