Ik had een Ellegirl agenda dat wint het sowieso van alles
Massa gaat ook lekker in haar nieuwe vlog. Een recept voor cinnamon cream cheese: half bakje cream cheese + kaneel + theelepel suiker. Blij mij verbazen dat ze weg blijft komen met dit soort simpele dingen
Fixed that for you
Zucht, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat dat een andere Betty is?
Anders staat er wel Betty88
Vind het wel echt een mega lief cadeau voor ze
ja wat leuk dat boek!
Hoe is het met die Ivana eigenlijk ondertussen? Vond haar altijd zo fascinerend met haar Victoria Secret body voor haar 30e, dat zwembadfeest, dat ze alleen op reis ging en dan zelf havermout kocht en dat heel skeer met water at enzo. En dan bij die yoga school in India.
Het valt eens zo hard op dat Cynthia’s planners veel mooier zijn dan die van Mascha nu zij vandaag haar nieuwe versie ook uitbracht: ipv die schreeuwerige ‘neon pastel’ vlekken gewoon een perzikkleur en een rode
Maar zij heeft geen ringband in dr planners toch? Daarom alleen al zou ik ze nooit kopen
geen idee ik heb geen van beiden
Nee klopt, ik heb ooit die eerste geloof ik gekocht. Geen ringband en vooral heel veel oefeningen en zo. Vond het veel te veel poespas, denk dat de light variant wel chill is. Tenzij je een ringband wilt dus haha
Als ik zie hoe blij je van die planners wordt zou ik er ook bijna 1 kopen!
Heh? Ik ben niet cynthia als je dat bedoelt?
Nee klopt. Ik heb er eentje (de 2019/2020) versie en ik vind hem echt heel fijn! Hij ligt heel erg plat op tafel, dus beide pagina’s schrijven prettig. Deze versie heeft ook geen doelen of mindfulness dingen ofzo, gewoon een mooie planner met veel schrijfruimte.
Nee hoor ik reageer puur op dat blije gezicht van Cynthia. Jij deelt de foto, ik reageer op de foto.
Zij woont tegenwoordig in India! Vind het leuk om haar te volgen maar ze is wel vooral gericht op haar Indiase volgers
Ze plant zelfs de tijd dat ze haar planner moet inplannen. Tja, dan heb je het al snel druk.
Straks breng je Mascha nog op ideeën: begint ze een planner voor ongeboren Poppy