Wat tjah?
Altijd die âHij/ zij zou eens moeten komen werken bij iemand die zwaar werk heeftââŠ
Want je mag alleen klagen als je je zelf de dood in werkt?
Nou maar echt. Je kunt stress hebben op zoveel vlakken. Heeft lang niet altijd werk gerelateerd te zijn.
En natuurlijk geeft de komst van een baby de nodige stress. Is toch een heel ander leven wat je dan krijgt.
Hahaha ik zit al weken al dan niet maanden thuis en heb dagelijks paniekaanvallen van stress, daar hoef je niet hard voor te werken hoor
Ja ik vind dit ook altijd ZO raar. Fijn als je een fulltime baan hebt en van zwaar en veel werken houdt maar meteen die side-eye naar mensen die dit niet doen en dus minder ârechtâ zouden hebben op zeuren, bah.
Gelukkig kunnen mensen niet voor elkaar bepalen waar je wel en geen recht op hebt. Mooie wereld zou je daar dan van krijgen zegâŠ
Ik snap op zich wel dat het in deze rare tijd meer stress geeft wanneer je een kind krijgt.
Je mag alles zeggen, en mensen die daar het hunne van vinden mogen daar ook wat op terug zeggen.
Jemig je mag tegenwoordig ook niks meer zeggen
Ik denk dat de komst van de baby voor de Foefs wel echt een heeeele grote verandering van hun leven wordt. Van een leven met weinig verantwoordelijkheden, veel luieren en lanterfanten en relatief makkelijk geld verdienen zullen ze toch naar meer regelmaat en verantwoordelijkheden gaan. Snap wel dat het stress op kan leveren, het is toch een ânieuw en onbekendâ hoofdstuk voor Gregor.
Denk dat het ze wel weer leuker en meer relatable maakt als ze weer wat meer concreets te doen hebben (zorgen voor de baby).
Ze doen al jaren echt werkelijk geen ene moer. Nu krijgen ze de fulltime zorg over een kind. Ik zou van minder stress krijgen.
Maar manfoef heeft toch ook een hernia (gehad)? Zijn rug is volgens mij sowieso ĂŒberhaupt fuckedup.
Haha jemig als je al geen stress mag hebben omdat je vriendin binnenkort een mens uit haar vagina gaat persen weet ik het ook niet meer hoor. Ik kan wel minder ingrijpende dingen bedenken waar ik stress van krijg.
Omg ik bedoel VROUW**
Alsof je favoriete kroeg in de fik vliegt natuurlijk Ha ha ha
Haha omg sorry ik bedoelde niet per se vanwege de vagina maar meer vanwege of de bevalling wel goed gaat en het feit dat je daarna dus een mens moet verzorgen en opvoeden.
Weet ik, was n grapje!!
Ik zou ook liever bevallen dan een kind hebben. Die bevalling is zo gepiept, dat kind is 18 jaar geen vrijheid en rust meer.
Of je doet een Tiger Kingetje en kiest de jongste, strakste blondste babysitter uit en je vrouw moet gewoon Ff niet zo zuur en akelig doen!
Het kinderachtige deel van mijn brein nam het even over het dacht âhaha had leuk geweest als je ervan gemaakt had dat ze een kind uit haar foef moet persenâ
Nu ga ik weer even doen of ik echt volwassen ben en mân Ikea aankopen opruimen
Wat heb je bij de Ikea gekocht?
Ik zou willen dat ik zo lekker werd gepamperd met complimentjes als Gregje (niet echt eigenlijk. Krijg het al benauwd als ik eraan denk). Hij duwt een boterkoek in de springvorm en krijgt daarbij zoân vijf veren in zijn reet. âKijk nou hoe nĂ©tjes hij dat doetâ Lijkt wel alsof ze het over een vierjarige heeft.