Beutyblogtopic XL #8

Ik vind de mensen die zeggen dat dit echt niet kan omdat er kinderen bij betrokken zijn maar vervolgens wel lekker meeposten misschien nog wel irritanter.

6 likes

Bedoel je mij? Want ik post zeker niet mee in dit verhaal. Een sponrelletje of onderlinge bloggerruzie, zeker. Maar dit is me wel een stap te ver.

Nee niet per se, maar ik zie alleen maar reacties voorbij komen met dat mensen dit zo erg vinden maar toch gaat het er al pagina’s lang over :roll_eyes:

4 likes

Serena heeft tot heel recent lieve comments bij zijn posts geplaatst. Volgens mij zijn ze heel lang gewoon goed met elkaar en de kinderen omgegaan (remember de post over boodschappen doen met het gezin bv.). Ik denk dat ze echt knallende ruzie hebben gehad en Sjors het vervolgens dramatiseert. Dat heeft hij al eerder gedaan natuurlijk. Nu ja, ik denk dat de soep echt niet zo heet gegeten wordt als waar het nu op lijkt.

3 likes

Pagina’s lang? Op welk forum zit jij

19 likes

Wanneer komen de pagina’s eigenlijk?

26 likes

Net na het kunnen negeren van leden

13 likes

Serena is zielig aan het janken en sjors is dat helemaal zat.

4 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat die twee best naast elkaar kunnen bestaan. Ik kan met vriendinnen in de jeugdzorg/onderwijs onder een wijntje geanonimiseerd praten over een bizarre casussen die we tegenkomen en samen constateren dat het net een bizarre soapserie (omdat iemand bijvoorbeeld een stap zet waarvan je denkt: waaaaaaarom?!?!?!) is én het tegelijkertijd heel ernstig en onwenselijk vinden voor de kinderen in de situatie. Denk nu wel over mijn eigen posts: shit, zou niet willen dat de kids in kwestie dit later terug zouden kunnen lezen, maar daar heb ik in eerste instantie niet bij stilgestaan (ga mn eigen post daarom ook even aanpassen).

11 likes

Ex van Serena en vader van haar kinderen.

Wat bedoel je met zoiets in de zin: serena is zo’n tokkie die zoiets wel zou kunnen doen?

1 like

Tokkie is niet helemaal het juiste om te zeggen. Maar ik denk niet dat zij heel onschuldig is in dit verhaal. ( sws waar 2 vechten hebben 2 de schuld) maar ik denk dat er een ruzie of iets is geweest en dat ze toen dacht oke fack jou.

1 like

Die heet George en ik mis echt waarom hij Sjors wordt genoemd.

Aka Sjors aka Zielsvel

Zo spreekt Serena zijn naam een beetje uit

4 likes

Aha vandaar. Dat is wel lelijk als je van George Sjors kan maken.

1 like

Omg, er wordt nu in de reacties veelvuldig schaamteloos om screenshots gevraagd van de verwijderde tekst… En er zijn mensen die het nu op Snapchat plaatsen. Ik schrik hier echt van. Dat zoiets achter de schermen hier en daar nog een beetje rond gaat, kon ik zelf nog wel bedenken. Maar onder zijn post gebedel om screenshots? Het zal je maar gebeuren…

In de kern is achter de schermen delen natuurlijk net zo kwalijk als open en bloot. Maar ik schrik gewoon van de schaamteloosheid.

3 likes

Hij heet echt George. Maar als Serena het uitspreekt klinkt het als Sjors, volgens mij kwam het daar vandaan.

3 likes

Wij noemen hem hier op het forum al een jaar ofzo Sjors, hahah

5 likes

George wordt wel vaker serieus uitgesproken als Sjors toch.

Never forget Wie is de Mol met mol George, uitgesproken als Sjors.

12 likes

Ik wilde dit ook komen posten idd. Echt belachelijk! Hoe kun je zelf niet bedenken dat dit niet ok is om te doen? Los van dat het van George niet handig is om überhaupt zoiets te plaatsen natuurlijk…

Hij was met een vrouw ook nog een hele discussie aan t voeren. Maar zij heeft haar hele eerste reactie inmiddels verwijderd. Geen idee wat daarin allemaal gezegd is

1 like