Nou meiden wat vinden we van de nieuwe massa plannurrr?
Tering hysterisch
En hij wint ook aaaaaltijd met spelletjes!!! (misschien laat ze hem stiekem wel winnen, om in de vierjarige vibe te blijven)
Volgens mij is dat een contradictie haha
2012 belde, ze willen hun design terug
Lelijkste editie tot nu toe. Die zilveren lijnen slaan nergens op.
V&D schoolcampus deed in ieder geval nog een poging om chic te zijn. Ging hard op zân bek dat wel.
Ah ja doorgestikt âChanelâ dat eigenlijk meer deed denken aan regenjassen die oude vrouwen hun Jack Russel geven.
ja inderdaad. had of de verfspetters of alleen de holo lijntjes gedaan, nu is het erg âik ben 8 en wil roze, paars en glitter en unicorn graagâ
Ja echt precies dit.
Aan de andere kant, het is wel heel erg Mascha dus persoonlijker kan dâr planner niet worden
Ohhhhhja! Zo nice
Plannernoob hier, maar is het niet rijkelijk laat om een 2020 planner uit te brengen?
Hallo 2012!
Jaaa echt cool! https://www.instagram.com/p/CBdZ9uuH8z9/?igshid=axuivvdm828o (weet niet hoe ik ervoor zorg dat je de foto hier ziet?)
Wel beter dan de mermaid versie vind ik, die doen me aan visschubben denken (is ook de bedoeling natuurlijk) en krijg daar echt de kriebels van.
Er staan geen data in! Die moet je zelf erin zetten
Gezien de gebeurtenissen dit jaar had niemand ook een agenda nodig tot nu.
Ehm tja⊠ik weet het niet zo goed. Vind hem tamelijk hysterisch. Ik heb nou die mermaid, vond die wel leuk. Heb mân planner altijd open liggen op mân tafel en neem m nooit ergens mee naar toe. Maar die kleuren van de nieuwe⊠denk niet dat ik er fan van ben.
Misschien dat ik dan voor 2021 toch die van Cynthia doe. Dan heb ik ze allebei een x gehad en zie ik dan wel welke fijner is . Tot zo ver mijn betoog over de nieuwe planner
Niemand?