Of command + shift + 4, dan kan je met je muis selecteren wat je wil screenshotten. Hele nutteloze toevoeging dit haha, maar ook handig
Edit: oeps, tegelijk met @Nefertiti
Of command + shift + 4, dan kan je met je muis selecteren wat je wil screenshotten. Hele nutteloze toevoeging dit haha, maar ook handig
Edit: oeps, tegelijk met @Nefertiti
Prioriteiten, logisch 

ja en boeie
Haha niet, maar ik weet zeker dat er meelezers zijn die nu dankzij @Nefertiti hebben geleerd hoe ze kunnen screenshotten 
Ik kan de fotoâs niet zien want ik kijk op mijn mobiel, ik had graag een betere toevoeging aan de discussie gehad maar geen zin om vijf miljoen stories van Cynthia door te gaan.
@twijfelaar met cmnd+shift+5 kan je nog makkelijker een deel selecteren! Je kan gewoon rustig het kader aanpassen (met cmnd+shift+4 moet je meteen goed mikken) en ook een video-opname maken.
daar ga je
speciaal voor jou prt scrns van mijn prt scrn gemaakt
en jongens voor wie het interesseert: een instastory BEWEEGT. dus je moet met je muis die story stilhouden dus die kun je niet gebruiken hier!!!
extra moeilijkheid i know, en dan een ijsje in je hand erbij bedenken.
Je bent een pro.
Ik ben het wel met je eens trouwens. Soms wordt vrouwen echt een complex aangepraat als ze geen make-up dragen. Het boeit me niet genoeg dat het me persoonlijk raakt, maar ik maak uit haar verhaal eerder op dat wĂ©l make-up dragen eigenlijk âhoortâ. Terwijl ik nooit echt make-up heb gedragen, ook niet in professionele setting, en ik functioneer helemaal prima. Ik heb er eigenlijk ook nooit een opmerking over gekregen.
Oh en daarnaast heb ik een fucking onzuivere huid dus het is blijkbaar onwijs knap dat ik er niks om geef.
Nogmaals dank voor de screenshots!!
OOOOOH dat wist ik niet, thanks
Neeeeee ik zie groen! Ik heb niets groens gezien. Mijn collega sproeide de tuin ook niet zodat niets kon bloeien en alles lekker dor en bruin werd.
(Joke).
Dan bereidt ze zich best voor op een teleurstelling denk ik, gezien ze zelfs in het Nederlands moet teren op haar publiek van 10 jaar geleden dat is blijven plakken.
De concurrentie in de internationale influencerwereld is moordend dus het niveau ligt hoog.
Amerika/de wereld: met Structuurjunkie wil ik graag uitbreiden buiten de Nederlandse en Belgische grenzen. Met de planners en fysieke producten, maar ook met mijn online trainingen. Ik zie het voor me dat ooit de Structuurjunkie planners over de hele wereld te koop zijn.
Uit haar blogposts over visionboards.
A little less conversation, a little more planning, please
No is also a word
Als je het echt wil dan ga je vanzelf the sun on your face feelen hoor!
Gewoon goed inbeelden dat het gebeurt. Hebben jullie nou niks geleerd van coach Sint?
Over die kamer kan ik alleen maar verzinnen dat dat gebeurt als je helemaal doorgecoacht wordt, dat het een ding is âdat als je anderen helpt, je jezelf niet hoeft weg te cijferenâ ofzo. Je mag genieten van zoiets, laat zien wat je hebt bereikt, en dat anderen daar ook kunnen komen.
Of ze dacht gewoon: joe fuck it.
Wat weten we nog NIET van haar. Alleen de ruzie met Mascha maar ja 
Een heerlijke rant op de zondagochtend, de beste manier om aan je dag te beginnen! Ben het overigens helemaal met je eens
Op het screenshot lijkt het een verrassingsei
Nee leren zeggen gaat hier helemaal niet over vind ik. Sommige (veel?) mensen hebben simpelweg de neiging om overal ja op te zeggen, maar gaan daarbij voorbij aan zichzelf. Ze overzien het geheel niet, houden hun energie niet in de gaten, realiseren zich niet de gevolgen voor werkdruk en hun planning, ga zo maar door (bijvoorbeeld). Ik ben geen voorstander van alles afwijzen en bij voorbaat nee zeggen maar volgens mij gaat ânee is ook een woordâ (of whatever) daar dus helemaal niet over.
Los daarvan ben ik wel een voorstander van de tijd nemen om een weloverwogen beslissing te maken in plaats van ter plekke ja (of nee) zeggen. Dat neemt niet weg dat sommige dingen nu eenmaal moeten gebeuren (zoals jij zegt) waarvoor die bedenktijd niet van toepassing is.