Haha jemig als je al geen stress mag hebben omdat je vriendin binnenkort een mens uit haar vagina gaat persen weet ik het ook niet meer hoor. Ik kan wel minder ingrijpende dingen bedenken waar ik stress van krijg.
Omg ik bedoel VROUW**
Haha jemig als je al geen stress mag hebben omdat je vriendin binnenkort een mens uit haar vagina gaat persen weet ik het ook niet meer hoor. Ik kan wel minder ingrijpende dingen bedenken waar ik stress van krijg.
Omg ik bedoel VROUW**
Alsof je favoriete kroeg in de fik vliegt natuurlijk Ha ha ha
Haha omg sorry ik bedoelde niet per se vanwege de vagina maar meer vanwege of de bevalling wel goed gaat en het feit dat je daarna dus een mens moet verzorgen en opvoeden. 
Weet ik, was n grapje!!
Ik zou ook liever bevallen dan een kind hebben. Die bevalling is zo gepiept, dat kind is 18 jaar geen vrijheid en rust meer.
Of je doet een Tiger Kingetje en kiest de jongste, strakste blondste babysitter uit en je vrouw moet gewoon Ff niet zo zuur en akelig doen!
Het kinderachtige deel van mijn brein nam het even over het dacht âhaha had leuk geweest als je ervan gemaakt had dat ze een kind uit haar foef moet persenâ
Nu ga ik weer even doen of ik echt volwassen ben en mân Ikea aankopen opruimen
Wat heb je bij de Ikea gekocht?
Ik zou willen dat ik zo lekker werd gepamperd met complimentjes als Gregje (niet echt eigenlijk. Krijg het al benauwd als ik eraan denk). Hij duwt een boterkoek in de springvorm en krijgt daarbij zoân vijf veren in zijn reet. âKijk nou hoe nĂ©tjes hij dat doetâ Lijkt wel alsof ze het over een vierjarige heeft.
Nou meiden wat vinden we van de nieuwe massa plannurrr?
Tering hysterisch
En hij wint ook aaaaaltijd met spelletjes!!! (misschien laat ze hem stiekem wel winnen, om in de vierjarige vibe te blijven)
Volgens mij is dat een contradictie haha
2012 belde, ze willen hun design terug
Lelijkste editie tot nu toe. Die zilveren lijnen slaan nergens op.
V&D schoolcampus deed in ieder geval nog een poging om chic te zijn. Ging hard op zân bek dat wel.
Ah ja doorgestikt âChanelâ dat eigenlijk meer deed denken aan regenjassen die oude vrouwen hun Jack Russel geven.
ja inderdaad. had of de verfspetters of alleen de holo lijntjes gedaan, nu is het erg âik ben 8 en wil roze, paars en glitter en unicorn graagâ
Ja echt precies dit.
Aan de andere kant, het is wel heel erg Mascha dus persoonlijker kan dâr planner niet worden 
Ohhhhhja! Zo nice