Beutyblogtopic XL #8

Vond het juist zo gek in de comments dat mensen zeiden ‘hoezo staat Makki er niet op’. Alsof vriendschappen nooit kunnen verwateren, vooral omdat ze gewoon werkte bij Mascha

9 likes

Hahaha die meid. Mas is aan het earthen.

Met blote voeten op gras staan is tegenwoordig earthen.

28 likes

Hahahah ja is goed voor pijntjes. Als je naakt op het gras gaat liggen, word je dan immuun voor alle pijn voor de rest van je leven

3 likes

Misschien is de organisator haar wel vergeten? Dat lijkt me echt het ergste aan zo’n verrassing/surprise party organiseren, dat je zomaar iemands goede vriend kunt vergeten.

6 likes

Que??

17 likes

Ik moest een beetje lachen.

39 likes

wat

Hahah Mascha is ook zon iemand die dat ziet als iets cools.

67 likes

Moest zo hard lachen toen ik het las, super random ook. Foefje is ook echt een kameleon, lijkt op alles en iedereen in de juiste angle

6 likes

Ik scrollde naar beneden voordat ik het onderschrift zag en mijn eerste gedachte was “wow dat is net Joran van der Sloot”.

24 likes

Ik ook hahaha

1 like

Hahahahah zeg dat wel!

Ik dacht eerst wat een idiote broek (wat niet heel gek zou zijn hem kennende, no shade) maar waarom zit ie zo belachelijk hoog? maar dat is de jas van iemand die ervoor staat :joy:

3 likes

ik moet zeggen, door deze foto begrijp ik wel iets meer van de ‘omg hij was echt de hotste jongen van de klas’

niet dat ik op joran vd sloot val trouwens

17 likes

Ja, hij was zeker geen lelijke jongen.

Ja ik ook wel! Bij ons was de hotste jongen van de klas sowieso altijd gewoon de langste jongen.

2 likes

Hij is nog steeds niet lelijk, ik vind dat hij een mooi gezicht heeft, hele goeie features.

4 likes

Ik vind m beetje tokkie, maar dat was misschien de style van jaren geleden.

Sowieso vreemd dat mensen dus ook met gebalde vuisten op hem afkwamen in Den Haag. Moet toch een nare periode voor hem zijn geweest, lijkt mij…

2 likes

Als dit al tokkie is…

Dan?