Beutyblogtopic XL #8

Ik vind de datum alleen zo gek. Die ander was voor anderhalfjaar dus tot 3 januari 2021. Brengt ze er dan twee dit jaar uit zodat je weer 1,5 jaar hebt of is het dan pech halfjaar overlap?

Ik vond die groene ook mooier dus hopelijk wel en dat je dan gewoon de kleuren volgt of zo.

1 like

Wel sneu dat Cynthia meteen als Mascha haat nieuwe planner lanceert ook even aandacht gaat vragen voor die van haar. Ze zou er een cursus over moeten geven, hoe gedraag je je als een winnaar ipv als een eeuwige nummer 2.

9 likes

Ha ik denk 100% dat ze dat gaat doen! Zij loopt over in de planners dus alles en iedereen heeft een eigen planner :rofl: Net als die beautyplanner waarin ze speciaal noteert wanneer ze welke beautybehandeling moet uitvoeren ofzo?

Nou ja, voor een baby is een planning misschien wel prettig om te maken, maar ik denk dat daar geen hele planner voor nodig is :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Maar wat kun je nou plannen met een baby? ā€œNee Poppy, in de planner staat dat je pas om 13:20 je luier vol mag poepen, het is nu 12:53 dus je wacht maar even.ā€

3 likes

Volgens mij heeft Moleskine dit ook. 2 per jaar

1 like

De happy planner doet dat ook (waar de mascha planner ook veel op lijkt) Die hebben net planners voor 18 maanden uitgebracht en eind van het jaar planners voor 12 maanden

1 like

Ja dat ze 'm heeft gelanceerd vind ik ook niet raar, alleen dat ze die pas na 3 weken - en toevallig de dag nadat Mascha haar nieuwe planner lanceert - gaat promoten op haar insta vind ik gewoon typisch.

1 like

Niet precies maar ik denk dat je best een globale dagindeling kunt maken voor jezelf om als richtlijn aan te houden? Of een planner gebruiken als dagboek?

Misschien heb ik dit al eens eerder gezegd maar ik blijf ā€œjunkieā€ zo naar vinden op de voorkant. Is natuurlijk weer moeilijk doen om het moeilijk doen van mij, maar ik vind dat gewoon een lelijk woord.

54 likes

Daarvoor had ik m dus ook gekocht (om een dagindeling te maken/takenlijst), maar nope… daar komt niet veel van terecht met een newborn🤣 inderdaad je kunt m evt. gebruiken om bepaalde dingen bij te houden, maar er zijn vele apps die veel handiger zijn daarvoor!

Voor mij is het in elk geval fijn dat de data niet vooraf ingevuld zijn, want dan had ik er nu niets meer aan gehad :rofl:

4 likes

Eens!

Ik vind ze allebei niet leuk :neutral_face:
Die van Mascha zou ik wel kiezen dan, maar dan een vorige editie. Zonder ringband zou ik hem wel fijner vinden, want hoe kan een linkspoot in godsnaam een ringband hebben gekozen (Mascha verklaar je nader!).

Waarom zijn die dingen zo gigantisch? Die rechter past misschien net in m’n tas, maar die linker is toch al helemaal niet praktisch?

2 likes

Ik heb ze beide gehad en vind de light versie van die van Cynthia wel echt het fijnste. Die van Mascha ging heel snel scheuren.

Da’s een filter

2 likes

Nee mama ze heeft een filter gebruikt die FRECKLES heet

89 likes

Ik vind het niet gek dat mas en cint tegelijk met een planner komen of dat je dat cynthia kan verwijten. Zij zijn toch allang elkaars concurrenten niet meer joh. Dat zijn al jaren niet meer

1 like

Zou toch leuk zijn als iemand dr dan dmt met ā€œKoffie in nemenā€

26 likes

Misschien kan ze iets innemen hiervoor.

Edit: shit @Soy.peor is nog scherper.

3 likes

Ze zijn juist wel elkaars concurrenten toch? Ze brengen hetzelfde product uit.
Ik vind het ook niet raar dat dat tegelijk gebeurt, als Hema nu planners of agenda’s uitbrengt vindt toch ook niemand dat raar?

1 like