Beutyblogtopic XL #8

Plannernoob hier, maar is het niet rijkelijk laat om een 2020 planner uit te brengen?

1 like

Hallo 2012!

Jaaa echt cool! https://www.instagram.com/p/CBdZ9uuH8z9/?igshid=axuivvdm828o (weet niet hoe ik ervoor zorg dat je de foto hier ziet?)

Wel beter dan de mermaid versie vind ik, die doen me aan visschubben denken (is ook de bedoeling natuurlijk) en krijg daar echt de kriebels van.

Er staan geen data in! Die moet je zelf erin zetten

Gezien de gebeurtenissen dit jaar had niemand ook een agenda nodig tot nu. :no_mouth:

31 likes

Ehm tja… ik weet het niet zo goed. Vind hem tamelijk hysterisch. Ik heb nou die mermaid, vond die wel leuk. Heb m’n planner altijd open liggen op m’n tafel en neem m nooit ergens mee naar toe. Maar die kleuren van de nieuwe… denk niet dat ik er fan van ben.
Misschien dat ik dan voor 2021 toch die van Cynthia doe. Dan heb ik ze allebei een x gehad en zie ik dan wel welke fijner is :joy:. Tot zo ver mijn betoog over de nieuwe planner :joy::joy::v:t2:

2 likes

Niemand?

1 like

Ik had een Ellegirl agenda :sunglasses: dat wint het sowieso van alles

21 likes

Massa gaat ook lekker in haar nieuwe vlog. Een recept voor cinnamon cream cheese: half bakje cream cheese + kaneel + theelepel suiker. Blij mij verbazen dat ze weg blijft komen met dit soort simpele dingen

19 likes

Fixed that for you

:face_with_monocle:

54 likes

Zucht, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat dat een andere Betty is?

4 likes

Anders staat er wel Betty88

9 likes

Vind het wel echt een mega lief cadeau voor ze :two_hearts:

31 likes

ja wat leuk dat boek!

1 like

Hoe is het met die Ivana eigenlijk ondertussen? Vond haar altijd zo fascinerend met haar Victoria Secret body voor haar 30e, dat zwembadfeest, dat ze alleen op reis ging en dan zelf havermout kocht en dat heel skeer met water at enzo. En dan bij die yoga school in India.

16 likes

Het valt eens zo hard op dat Cynthia’s planners veel mooier zijn dan die van Mascha nu zij vandaag haar nieuwe versie ook uitbracht: ipv die schreeuwerige ‘neon pastel’ vlekken gewoon een perzikkleur en een rode

41 likes

Maar zij heeft geen ringband in dr planners toch? Daarom alleen al zou ik ze nooit kopen

2 likes

geen idee ik heb geen van beiden :smiley:

1 like