Hahah hoezo? We noemen niemand bij naam, kind of geen kind
Hij zei toen zelf toch wel op insta dat hij Cameron niet mocht erkennen van Serena ofzo. Tenminste dat stond in een inmiddels verwijderde post die ik nog wel op Fadims Beautyspace (jaš) tegenkom
Ik snap het ook niet, serena wordt ook nog regelmatig Betty genoemd en er komen wel meer bijnamen voorbij?
Cynthia in haar nieuwe weekoverzicht: ze mag volgende week naar de kapper en neemt mee, jawel, een fles champagne om het te vieren.
Ik vind het sowieso ongemakkelijk dat de kinderen van S en hun gezinssituatie hier in het openbaar worden besproken⦠die arme kinderen kunnen zichzelf straks googlen en dan dit allemaal teruglezenā¦
Ja maar ze kunnen de ruzie tussen hun ouders ook gemakkelijk teruglezen via the gramā¦
Dat is waarom de bijnamen hier zijn ontstaan zodat teksten -soort van- anoniem zijn. Maar als iedereen letterlijk bij naam noemt om wie het gaat, ja dan kunnen ze later vast nog alles teruglezen. Dus ik ben pro-bijnamen!
Ik scrolde ook snel door de reacties van het geboorte kaartje en iemand reageerde; het is net als zielsvel dood is. Dat gevoel had ik ook heel erg dat ik de tekst van het kaartje las
Ja gek he, had die post zelf ook helemaal gemist maar dat ie verwijderd is zegt al genoeg. Maargoed we weten natuurlijk niets van hem, misschien heeft ze er alle reden toe.
Dit is een beetje rechtpraten wat krom is, die bijnamen worden niet gebruikt uit goede bedoelingen om mensen anoniem te maken. Die worden gebruikt omdat mensen het grappig (of makkelijk) vinden.
Ik vind het lief dat je die kindjes in bescherming wilt nemen maar iemand Zielsvel ipv bij zijn voornaam noemen helpt daar echt niet bij.
Verzonnen in een periode toen het iets minder met hem ging
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik vind dat daar veel verschil tussen zit.
Maar daar ging het niet eens om, ik denk gewoon dat het bij welke bijnaam dan ook, lelijk of niet, hier (bijna) nooit zo is dat die gebruikt wordt vanwege de anonimiteit.
Ik dacht dat dat briefje toen wel op het forum gedeeld rond die periode. Ik weet niet, ik vind het persoonlijk een lulligere naam dan Betty, omdat Serena zichzelf zo ook noemde. Wat was het? Haar gemene stiefzusje?
Al noem ik haar liever ook bij haar naam.
Hmm dan zal het wel aan mij liggen. Ik dacht juist dat bijnamen waren zodat het EGF niet gevonden zou worden via Google door minions of de persoon in kwestie zelf. Net als merknamen met puntjes ertussen typen.
Mee eens though dat sommige bijnamen wel heel lullig zijn. Maar Lip, Bea, Massa, of Krek zijn prima toch?
En ik zie ook vaak genoeg Sjors en Sjereen (of Verspon) voorbijkomen. Lijken me ook prima bijnamen!
Zei iemand hier al niet eerder dat die meid die voor haar werkte en lunch maakt er ook niet op stond? Weet even haar naam niet.
Maki toch? Dat lijkt alweer zo lang geleden het kantoor met het geplakte marmer en elke dag de lunch die voorbij kwam
Ja! Die bedoel ik.