Beutyblogtopic XL #8

Haha zij gebruikt die planner toch ook voor lijstjes etc ipv echt haar dagen vol te plannen (want dan zou er elke dag veel te weinig instaan als je ziet wat zij doet, misschien wat foto’s schieten en een vlog editen)

Zij gaat 100% zeker ook zo’n bevalling story video opnemen

3 likes

Zouden mas en sint elkaars plannen gaan checken en er commentaar op geven?

Ja maar ze hebben toch niet meer dezelfde doelgroep etc nu

Ik weet nu al dat de bevallig van Massa veel ‘zwaarder’ wordt dan de gemiddelde bevalling en dat we het de komende 73838 jaar gaan horen.

9 likes

Ik denk juist van wel haha. Ze vissen allebei in de groep “mensen die planners van bloggers/vloggers kopen”, ik denk dat daar wel flink veel overlap zit hoor. Zouden hun planners ook goed verkocht worden onder mensen die geen idee hebben wie ze zijn (of alleen maar één van de twee kennen en dus niet in de doelgroep van de ander vallen?).

Maar op haar blog zal Cynthia misschien inderdaad wel ander publiek hebben dan Mascha met haar vlogs, dat kan ik niet goed inschatten. Al denk ik ook dat er nog best een grote groep volgers is die hen allebei al jaren volgt, ik heb bij allebei nou niet het idee dat ze de afgelopen jaren een heel nieuw publiek hebben aangetrokken eigenlijk.

1 like

Zouden er mensen zijn die alleen maar één van de twee kennen?

1 like

Ja of juist de andere kant op. Dat het supergoed en snel gaat en dat ze dat vaak benoemt. Zou mij ook niet verbazen.

1 like

Hahah ja, dat is het volgens mij inderdaad.

Valt me nog mee dat ze niet zegt dat ze helemaal uit elkaar valt. :astonished:

5 likes

Ik kan me dat ook moeilijk voorstellen, maar misschien de nieuwere volgers?

Lijkt erop dat ze gewoon iedereen hebben gevraagd die op de bruiloft was

Hm ja, misschien dat er mensen pas sinds dat hele structuurjunkie en coaching-gedoe bij Sint terecht zijn gekomen, en Mascha niet kennen bijvoorbeeld? Ik ga er altijd vanuit dat je ze beide wel kent als je een beetje in het bloggerwereldje zit. En ook dat de mensen die interesse hebben in wat ze nu doen, ze al vanouds kennen. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, wie weet!

1 like

Noor was niet op de bruiloft volgens mij.

1 like

Het boek/cadeau is namens alle meiden die eigenlijk op de babyshower zouden komen staat er in de post van Mascha!

2 likes

Zouden jullie überhaupt een planner kopen?

Ik vraag dit omdat ik niemand ken die ik daar blij mee zou maken.

• Nee
  • Alleen van Twan Huys
  • Alleen van Cynthia
  • Alleen van massa

0 stemmers

Voor corona tijd wel, maar aangezien mijn sociale leven en afspraken op dit moment verdwenen zijn, ligt hij al een paar maanden te verstoffen en heb ik nu ook niet de neiging om een nieuwe aan te schaffen.

(shit, ik zie nu dat jij dit bent, en nu weet ik niet of ik je vraag veel te serieus neem ;p)

2 likes

Ik heb de Josh V en Massa planner, de gewone massa planner zou ik niet kopen en al helemaal niet die nieuwe pastelneon shit

4 likes

Ja ik ben ook een horror met plannen maar wij doen gewoon elke week “hey morgen eten met wie kan”, “fyi: zaterdag gaan we uit” en niet verder in de toekomst gepland.

4 likes

Ik had die van Cynthia gekocht voor stage en begon iedere maandagochtend vol goede moed met mijn planner volschrijven voor die week (alleen taken) en keek er vervolgens de hele week niet meer naar.

19 likes

Ik schrijf alles op in mn mobiel. Heb geen fancy boekje nodig

11 likes